behoorlijk mijn conditie heeft een stevige klap gehadquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar.Het is zwaar om dan weer op te krabbelen.
Voor je het weet zit je op je knieen met een oranje overall aan. Die lui zijn levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
vroeger ging ik nog wel eens een gesprek aan tegenwoordig hou ik het zo kort mogelijk
oow zo nou deze waren redelijk onschuldigquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je op je knieen met een oranje overall aan. Die lui zijn levensgevaarlijk.
Nogal, maar dat is weer op te bouwen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
behoorlijk mijn conditie heeft een stevige klap gehad
mja doe ik ook wel daarom kalm aan opbouwen met werkenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nogal, maar dat is weer op te bouwen.
Goed naar je lichaam luisteren. Dat zegt men mij tenminste altijd.
Ik hou niet van overalls.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je op je knieen met een oranje overall aan. Die lui zijn levensgevaarlijk.
Hardnekkig volk.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:57 schreef Giertje het volgende:
ik had van de week 2 christenen aan de deur heb ze netjes uitgelegd dat ik daar behoorlijk tegenover sta
ze boden me nog een gratis boek aan maar dat heb ik afgewezen
das voor het eerst dat ik ze hier aan de deur had en ik woon hier al meer als 5 jaarquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:10 schreef Arch-Indar het volgende:
muhahaha
Domme kat!
https://www.dumpert.nl/me(...)te_verdwijntruc.html
Je kan ook gewoon naar de huisarts gaan met je oma hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
Moet niet vergeten dat ik om 14 bij de dierenarts moet zijn met mijn oma.
Gewone inentingen, maar toch belangrijk.
Ik had er een week of wat geleden twee aan de deur, jonge knulletjes, eentje deed het woord, dus ik zeg netjes, nee, dank je kerel.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
das voor het eerst dat ik ze hier aan de deur had en ik woon hier al meer als 5 jaar
Fruts.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar de huisarts gaan met je oma hoor
Bengel
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had er een week of wat geleden twee aan de deur, jonge knulletjes, eentje deed het woord, dus ik zeg netjes, nee, dank je kerel.
In plaatst van dat ie verdwijnt wilde hij nog een verhaal beginnen; ik kijk hem aan en zeg, kerel, je verstaat toch wel Nederlands mag ik hopen?
Doei, bam deur dicht.
paar jaar terug liep ik hier in de stad en ik moest rennen want er kwam een vrouw achter me aan rennen schreeuwend het is nog niet te laat god kan je reddenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had er een week of wat geleden twee aan de deur, jonge knulletjes, eentje deed het woord, dus ik zeg netjes, nee, dank je kerel.
In plaatst van dat ie verdwijnt wilde hij nog een verhaal beginnen; ik kijk hem aan en zeg, kerel, je verstaat toch wel Nederlands mag ik hopen?
Doei, bam deur dicht.
Weet ik tochquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fruts.Hoest.
Mijn oma is van het dierlijke soort.
Niet dat mensen niet dierlijk zijn, maar toch, zij blaft.
Niet dat mensen niet kunnen blaffen, maar zij kan het beter.
Nope, ik ben in eerste instantie altijd heel netjes, maar probeer geen tweede poging.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Had hij geen begeleider? Meestal komen die broekies toch met een oudere.
Serieus rennen?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
paar jaar terug liep ik hier in de stad en ik moest rennen want er kwam een vrouw achter me aan rennen schreeuwend het is nog niet te laat god kan je redden
Vroeger stond hier op de markt regelmatig een gek in een wit laken op een betonblok te preken.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
paar jaar terug liep ik hier in de stad en ik moest rennen want er kwam een vrouw achter me aan rennen schreeuwend het is nog niet te laat god kan je redden
Vakantie.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
En verder prima hoor, anderhalf dagje werken nog en dan drie weken vakantie
ja echt rennen zal het nooit vergetenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Serieus rennen?![]()
Zouden mijn handen gaan jeuken.
ik ga ook heeeeeeeeeeeeel ver weg, naar de andere kant van Twente ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vakantie.Heerlijk, ga je ook weg of blijft het bij tuinesie of zo.
Wij gaan verhuizen.
Ik wel wel eens tegen mijn Baardaap, je bent nu vrij om elk geloof te kiezen dat je wilt.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja echt rennen zal het nooit vergetenvaag mens
Ken wel dat soort met oranje doeken omgeslagen, die met je meelopen. Of die zo gaan schreeuwen omdat ze anders niet gehoord worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger stond hier op de markt regelmatig een gek in een wit laken op een betonblok te preken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |