abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 16 augustus 2018 @ 00:45:16 #1
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181219578


[ Bericht 62% gewijzigd door Sked op 16-08-2018 15:08:41 ]
  donderdag 16 augustus 2018 @ 00:48:06 #2
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181219653
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bosz heeft creativiteit nodig op het middenveld.

En veelal voetbalintelligente spelers, dus dan kan je bij Feyenoord meteen 11 man in de uitverkoop zetten.
Schöne en Klaassen zijn ook niet de meest creatieve spelers. Clasie, Tapia en een creatieve middenvelder (wat eventueel door een vleugelspeler of jeugdspeler ingevuld kan worden) zouden voldoen voor wat ie in gedachten zou hebben lijkt me.
pi_181219734
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Schöne en Klaassen zijn ook niet de meest creatieve spelers. Clasie, Tapia en een creatieve middenvelder (wat eventueel door een vleugelspeler of jeugdspeler ingevuld kan worden) zouden voldoen voor wat ie in gedachten zou hebben lijkt me.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Schöne en Klaassen zijn ook niet de meest creatieve spelers. Clasie, Tapia en een creatieve middenvelder (wat eventueel door een vleugelspeler of jeugdspeler ingevuld kan worden) zouden voldoen voor wat ie in gedachten zou hebben lijkt me.
Schöne heeft wel creativiteit in zich, Klaassen heeft dat niet nee maar goed dat werd gecompenseerd door Ziyech zijn spel toen.

Hij heeft ook wel echt snelle verdedigers nodig die met ruimte in de rug durven te spelen en ook durven door te dekken (maar dit zie ik niet snel gebeuren bij jullie met Botteghin en Jan-Scharie)
Oh.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 00:55:10 #4
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181219802
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Schöne heeft wel creativiteit in zich, Klaassen heeft dat niet nee maar goed dat werd gecompenseerd door Ziyech zijn spel toen.

Hij heeft ook wel echt snelle verdedigers nodig die met ruimte in de rug durven te spelen en ook durven door te dekken (maar dit zie ik niet snel gebeuren bij jullie met Botteghin en Jan-Scharie)
Zoals ik al zei een tijdje terug: dan moet je met St. Juste en Van Beek spelen. Rutten kon Van Beek en Kongolo laten werken, dan kan Bosz na een tijdje dat duo ook laten werken lijkt me.

Het zal het eerste seizoen niet allemaal van een leien dakje gaan, maar dan heb je in ieder geval een trainer die het seizoen erna weer om de bovenste plaatsen mee kan doen als je goed doorselecteert.
pi_181219868
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei een tijdje terug: dan moet je met St. Juste en Van Beek spelen. Rutten kon Van Beek en Kongolo laten werken, dan kan Bosz na een tijdje dat duo ook laten werken lijkt me.

Het zal het eerste seizoen niet allemaal van een leien dakje gaan, maar dan heb je in ieder geval een trainer die het seizoen erna weer om de bovenste plaatsen mee kan doen als je goed doorselecteert.
Het maakt het sowieso interessanter om Feyenoord dan te volgen, maar dan moet wel Van Geel weg. Bosz heeft echt geen zin in een TD die allemaal ambiteloos gepeupel binnenhaalt (al mag Bosz dan weer niet teveel klagen over TD's van Feyenoord die zaadwerk leveren (lol) )
Oh.
pi_181220035
Hebben jullie dan een bron dat Bosz geïnteresseerd is in Feyenoord?

Dat lijkt mij heel sterk namelijk.
Gino ♥
pi_181220659
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 01:07 schreef Tjacka het volgende:
Hebben jullie dan een bron dat Bosz geïnteresseerd is in Feyenoord?

Dat lijkt mij heel sterk namelijk.
Denk niet dat hij verder veel opties heeft om überhaupt erg kieskeurig te zijn.

Blijkt ook wel uit het feit dat hij afgelopen zomer niet tot nauwelijks werd genoemd in het buitenland.
Van alles is weer waardeloos.
pi_181220933
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 01:55 schreef Oldground het volgende:

[..]

Denk niet dat hij verder veel opties heeft om überhaupt erg kieskeurig te zijn.

Blijkt ook wel uit het feit dat hij afgelopen zomer niet tot nauwelijks werd genoemd in het buitenland.
Die gaat dan gewoon liever naar Isreal ofzo joh en dan wachten tot ajax of psv vrij zijn.

Kapitaalkrachtig en met spelersprofielen veel interessanter.
Gino ♥
pi_181221655
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 01:07 schreef Tjacka het volgende:
Hebben jullie dan een bron dat Bosz geïnteresseerd is in Feyenoord?

Dat lijkt mij heel sterk namelijk.
niemand wil bosz in rotterdam na zijn eerste periode

het lijkt me sterk dat iemand die weggejaagd is bij een club ...en dan ook gewoon letterlijk weggejaagd ooit nog terug kan komen....

Bovendien heeft hij nu al 10 keer geroepen dat hij terug wil naar ajax
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181221694
quote:
Feyenoord klampt zich bij 'onmogelijke missie' vast aan deze vier clubs

Feyenoord klampt zich bij 'onmogelijke missie' vast aan deze vier clubs

Feyenoord moet na de 4-0 nederlaag in het heenduel voor een legendarische comeback zorgen om ten koste van AS Trencín alsnog de play-offs van het Europa League-toernooi te bereiken. Hoe moeilijk die opgave is blijkt uit het feit dat in de 62-jarige historie van Europese toernooien maar vier clubs een achterstand van vier doelpunten repareerden in de return.

De eerste club die een dergelijke marge wegpoetste was Leixões in het Europa Cup II-toernooi van 1961/62. De Portugese club ging in de eerste ronde met 6-2 ten onder bij het Zwitserse La Chaux-de-Fonds, maar triomfeerde in het eigen Estádio do Mar met liefst 5-0, voldoende voor een ticket voor de tweede ronde.

De hele jaren zeventig gingen voorbij zonder mythische comeback. Pas in 1984/85 gaf een club in de return weer een in de heenwedstrijd afgedwongen voorsprong van vier goals weg. Partizan Belgrado bezorgde Queens Park Rangers een gigantische kater door voor eigen publiek met 4-0 uit te halen na de 6-2 nederlaag in de eerste ontmoeting. Het leverde Partizan een plekje in de derde ronde van het UEFA Cup-toernooi op.

Een seizoen later kegelde Real Madrid in de derde ronde van hetzelfde toernooi Borussia Mönchengladbach eruit. Na een 5-1 zege in de thuiswedstrijd reisde de formatie van Jupp Heynckes vol vertrouwen naar Madrid, om daar met 4-0 te worden afgedroogd.

Een razendsnelle vooruitblik op Feyenoord - Trencín
De bekendste ommekeer is uiteraard die van Barcelona tegen Paris Saint-Germain in de Champions League van 2016/17. De Franse topclub liet in de heenwedstrijd geen spaan heel van de Catalanen en leek na de 4-0 triomf zeker van de kwartfinale. In een doldwaze return redde Barcelona echter de meubelen: 6-1. Het woord Remontada is sindsdien gemeengoed.

Feyenoord probeert donderdagavond vanaf 20.30 uur het onmogelijke te realiseren.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181222165
Waarom zou Bosz naar Feyenoord komen? Wij hebben totaal niet de spelers die passen bij zijn speelwijze.
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 07:52:51 #12
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181222215
quote:
El Ahmadi reageert: ''Dat soort dingen stoken het vuur op''
Karim El Ahmadi is geschrokken van de berichtgeving van Voetbal International. Volgens het weekblad wilde de middenvelder zijn contract bij Feyenoord graag verlengen, maar kreeg hij geen nieuw contractvoorstel van de club. Daar klopt niets van, stelt de Marokkaan.

"Ik heb de berichten gelezen dat ik mijn contract had willen verlengen bij Feyenoord en dat de club geen enkele aanbieding meer heeft gedaan. Dat soort dingen stoken het vuur in deze fase op en dat pik ik niet", zegt hij tegen De Telegraaf.

"Ik ben Giovanni en Martin van Geel juist ongelooflijk dankbaar dat zij hebben willen meewerken aan mijn vertrek. Ik heb alle seizoenen een uitstekende relatie met trainer en de ’td’ gehad en we hebben alles doorgesproken."

"Zij wisten dat ik de wens had om na het afgelopen seizoen, dat we afsloten met het winnen van de KNVB-beker, en na het WK nog één mooi contract in het buitenland te tekenen", aldus El Ahmadi. "Feyenoord heeft als dank voor mijn bewezen diensten en mijn loyaliteit na al die jaren geen transfersom meer gevraagd. Daarmee werd ik geholpen en dat zegt heel veel over de band tussen mij en Feyenoord.”
krabbygod :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181222365
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

krabbygod :')
Ik hoop dat El Ahmadi ooit in de toekomst iets voor Feyenoord kan betekenen.
Bijvoorbeeld jeugdtrainer of iets dergelijks, heeft een zeer goede mentaliteit en hoop dat hij dat kan overbrengen.
pi_181222466
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:11 schreef Antaris het volgende:

[..]

Ik hoop dat El Ahmadi ooit in de toekomst iets voor Feyenoord kan betekenen.
Bijvoorbeeld jeugdtrainer of iets dergelijks, heeft een zeer goede mentaliteit en hoop dat hij dat kan overbrengen.
De media doet er weer alles aan om Feyenoord in een slecht daglicht te brengen met pure leugens van Krabbepik ook weer. Heel smerig dit.
El Ahmadi moet je behouden voor de club inderdaad na zijn carrière direct benaderen voor een functie als jeugdtrainer. Ik vind het ook raar dat dit niet met Kees van Wonderen is gebeurd die had je ook als jeugdtrainer moeten aanstellen na zijn carrière.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 08:26:56 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_181222513
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

krabbygod :')
Viel te verwachten. Getuigt wel van karakter van El Ahmadi dat hij reageert.
2000 light years from home
pi_181222517
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:26 schreef Merkie het volgende:

[..]

Viel te verwachten. Getuigt wel van karakter van El Ahmadi dat hij reageert.
Pr machine draait op volle toeren
  donderdag 16 augustus 2018 @ 08:49:51 #17
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181222727
Feyenoord & the stick of truth!

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181223047
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 07:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

krabbygod :')
tieves media met hun smerige pleuris leugens

gelukkig komt de waarheid de afgelopen 2 dagen weer boven drijven.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181223082
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

tieves media met hun smerige pleuris leugens

gelukkig komt de waarheid de afgelopen 2 dagen weer boven drijven.
Dat van Gio in de kleedkamer bleek gewoon wel waar te zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2018 09:22:21 ]
pi_181223327
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 02:39 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Die gaat dan gewoon liever naar Isreal ofzo joh en dan wachten tot ajax of psv vrij zijn.

Kapitaalkrachtig en met spelersprofielen veel interessanter.
Ja, of in Bulgarije zou hij ook nog wel aan de slag kunnen.

Weet alleen niet in hoeverre ze daar met spelersprofielen werken.
Van alles is weer waardeloos.
pi_181223365
Boetius heeft dus zijn laatste wedstrijd gespeeld.
Komt dus sowieso een linksbuiten bij nog _O_
blablablabla
pi_181223386
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat van Gio in de kleedkamer bleek gewoon wel waar te zijn.
2 keiharde leugens in 2 dagen is erg genoeg. Boycotten die kerel.
blablablabla
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 09:46:31 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181223488
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat van Gio in de kleedkamer bleek gewoon wel waar te zijn.
Waar bleek dat uit?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:47:26 #24
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_181223513
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:40 schreef Elan het volgende:

[..]

2 keiharde leugens in 2 dagen is erg genoeg. Boycotten die kerel.
Niet handig van Krabby. Heeft last van iets teveel geldingsdrang.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:48:45 #25
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181223525
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:39 schreef Elan het volgende:
Boetius heeft dus zijn laatste wedstrijd gespeeld.
Komt dus sowieso een linksbuiten bij nog _O_
Van Persie links is een prima optie.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')