Die Zeneli loopt daar ook nog steeds rond, dat was ook een hype jaren terug.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwah niets, uit blijft het lastig voor meeste clubs denk ik. Lopen toch wel leuke spelers rond daar.
Liet vaak genoeg zijn klasse zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die was ook niet bijzonder hoor
Ik zou graag technisch directeur bij Dimension Data zijn. En dan elke bejaarde die kan fietsen een contract aanbieden. En dan wedstrijden winnen met Tom-Jelte Slagter.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou stiekem een FM waarbij je meer een soort technisch directeur kunt zijn wel lollig vinden
Piet Römer deed ook ooit nog mee in een aflevering.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken.
Al weet ik wel dat VledderGod erin zit.
Je kan toch altijd spelers aan- en verkopen, scoutingsapparaten reorganiseren en selecties samenstellen?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb de laatste versie niet, misschien heb ik wat gemist
Doping is geen sportquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou graag technisch directeur bij Dimension Data zijn. En dan elke bejaarde die kan fietsen een contract aanbieden. En dan wedstrijden winnen met Tom-Jelte Slagter.
Huntelaar > Van Persiequote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:52 schreef Brammess het volgende:
Van Persie mist maar weer eens een opgelegde kans
Piet Römer is niet meer.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Piet Römer deed ook ooit nog mee in een aflevering.
Maar mist de CL.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel. PES heeft veel nieuwe competities erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |