Die gast was bij sommige mensen behoorlijk intimiderend.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ken wel dat soort met oranje doeken omgeslagen, die met je meelopen. Of die zo gaan schreeuwen omdat ze anders niet gehoord worden.
Vreemd soort.

mijn beste vriend hoopt dat ze een keer bij hem aan de deur komenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wel wel eens tegen mijn Baardaap, je bent nu vrij om elk geloof te kiezen dat je wilt.

quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja echt rennen zal het nooit vergetenvaag mens
 Denk dat ik in een deuk zou liggen als ik dat zag.
  Denk dat ik in een deuk zou liggen als ik dat zag.

het was ook wel amuserend om te zien lijkt mequote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Denk dat ik in een deuk zou liggen als ik dat zag.

Helemaal naar de andere kant?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ga ook heeeeeeeeeeeeel ver weg, naar de andere kant van Twente ofzo
Verhuizen is ook leuk (denk ik)
 Ben je nu niet al zenuwachtig?
  Ben je nu niet al zenuwachtig?  

quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
het was ook wel amuserend om te zien lijkt me
ik als lompe black metal boer op de vlucht voor een schreeuwend vrouwtje
 Sorry, ik zie het zo voor me.
  Sorry, ik zie het zo voor me.

dat zal wel jaquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Sorry, ik zie het zo voor me.

heb ooit een keer bij mijn oma aangebeld met verdraaide stem zei ik dat ik jehova wasquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vertelt het zo leuk. Ga door, nog meer komische verhalen.
Wil huilen van het lachen.

trillen man! maar ben blij om hier ff weg te zijn, ff rust aan de kopquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helemaal naar de andere kant?Ben je nu niet al zenuwachtig?
Ook niet mijn hobby, maar ben nu wel heeeeeel erg blij om hier weg te zijn.

Ze kwam niet eens naar beneden, maar gooide daarna gelijk de haak er op?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb ooit een keer bij mijn oma aangebeld met verdraaide stem zei ik dat ik jehova was
er kwam me een gevloek door de intercom
 Verstandige oma.
 Verstandige oma.

Ga je naar de camping?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
trillen man! maar ben blij om hier ff weg te zijn, ff rust aan de kop
ga je zeker weer verder weg wonen

mijn opa stond vroeger gelijk klaar met de bijbel als dat soort volk aan de deur kwamquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kwam niet eens naar beneden, maar gooide daarna gelijk de haak er op?Verstandige oma.

Waarom? Jehova's geloven toch ongeveer hetzelfde? Behalve dat ze dan vinden dat ze aan de deur moeten leuren.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn opa stond vroeger gelijk klaar met de bijbel als dat soort volk aan de deur kwam

mijn opa ging ze op ieder woord pakken wat niet klopte want jehovas hebben ook niet altijd de feiten goedquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom? Jehova's geloven toch ongeveer hetzelfde? Behalve dat ze dan vinden dat ze aan de deur moeten leuren.
Het grote gedeelte is dacht ik hetzelfde.
O, misschien om ze er mee te slaan. Want dik boek en maakt niet uit als die stuk gaat.

Mijn vader maakte altijd de grap dat als ze de leer van god kwamen brengen dat ze die maar in de schuur moesten zetten dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn opa stond vroeger gelijk klaar met de bijbel als dat soort volk aan de deur kwam

mja net zoals wij komen het licht van god brengen nou das mooi want mijn keukenlamp is kapotquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn vader maakte altijd de grap dat als ze de leer van god kwamen brengen dat ze die maar in de schuur moesten zetten dan.

Wow, zoveel werk.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn opa ging ze op ieder woord pakken wat niet klopte want jehovas hebben ook niet altijd de feiten goed

glampingquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga je naar de camping?
Nee, iets meer naar beneden. Of het verder is? Volgens mij niet? Bij Nijmegen.

Hadden ze nog andere dingen te zeggen dan "is van Satan"?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:40 schreef Giertje het volgende:
ik kwam van de week een youtube kanaal tegen van 2 christenen die reageren op black metal nummers

noh hoe ken dat nou?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Héél rustig zo te zien.
Ik heb wéér keelpijn

nou dimmu en emperor konden ze wel waarderen muzikaal gezienquote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hadden ze nog andere dingen te zeggen dan "is van Satan"?

Oh goed dat je toch bent gegaan danquote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:49 schreef Karzai het volgende:
Wilde me ook afmelden vanochtend maar andere collega is er ook al niet, dus ik dacht ik ga maar na het douchen ging het beter.
Aftellen, jij hebt ook over twee weken verkansie?

Voor je kamerplant?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb een Baby Groot bloempot gekregen

Een bloempot in de vorm van een Baby Groot, uit Guardians of the Galaxy.quote:

met dansende groot?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb een Baby Groot bloempot gekregen

die was toch ook al een tijdje enorm ziekquote:

Ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
die was toch ook al een tijdje enorm ziek

We worden oud.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:11 schreef Karzai het volgende:
madonna heeft gister haar 60e verjaardag gevierd

wat vreselijk schattigquote:

Eensquote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:12 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja.
Een groot gemis wordt dat. Ze was echt legendarisch.

ze kon wel zingen jaquote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:12 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja.
Een groot gemis wordt dat. Ze was echt legendarisch.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |