Je zocht nog iemand om jouw koffers met schoenen te dragen, toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Roti besteld eerder. Alvast voorgenieten voor mijn reis naar Suriname over iets meer dan 2 weken
🇸🇷❤quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Roti besteld eerder. Alvast voorgenieten voor mijn reis naar Suriname over iets meer dan 2 weken
Oh man, ik zou er maar wat graag iemand bij hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zocht nog iemand om jouw koffers met schoenen te dragen, toch?
Was lekker inderdaad, al zou ik misschien de volgende keer nog wat frissers eraan toevoegen. De vetten uit zo'n stukje chorizo zijn toch wel vrij heftig voor "zuurheid" de smaak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 09:27 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Geweldig idee, die gaat op m'n lijst!
on topic:
koffie
ik zou eens een voorbeeld moeten nemen aan jouquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:18 schreef mascara-klodder het volgende:
2 Bolletje boerenbeschuit met kaas. Kop thee erbij en een smoothie met banaan, mango, frambozen en jus d’orange
Zolang je nog door de deur past zie ik geen problemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou wilde vandaag gezond doen want afgelopen 2 avonden veel gegeten en gesnoept. Maar na taart vanmorgen wordt het straks turkse pizza en vanavond bbq. En morgen shared dining (tafel vol) 4-gangen bij de pasta kantine.
Wat een ruggengraat heb ik ook he
Ben je nog vrij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou wilde vandaag gezond doen want afgelopen 2 avonden veel gegeten en gesnoept. Maar na taart vanmorgen wordt het straks turkse pizza en vanavond bbq. En morgen shared dining (tafel vol) 4-gangen bij de pasta kantine.
Wat een ruggengraat heb ik ook he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |