sushiquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Kwark met kiwi en thee.
Vanavond of sushi of dim sum.. Moeilijk![]()
Dat wordt het inderdaadquote:
Sorry. Mag alcohol nog wel gemeld worden?quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik zie hier de laatste tijd een aantal keer users melden welke drugs ze gebruiken. Dit is absoluut niet het topic daarvoor en zulke posts worden vanaf nu genote en verwijderd.
Ja want dat is een drank die bedoeld is voor menselijke consumptie. Maar wel met de disclaimer dat het ook niet ok is om op te scheppen over exorbitante hoeveelheden alcohol en alcoholverslaving.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:16 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Sorry. Mag alcohol nog wel gemeld worden?
Begrepen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja want dat is een drank die bedoeld is voor menselijke consumptie. Maar wel met de disclaimer dat het ook niet ok is om op te scheppen over exorbitante hoeveelheden alcohol en alcoholverslaving.
Goed zo. Eiwitten hoog houden. 💪🏼quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:33 schreef Black_Baron het volgende:
Heb proteïne pannekoekjes gemaakt. Vond het niet echt voor herhaling vatbaar.
Met kaneel en banaan en poedersuiker er toch nog iets eetbaars van kunnen maken.
Jammer.
ooh dat hadden we vroeger op de camping. Ietsje anders, simpel eieren, tomaat en ui geroerbakt en dat op vers stokbrood. Heel simpel, maar heel lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2018 21:47 schreef -Ondskapt- het volgende:
[ afbeelding ]
Drie eieren geklopt in een kom, een puntpaprika en tomaatjes uit de tuin van mijn moeder gesneden, Een blokje groentebouillon en een klein beetje Aromat er overheen gegooid en dan een uur in laten trekken. Mijn dronken buurman heeft een hap genomen en zegt dat het heerlijk is. Ik eet het later vanavond na mijn laatste biertje.
Ahhh sushi ben ik ook gek op. Ik eet het misschien 1x per jaar maar dan vreet ik mezelf ook helemaal vol.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh dat hadden we vroeger op de camping. Ietsje anders, simpel eieren, tomaat en ui geroerbakt en dat op vers stokbrood. Heel simpel, maar heel lekker![]()
Vnv zo'n 2 kg aangekomen van de sushi haha. 5 Volle rondes + toetjesronde. Man, wat heb ik weer gesmuld 4 uur lang
Drugs zijn toch ook bedoeld voor menselijke consumptie?quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja want dat is een drank die bedoeld is voor menselijke consumptie. Maar wel met de disclaimer dat het ook niet ok is om op te scheppen over exorbitante hoeveelheden alcohol en alcoholverslaving.
Dit ging specifiek over GHB en dat is een drank die echt niet bedoeld is voor menselijke consumptiequote:Op zondag 19 augustus 2018 23:03 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Drugs zijn toch ook bedoeld voor menselijke consumptie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |