Forum admin (of een douchegelmerk)quote:
FOK Admiraal toch?quote:
quote:
quote:
Oh, dan zou ik ergens promiment op de website een rubriekje maken met "weetjes" over dingen die die dag precies x jaar geleden gebeurde.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Forum admin (of een douchegelmerk)
dat kan nu ook alquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:49 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik ergens promiment op de website een rubriekje maken met "weetjes" over dingen die die dag precies x jaar geleden gebeurde.
in een topic of meld je aan als weblogger voor op het weblog of als nieuwsposter voor een rubriek.quote:
oef gelijk functioneringsgesprekkenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eens een hartig woordje spreken met mijn collega’s en mods over hun functioneren.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eens een hartig woordje spreken met mijn collega’s en mods over hun functioneren.
Na goed functioneren wel een loonsverhoging gok ik?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oef gelijk functioneringsgesprekken
Paar procentjes erbijquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Na goed functioneren wel een loonsverhoging gok ik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |