He bahquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:31 schreef golfer het volgende:
Gegrilde romainesla, patat en een gebakken kalfsribeye.
Mij dus ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:41 schreef realAIVD het volgende:
[..]
eehhhmm, dat lijkt mij geweldig lekker!
Internet....vind ik moeilijk, hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mij dus ook![]()
Wij gaan weer eens ouderwets aan de wraps met Mexicaans gehakt en rauwkost.
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 16:30 schreef realAIVD het volgende:
Zelfgemaakte kofte in pittige (harissa-)tomatensaus met Libanees brood en daarnaast gegrilde groenten (aubergine, courgette, puntpaprika, rode ui).
Het is een uitprobeerseltje, ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.
edit to add:
zo dus (was nog lekker ook)
[ afbeelding ]
Als er geen roquefort bij zat, dan zou er wel piccalilly bijzitten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Hollandse stamppot andijvie met Franse Roquefort kaas en leftover Sichuan "waterboiled" beef van ons etentje gisteren bij SanSan.![]()
Drie van mijn favoriete dingen die samen extra lekker zijn.
Hm, nee, dat hoort bij boerenkool.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Als er geen roquefort bij zat, dan zou er wel piccalilly bijzitten?
Voor mij ook bij andijviestamppot .... en hutspot ....quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:08 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Hm, nee, dat hoort bij boerenkool.
Wij vroeger bij rode kool.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Voor mij ook bij andijviestamppot .... en hutspot ....
Het woord eveneens past daar niet. En rode kool is lekker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wij vroeger bij rode kool.
Maakte de rode kool eveneens niet lekkerder.
Je eet vooral pakjes Drum-shag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |