abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2018 @ 11:11:47 #76
370352 I
Eye for an I
pi_181225133
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 10:23 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Hmm bij mij doen ze het gewoon?

Op onderste plaatje na, die heb ik eruit gehaald :@
Bij jou zijn ze nog gecached denk ik.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 11:12:05 #77
370352 I
Eye for an I
pi_181225136
Volgens mij heeft Hexx de afbeeldingen verwijderd via haar imgur account..
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 11:19:18 #78
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_181225289
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:12 schreef I. het volgende:
Dan even vanuit de cache opnieuw uploaden :P
  donderdag 16 augustus 2018 @ 11:26:33 #79
370352 I
Eye for an I
pi_181225443
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:19 schreef noodgang het volgende:

[..]

Ik heb ze niet meer in m'n cache :'(
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 11:28:39 #80
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_181225500
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:26 schreef I. het volgende:

[..]

Ik heb ze niet meer in m'n cache :'(
Ik heb de banner die in een paar topics geleden nog stond erin gezet, het zombieplaatje er maar uit gegooid, want die kon ik niet meer vinden
  donderdag 16 augustus 2018 @ 11:30:53 #81
370352 I
Eye for an I
pi_181225557
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:28 schreef noodgang het volgende:

[..]

Ik heb de banner die in een paar topics geleden nog stond erin gezet, het zombieplaatje er maar uit gegooid, want die kon ik niet meer vinden
Klopt, plaatje wat er nu in staat heb ik gemaakt, dus die staat idd niet op haar imgur.. Die anderen wel.. Naja.. Dan maar zonder die..
pi_181229588
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:12 schreef I. het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:19 schreef noodgang het volgende:

[..]

Ik heb mijn Imgur images schoongemaakt idd.

En eerlijk gezegd ging het niet eens om de banner die ze per se moesten terug zetten.
Het gaat meer om de manier waarop. Doorzichtig dictatoriaal. Net als wat iemand eerder ook al zei: net mod geworden en nu al kapsones.

Heb je ooit meegemaakt dat mods zich bemoeien met de OP van een SC? Een SC! De meeste SC hebben niet eens een OP.
Die doorzichtige smoes van "het moet herkenbaar blijven" is gewoon : Ik ben blauw, mijn wil is wet. Want alleen een imbeciel kan die ONZ ZOM-SC die in het grijze vakje in de TT staat niet herkennen dat het een ONZ SC is.

Dus nee, het gaat mij niet om het terugzetten van de banner, maar de manier hoe dat gebeurde is wat mij vreselijk tegenstaat.

Maar hier heb ik wel alles mee gezegd.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:30:09 #83
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_181229724
On a different note:

IK HEB SKITTLES *O*

വിശ്വസ്തതയോടെ Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:30:57 #84
370352 I
Eye for an I
pi_181229740
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:24 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

[..]

En eerlijk gezegd ging het niet eens om de banner die ze per se moesten terug zetten.
Het gaat meer om de manier waarop. Doorzichtig dictatoriaal. Net als wat iemand eerder ook al zei: net mod geworden en nu al kapsones.

Heb je ooit meegemaakt dat mods zich bemoeien met de OP van een SC? Een SC! De meeste SC hebben niet eens een OP.
Die doorzichtige smoes van "het moet herkenbaar blijven" is gewoon : Ik ben blauw, mijn wil is wet. Want alleen een imbeciel kan die ONZ ZOM-SC die in het grijze vakje in de TT staat niet herkennen dat het een ONZ SC is.

Dus nee, het gaat mij niet om het terugzetten van de banner, maar de manier hoe dat gebeurde is wat mij vreselijk tegenstaat.

Maar Hexx, echt, niks persoonlijks, maar daar valt toch over te praten? Geef dat aan in het FB topic en meld je onvrede daarover, als je je niet kan vinden in het oordeel van één mod, kan je dat altijd bespreekbaar maken met anderen.. Precies zoals ik het niet eens was met murps eerste oordeel om niks te doen aan het gespam in het dodetopicspel.. Ben ik ook op verder gegaan in het FB topic.. Ik denk dat het gesprek aangaan de juiste oplossing is, en ben blij dat je nu hier aangeeft waarom je het er niet mee eens bent, maar dat had natuurlijk voorkomen kunnen worden..

Nogmaals, geen persoonlijke aanval naar jou, ik begrijp je wel, vond het ook allemaal niet per se nodig, maar maakte me er niet zo druk over.. En als ik dat wel zou doen zou ik dat in het FB topic doen, en als ik geen mods meer wou spreken, een FA dm'en of mailen..
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:31:49 #85
459912 FlippingCoin
pi_181229760
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:24 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

[..]

al die nieuwe ouden ook :{

أطيب التحيات Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:32:58 #86
459912 FlippingCoin
pi_181229792
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 14:34:01 #87
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_181229808
quote:
17s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:30 schreef I. het volgende:

[..]

Maar Hexx, echt, niks persoonlijks, maar daar valt toch over te praten? Geef dat aan in het FB topic en meld je onvrede daarover, als je je niet kan vinden in het oordeel van één mod, kan je dat altijd bespreekbaar maken met anderen.. Precies zoals ik het niet eens was met murps eerste oordeel om niks te doen aan het gespam in het dodetopicspel.. Ben ik ook op verder gegaan in het FB topic.. Ik denk dat het gesprek aangaan de juiste oplossing is, en ben blij dat je nu hier aangeeft waarom je het er niet mee eens bent, maar dat had natuurlijk voorkomen kunnen worden..

Nogmaals, geen persoonlijke aanval naar jou, ik begrijp je wel, vond het ook allemaal niet per se nodig, maar maakte me er niet zo druk over.. En als ik dat wel zou doen zou ik dat in het FB topic doen, en als ik geen mods meer wou spreken, een FA dm'en of mailen..
Dit dekt de lading wel volgens mij ja.
Verder heb ik er ook niet zo'n mening over, eigenlijk vooral vanwege wat je zelf al aangeeft, het is maar een OP van een SC :P
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 14:34:21 #88
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_181229816
quote:
16s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

al die nieuwe ouden ook :{

أطيب التحيات Flip.
Je bent zelf een ouwe nieuwe
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:35:43 #89
459912 FlippingCoin
pi_181229851
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:34 schreef noodgang het volgende:

[..]

Je bent zelf een ouwe nieuwe
helemaal niet ouwe dibbes

आपला आभारी Flip.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:37:40 #90
459912 FlippingCoin
pi_181229889
pi_181230028
quote:
17s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:30 schreef I. het volgende:

[..]

Nah!
Het is niet zo belangrijk voor mij dat ik ermee naar FB gaat. Wat er op FOK! gebeurt moet eigenlijk nooit zo belangrijk zijn dat je in FB gaat ruzieen, vind ik. Maar ik wil gewoon aangeven wat ik ervan vind. In deze SC, gewoon SCen.

Het kon mij niet eens zoveel schelen totdat ik hoorde dat de OP op slot was gedaan en vanmorgen zag ik: DE BANNER BLIJFT!
What the fuck, he!
En hij post hier niet eens!

Maar goed. Het doet er verder niet toe. Mijn enthousiasme is gebroken, maar dat is ook geen ramp.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:50:58 #92
370352 I
Eye for an I
pi_181230158
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:43 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Nah!
Het is niet zo belangrijk voor mij dat ik ermee naar FB gaat. Wat er op FOK! gebeurt moet eigenlijk nooit zo belangrijk zijn dat je in FB gaat ruzieen, vind ik. Maar ik wil gewoon aangeven wat ik ervan vind. In deze SC, gewoon SCen.

Het kon mij niet eens zoveel schelen totdat ik hoorde dat de OP op slot was gedaan en vanmorgen zag ik: DE BANNER BLIJFT!
What the fuck, he!
En hij post hier niet eens!

Maar goed. Het doet er verder niet toe. Mijn enthousiasme is gebroken, maar dat is ook geen ramp.
Maar je geeft nu al twee keer aan dat je het er niet mee eens bent, en dat wilt aangeven, en dát is juist de hele bedoeling van dat FB-topic.. Je begrijpt wel dat dit inmiddels geen SC materiaal meer is :P

Je maakt je er druk om, geeft het aan, en ziet het 't liefst anders.. Dan is dat de juiste plek om dit te bespreken.. En je maakt er nu zelf 'ruzieen' van, maar dat is sowieso niet de insteek in FB hé. De insteek is daar dat je gewoon de discussie aangaat, op een normale manier, en dat daaruit een eventueel nieuw besluit genomen kan worden..
pi_181230169
quote:
geil
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:52:02 #94
459912 FlippingCoin
pi_181230180
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:51 schreef HPLC het volgende:

[..]

geil
:D

wou hem jullie niet onthouden :@

Ar cieņu Flip.
pi_181230254
quote:
15s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:50 schreef I. het volgende:

[..]

Maar je geeft nu al twee keer aan dat je het er niet mee eens bent, en dat wilt aangeven, en dát is juist de hele bedoeling van dat FB-topic.. Je begrijpt wel dat dit inmiddels geen SC materiaal meer is :P

Je maakt je er druk om, geeft het aan, en ziet het 't liefst anders.. Dan is dat de juiste plek om dit te bespreken.. En je maakt er nu zelf 'ruzieen' van, maar dat is sowieso niet de insteek in FB hé. De insteek is daar dat je gewoon de discussie aangaat, op een normale manier, en dat daaruit een eventueel nieuw besluit genomen kan worden..
Nee, ik zeg dat dat gedrag mij tegenstaat. Hier in SC. Ik verwacht geen verandering.
Van mij mag die banner blijven of wat ze nog meer willen doen, maakt mij niets uit. Dat is waarom ik niet naar FB ga. Ik hoef geen verandering. Ik heb geSCd over mijn mening, snap je?
Dat gezeur in FB ook altijd staat mij ook tegen, iedereen moet gelijk hebben.

Maar als jij met elke post steeds een FB-materiaal ziet dan stop maar. Want niet elke ding om een mod moet telkens naar FB

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2018 14:57:00 ]
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:57:49 #96
370352 I
Eye for an I
pi_181230308
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:55 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat dat gedrag mij tegenstaat. Hier in SC. Ik verwacht geen verandering.
Van mij mag die banner blijven of wat ze nog meer willen doen, maakt mij niets uit. Dat is waarom ik niet naar FB ga. Ik hoef geen verandering. Ik heb geSCd over mijn mening, snap je?
Dat gezeur in FB ook altijd staat mij ook tegen, iedereen moet gelijk hebben.

Maar als jij met elke post steeds een FB-materiaal ziet dan stop maar. Want niet elke ding om een mod moet telkens naar FB
Prima, ik stop wel joh. Jij je ei kwijt, iedereen blij.

:{
pi_181230342
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:57 schreef I. het volgende:

[..]

Prima, ik stop wel joh. Jij je ei kwijt, iedereen blij.

:{
Ik ben een beetje geirriteerd dat jij me telkens naar FB stuurt terwijl ik zei dat ik het als een SC ding zie. :P
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 15:00:04 #98
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_181230353
Nu even ontopic:
TETTEN!!
  donderdag 16 augustus 2018 @ 15:00:20 #99
370352 I
Eye for an I
pi_181230360
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:59 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ik ben een beetje geirriteerd dat jij me telkens naar FB stuurt terwijl ik zei dat ik het als een SC ding zie. :P
Ja, en ik snap niet dat jij zegt dat iedereen in FB gelijk moet hebben, terwijl jij vindt dat je hier gelijk moet hebben. :@

Maar goed. Pais en vree.
pi_181230388
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:00 schreef I. het volgende:

[..]

Ja, en ik snap niet dat jij zegt dat iedereen in FB gelijk moet hebben, terwijl jij vind dat je hier gelijk moet hebben. :@

Maar goed. Pais en vree.
Als ik per se gelijk moet hebben dan was ik wel naar FB gegaan om hun gedrag tentoon te stellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')