Clasie doet een Van Bommeltje, maar dan 10 jaar eerder en zonder eerst een CL en een zwik kampioenschappen bij topclubs te hebben gepakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
Clasie is mensonterend slecht begonnen aan dit seizoen
Dat kan Gio helemaal niet goed organiseren joh.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gio (of wie dan ook) gaat natuurlijk de bus parkeren.
Trolquote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:47 schreef Zorro het volgende:
Waarom crisis? Zo gaat het toch al jaren? Dat ene jaartje waar ze per ongeluk kampioen werden moet niet zo zwaar worden ingeschaald.
Dan uitgeschakeld worden en uiteindelijk is die vierde plaats toch ook best mooi eigenlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij denkt dat Feyenoord weer alles op de beker gaat zetten?
Het is tjacka, wat weet jij nou van voetbal?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Die bal kwam van een Vitesse speler.
Ze hebben al een JC schaal dus het seizoen is geslaagd. Niks aan de hand verderquote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:47 schreef Zorro het volgende:
Waarom crisis? Zo gaat het toch al jaren? Dat ene jaartje waar ze per ongeluk kampioen werden moet niet zo zwaar worden ingeschaald.
Is gewoon een prijs hoor! Jij doet er heel denigrerend over.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij denkt dat Feyenoord weer alles op de beker gaat zetten?
Die zal de handrem wel vergeten inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan Gio helemaal niet goed organiseren joh.
Gio zal ook blijven zitten tot Kuyt er klaar voor is, dat is allang zo besprokenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:48 schreef skysherrif het volgende:
Crisis zometeen oplossen door Kuyt als hoofdtrainer aan te stellen
MENTALITEIT genotquote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:48 schreef skysherrif het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Feyenoord is gewoon een subtopper met geluk qua bekerlotingen.quote:
Mooi rijtje: Rijkaard, Cocu, van Bommel, Clasie.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:48 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Clasie doet een Van Bommeltje, maar dan 10 jaar eerder en zonder eerst een CL en een zwik kampioenschappen bij topclubs te hebben gepakt.
Ik vraag me af of Feyenoord toen zo goed was of PSV zo slecht... Ik weet het nietquote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze hebben al een JC schaal dus het seizoen is geslaagd. Niks aan de hand verder
Feyenoord, gift that keeps on givingquote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:49 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Gio zal ook blijven zitten tot Kuyt er klaar voor is, dat is allang zo besproken
Zelfs Oranje was (soms) afhankelijk van de intensiteit die Vilhena brachtquote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je zelfs afhankelijk bent van fucking Vilhena
Ik niet, daar was hij ook bizar wisselvallig.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Van Larsson had ik wel iets meer verwacht toen hij bij Heerenveen wegging
PSV beschouwde het als een oefenduel volgens mij .quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Feyenoord toen zo goed was of PSV zo slecht... Ik weet het niet
Jup maar in Rotterdam zie ik die pieken ook niet meerquote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet, daar was hij ook bizar wisselvallig.
Daar sta je alleen in denk ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Van Larsson had ik wel iets meer verwacht toen hij bij Heerenveen wegging
Vorig seizoen wel af en toe toch? AZ-uit o.a.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jup maar in Rotterdam zie ik die pieken ook niet meer
Precies. Keer wat anders dan de zoveelste oud-speler. Kan niet verkeerd gaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:48 schreef skysherrif het volgende:
Hij bedoelt Henrik.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet nog dat Caland ooit zei dat Larsson beter is dan Neres.
Dit artikel kan alleen maar van Krabbendam komen. Hoe die man nog een baan in de journalistiek heeft is mij een raadsel.quote:
Taco van den Velde, moet het me spijten.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:52 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dit artikel kan alleen maar van Krabbendam komen. Hoe die man nog een baan in de journalistiek heeft is mij een raadsel.
Hij kan beter weer gaan darten inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:52 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dit artikel kan alleen maar van Krabbendam komen. Hoe die man nog een baan in de journalistiek heeft is mij een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |