abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181205410
Of nog een berichtje sturen?

Ik heb twee keer afgesproken met een jongen. Na die eerste keer hadden we veel contact (ook veel vanuit zijn kant). De tweede keer was begin vorige week. Die hele week hadden we eigenlijk geen contact totdat hij vrijdag mij een berichtje stuurde (iets met hoe het ging en hoe mijn week was). Ik vroeg toen hij zijn vakantie was (hij was met vrienden een paar dagen weg). En sindsdien... nog steeds geen reactie op die vraag. Ik vind het zo vreemd. Ik wil nu eigenlijk niet nog een appje erachter aan sturen, ben bang dat het dan zo wanhopig is. Maar vind hem wel leuk, en die twee dates waren ook echt gezellig, dat appte hij mij ook beide keren erna, dus daarom dacht ik dat hij het ook gezellig vond.

Ik snap gewoon niet echt waarom hij zo opeens/uit het niets niet meer geïnteresseerd is. Vooral ook omdat hij mij als eerste appte na die date. Waarom zou je dat doen, om me vervolgens te negeren?

Maargoed, wat denken jullie; laten gaan of nog iets sturen?

X Isabel
pi_181205426
Is hij wel al terug van vakantie?
pi_181205444
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:44 schreef LurkJeRot het volgende:
Is hij wel al terug van vakantie?
Ja hij was zondag terug
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 15:48:23 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181205512
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:45 schreef Isabel97 het volgende:

[..]

Ja hij was zondag terug
He's not that into you, dan wel hij heeft een meid leren kennen die hij interessanter vindt. Either way, niet achteraan lopen. Als hij jou ECHT boeiend had gevonden dan had ie écht wel ergens 10 sec gevonden om je een berichtje te sturen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181205577
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:45 schreef Isabel97 het volgende:

[..]

Ja hij was zondag terug
Hmja ik zou het er persoonlijk bij laten dan want ik heb er een gruwelijke hekel aan als ik het idee heb dat ik iemand achterna moet lopen.

Maar wie weet stuur je hem bericht en zijn jullie over 2 jaar getrouwd, dat kan natuurlijk ook.
pi_181205597
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:51 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Hmja ik zou het er persoonlijk bij laten dan want ik heb er een gruwelijke hekel aan als ik het idee heb dat ik iemand achterna moet lopen.

Maar wie weet stuur je hem bericht en zijn jullie over 2 jaar getrouwd, dat kan natuurlijk ook.
Ja daar heb ik dus ook echt een hekel aan indd
pi_181205627
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:52 schreef Isabel97 het volgende:

[..]

Ja daar heb ik dus ook echt een hekel aan indd
Misschien kan je hem nog iets sturen als: laat me even weten als je geen interesse meer hebt!
Zoiets.
pi_181205644
No hard feelings! Zoiets er misschien bijzetten.
pi_181205699
Je hebt twee opties:

1) Niets meer doen. Als hij weer op je reageert, pak je het weer op. Zo niet, dan niet.

2) Nog een laatste keer initatief tonen en contact opnemen. Reageert hij wel, dan reageert hij wel. Reageert hij niet, dan weet je genoeg.

Wat je moet doen moet jij bepalen. Als je hem écht leuk vindt, zou je nog een keer contact op kunnen nemen. Is hij gewoon leuk, dan doe je niets.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:03:12 #10
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_181205883
Sowieso nog een x wat sturen. Ik vergeet ook vaak te reageren op berichtjes, kan ik dagen later achterkomen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 augustus 2018 @ 16:06:10 #11
163650 Greys
pi_181205989
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:03 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Sowieso nog een x wat sturen. Ik vergeet ook vaak te reageren op berichtjes, kan ik dagen later achterkomen.
Niet als je iemand echt heel leuk vindt hoor. Zelfs als je het dan 'vergeet' had je inmiddels al lang zelf weer iets willen sturen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181206232
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

He's not that into you, dan wel hij heeft een meid leren kennen die hij interessanter vindt. Either way, niet achteraan lopen. Als hij jou ECHT boeiend had gevonden dan had ie écht wel ergens 10 sec gevonden om je een berichtje te sturen.
Dit. Absoluut niks meer sturen.
pi_181206259
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:53 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Misschien kan je hem nog iets sturen als: laat me even weten als je geen interesse meer hebt!
Zoiets.
Triestheid ten top. Zou hem gewoon verwijderen en klaar. Als hij dan toch een keer een bericht stuurt deze gewoon negeren. Duizend andere mannen op aarde.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 augustus 2018 @ 16:15:55 #14
163650 Greys
pi_181206310
#TeamNietsmeersturennietachteraanhollen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:18:09 #15
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181206384
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:14 schreef Eleanoor het volgende:
Zou hem gewoon verwijderen en klaar.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:13 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Dit. Absoluut niks meer sturen.
Lekker makkelijk getypt vanuit het zolderkamertje. :')

Wat kan één extra berichtje sturen nou kwaad? Goede tip was hierboven gegeven: 'Nog interesse? No hard feelings'.
Verbitterd niets meer sturen is enorm kinderachtig en heb je alleen jezelf mee. Zo creëer je alleen maar 'What if'-scenario's in je hoofd. Dertig stalk-berichtjes sturen is natuurlijk geen teken van zelf-respect, maar dat ene extra berichtje? Kom op, niet zo overdrijven mensen. Zet dat zielige ego eens aan de kant.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_181206454
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:18 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

[..]

Lekker makkelijk getypt vanuit het zolderkamertje. :')

Wat kan één extra berichtje sturen nou kwaad? Goede tip was hierboven gegeven: 'Nog interesse? No hard feelings'.
Verbitterd niets meer sturen is enorm kinderachtig en heb je alleen jezelf mee. Zo creëer je alleen maar 'What if'-scenario's in je hoofd. Dertig stalk-berichtjes sturen is natuurlijk geen teken van zelf-respect, maar dat ene extra berichtje? Kom op, niet zo overdrijven mensen. Zet dat zielige ego eens aan de kant.
Waarom is dit makkelijk gezegd? Alsof iedereen dit niet eens meegemaakt heeft, dus ook ik. Alleen heb ik nooit een bericht gestuurd of überhaupt de moeite genomen daar nog achteraan te hollen. Deze vent moet haar niet en dat heeft hij heel duidelijk gemaakt. Zo moeilijk is het niet om de psyche van een man te doorgronden.

Dus, verwijderen en andere leuke mannen daten.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:22:49 #17
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181206527
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:20 schreef Eleanoor het volgende:
Deze vent moet haar niet en dat heeft hij heel duidelijk gemaakt. Zo moeilijk is het niet om de psyche van een man te doorgronden.
Meneer heeft sinds afgelopen zondag geen berichtje meer gestuurd. Wow, wat een statement inderdaad. Je kent beide 'spelers' hier niet, ga nou niet doen alsof alles zo zwart/wit is.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:20 schreef Eleanoor het volgende:
Zo moeilijk is het niet om de psyche van een man te doorgronden.

Dus, verwijderen en andere leuke mannen daten.
Het klinkt alsof je recent wat problemen met mannen hebt gehad. :+ Hoef je niet te projecteren op TS, hoor.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_181206566
Ja, eh, mensen het is wel heel erg makkelijk om het af te doen met 'hij heeft geen interesse in je'...

Zou niet weten waarom het zo absoluut zeker is dat hij geen interesse meer zou hebben in haar. Wegens (geldige!) omstandigheden kan hij wel wat andere zaken aan zijn hoofd hebben, waardoor hij (onbedoeld) geen aandacht meer aan haar geeft.
pi_181206619
quote:

[..]

Triestheid ten top. Zou hem gewoon verwijderen en klaar. Als hij dan toch een keer een bericht stuurt deze gewoon negeren. Duizend andere mannen op aarde.
Je bent zelluf triestheid ten top :(
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:29:49 #20
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181206704
quote:

[..]

Wie heeft jou afgewezen dan? :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_181206730
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:15 schreef Greys het volgende:
#TeamNietsmeersturennietachteraanhollen
_O_
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 augustus 2018 @ 16:31:00 #22
163650 Greys
pi_181206733
quote:
2s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:24 schreef zarGon het volgende:
Ja, eh, mensen het is wel heel erg makkelijk om het af te doen met 'hij heeft geen interesse in je'...

Zou niet weten waarom het zo absoluut zeker is dat hij geen interesse meer zou hebben in haar. Wegens (geldige!) omstandigheden kan hij wel wat andere zaken aan zijn hoofd hebben, waardoor hij (onbedoeld) geen aandacht meer aan haar geeft.
Eens, maar dan nog kan ze hem toch dan juist beter met rust laten? Hij stuurt niet voor niets niets. Om welke reden dan ook. Als ie dan weer komt kan ze altijd nog kiezen of ze er nog op in wil gaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181206740
Lekker laten gaan joh ik stuur je wel een dm
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_181206946
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens, maar dan nog kan ze hem toch dan juist beter met rust laten? Hij stuurt niet voor niets niets. Om welke reden dan ook. Als ie dan weer komt kan ze altijd nog kiezen of ze er nog op in wil gaan.
Op deze manier verliest ze niets, maar wint ze ook niets.

Op dat andere manier verliest ze niets (behalve 10 seconden aan tijd en moeite), maar wint ze eventueel wel.

Het is maar wat je ego toelaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2018 16:42:41 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 augustus 2018 @ 16:46:58 #25
163650 Greys
pi_181207050
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Op deze manier verliest ze niets, maar wint ze ook niets.

Op dat andere manier verliest ze niets, maar wint ze eventueel wel.

Het is maar wat je ego toelaat.
Hm.. maar het hoeft toch helemaal geen ego-ding te zijn?
Als ie geen interesse meer heeft en daarom niets stuurt is het voor beiden fijner om er niet achteraan te hollen. Als hij zoals jij terecht oppert dringende persoonlijke zaken aan z'n hoofd heeft waardoor hij een tijdje niet laat horen zou ik zelf juist denken dat diegene het waardeert als je hem dan ook even met rust laat tot ie zelf weer komt. Weinig met ego te maken in dat geval?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181207058
Gewoon een berichtje sturen, waarom niet?

Nee heb je.

En ik zou niet echt luisteren naar die zure ouwe spinsters hier die willen dat het leven van elke vrouw net zo miserabel is als dat van henzelf.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:47:30 #27
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_181207064
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet als je iemand echt heel leuk vindt hoor. Zelfs als je het dan 'vergeet' had je inmiddels al lang zelf weer iets willen sturen.
mwoaa... misschien is het al geen persoon die 24/7 in zijn telefoon zit, plus "vergeten".

lastig. Ik zou in ieder geval nog iets sturen.
pi_181207197
Ik zou nog iets sturen. Je hebt niks te verliezen. Al vind ik het erg raar dat hij niet meer reageert, daaruit zou je inderdaad kunnen concluderen dat hij jou niet zo leuk vind als jij hem. Maar fuck it, stuur gewoon wat. Reageert hij weer niet, weg ermee. Reageert hij wel, nou, kijk dan verder.
Niet Fokken met mij.
  PR/Manusje van alles woensdag 15 augustus 2018 @ 17:12:26 #29
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_181207579
Niets sturen fuck hem.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_181207860
Wat kan ik evt. sturen ?
Maar als hij dan weer niet reageert he voel ik me zo stom/desperate
  woensdag 15 augustus 2018 @ 17:28:51 #31
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181207905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:26 schreef Isabel97 het volgende:
Wat kan ik evt. sturen ?
"Hey, ik heb geen reactie meer gehad van je! Hoe gaat 't?"

Het hoeft allemaal niet ingewikkeld te zijn.
pi_181207937
Hij heeft je geghost.

Dat is niet zo fraai van hem.
pi_181208098
Hoe ging eigenlijk die tweede keer afspreken? Want daarna hebben jullie weinig contact gehad. Het klinkt misschien hard maar hij zou je ook gezien kunnen hebben als een 'neukertje'. Veel contact na eerste keer afspreken, hij voelt dat er wat inzit. Dan bij de tweede keer nog niet en hij denkt, laat maar zitten en steek er geen moeite meer in. Tsja, zo denken wij jongens nou eenmaal.
Niet Fokken met mij.
pi_181208159
Met een telefoon kan je ook bellen toch? Gewoon bellen als hij over een paar dagen nog niks heeft laten horen hoe het met m gaat?
  woensdag 15 augustus 2018 @ 17:43:50 #35
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181208218
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:43 schreef Isabel97 het volgende:
Die hele week hadden we eigenlijk geen contact totdat hij vrijdag mij een berichtje stuurde
Zou hij zich ook stom en desparate gevoeld hebben toen ook jij een week stil bleef?
Vast niet. Gewoon even vragen: leef je nog? :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181208284
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:38 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hoe ging eigenlijk die tweede keer afspreken? Want daarna hebben jullie weinig contact gehad. Het klinkt misschien hard maar hij zou je ook gezien kunnen hebben als een 'neukertje'. Veel contact na eerste keer afspreken, hij voelt dat er wat inzit. Dan bij de tweede keer nog niet en hij denkt, laat maar zitten en steek er geen moeite meer in. Tsja, zo denken wij jongens nou eenmaal.
Hmm ik kreeg niet echt die indruk, want hij probeerde ook niet echt iets. Na die eerste date hadden we alleen gezoend maar de tweede keer niet...
pi_181208288
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Isabel97 op 15-08-2018 17:48:06 ]
pi_181208314
Daarom niet te snel wiepen. Hij is z’n interesse verloren.
pi_181214610
Wiepen?
pi_181214696
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:31 schreef Isabel97 het volgende:
Wiepen?
Heb je hem al een bericht gestuurd?
Niet Fokken met mij.
pi_181215283
Ja beetje jammer is dat wel, je kan nog 1 bericht proberen maar als die dan niet reageert dan laten gaan. Zodra aandacht maar van 1 kant komt is het klaar. Maar ja, misschien is zijn oma wel overleden b.v en heeft die even geen zin om te praten met mensen. Dus je kan het proberen maar als die je blijft negeren weg ermee.
pi_181215441
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:34 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Heb je hem al een bericht gestuurd?
Nee nog niet haha
Morgen denk ik
pi_181215443
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:26 schreef Isabel97 het volgende:
Wat kan ik evt. sturen ?
Natuurlijk kan dat. Misschien is hij wel bang dat hij te pusherig overkomt ofzo. Want vrouwen en te veel berichtjes sturen... nouja...

Voor hetzelfde geldt is zijn moeder overleden of is er iets anders.
Whatever...
pi_181218177
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:22 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Meneer heeft sinds afgelopen zondag geen berichtje meer gestuurd. Wow, wat een statement inderdaad. Je kent beide 'spelers' hier niet, ga nou niet doen alsof alles zo zwart/wit is.

[..]

Het klinkt alsof je recent wat problemen met mannen hebt gehad. :+ Hoef je niet te projecteren op TS, hoor.
Geen recentelijke problemen. Een man is een heel simpel wezen. Als een man een vrouw leuk vindt dan zal hij dat zeer zeker laten merken. TS kan haar conclusie trekken.
pi_181218318
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 23:42 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Geen recentelijke problemen. Een man is een heel simpel wezen. Als een man een vrouw leuk vindt dan zal hij dat zeer zeker laten merken. TS kan haar conclusie trekken.
Probleem is dat Isabel zomaar een lekker wijf zou kunnen zijn maar daar zijn er wel meer van en dat is wat er aan de hand is in Nederland!!
pi_181218335
Vroeger was het leven toch zoveel makkelijker.
Toen kon je gewoon nog bellen en hoefde je niet te letten op allerlei ongeschreven regels over hoe snel je op een appje moet reageren, of je sowieso moest reageren etc.
Je pakte de telefoon en belde en aan de reactie aan de andere kant hoorde je wel hoe het zat.
pi_181218873
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:47 schreef Isabel97 het volgende:

[..]

Hmm ik kreeg niet echt die indruk, want hij probeerde ook niet echt iets. Na die eerste date hadden we alleen gezoend maar de tweede keer niet...
Eerste date zoenen en dan de tweede niet? Dat klinkt niet echt als progressie, was dat niet awkward dan?

In feite heb je niks te verliezen door iets te sturen ( dat hij een paar neutrale appjes opdringerig vindt is uitgesloten) , het enige punt dat er speelt is dan de angst voor een nog groter kutgevoel.
Beste is om gewoon een niet wanhopige opening te appen wat alle kanten op kan van : “Hi, Even niks
gehoord en ik was de laatste dagen zelf ook nogal druk, maar hoe gaat ie? ” oid

Tenzij je echt een type bent dat dan elke 2 sec op haar phone kijkt, nog meer stress krijgt en nog een tilt app stuurt, en zich echt 100x zo kut voelt , in dat geval zou ik de kansen vooraf inschatten en het afwegen. Voelt het toch niet goed dan delete je gewoon zijn nummer en apps, dan kom je ook niet in de verleiding.

Maar ik zou zelf denken: je hebt niks te verliezen en de ego schade van een paar redelijk neutrale appjes meer of minder zit alleen in jouw hoofd , (en wie weet is er wel een plausibele reden en ligt ie met griep in zijn nest) maar vanaf de zijlijn is het altijd makkelijk praten.
Succes !

[ Bericht 1% gewijzigd door Pleaserr op 16-08-2018 00:29:06 ]
pi_181220184
Een man is vrij simpel als hij je wat vind neemt hij initiatief.
Ga verder met je leven en je merkt vanzelf wel

Een man is efficiënter dan een vrouw. Ze komt niet eens in zijn hoofd op als hij gewoon niet
genoeg geïnteresseerd is, dus dan vergeet hij je of hij neemt niet echt concreet initiatief om je weer te zien.

Vaak moet een man zelfs nadenken wat hij van je vindt als je hem die vraag nu gaat stellen. Maar zijn handelen van geen initiatief nemen zegt al wat hij van je vind! Of hij daar wel of niet bewust van is. Als jij gaat vragen wat vind je nou van me of wil je me nou zien; kan hij liegen je wel te willen zien als handige neuk backup, of hij beseft zelf nog niet eens dat hij je eigenlijk niet zo leuk vind en jij zal voortaan de initiatiefnemer zijn of het pas over latere tijd horen..

Wees als een man
Verspil je energie niet
Kijk naar zijn initiatief en daden
Vraag niet dan kan hij liegen of hij is zelf nog niet bewust van zijn onbewuste

Bespaar ellende
En kijk verder

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2018 01:18:54 ]
  donderdag 16 augustus 2018 @ 04:11:48 #49
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181221297
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 01:16 schreef FenoFena het volgende:

Een man is efficiënter dan een vrouw. Ze komt niet eens in zijn hoofd op als hij gewoon niet
genoeg geïnteresseerd is, dus dan vergeet hij je of hij neemt niet echt concreet initiatief om je weer te zien.

Vaak moet een man zelfs nadenken wat hij van je vindt als je hem die vraag nu gaat stellen. Maar zijn handelen van geen initiatief nemen zegt al wat hij van je vind! Of hij daar wel of niet bewust van is. Als jij gaat vragen wat vind je nou van me of wil je me nou zien; kan hij liegen je wel te willen zien als handige neuk backup, of hij beseft zelf nog niet eens dat hij je eigenlijk niet zo leuk vind en jij zal voortaan de initiatiefnemer zijn of het pas over latere tijd horen..

Wees als een man
Verspil je energie niet

Bespaar ellende
En kijk verder
Jeetje, heeft een man jou ooit afgewezen en ben je nu een verzuurd kattenvrouwtje?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  donderdag 16 augustus 2018 @ 07:18:32 #50
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181221999
quote:

Wees als een man
Verspil je energie niet

Bespaar ellende
En kijk verder
Wat een muppets lopen hier rond _O-

TS: Ik hoop dat je het kaf van het koren scheidt.
pi_181222625
quote:

Wees als een man
Verspil je energie niet

Bespaar ellende
En kijk verder
Ik vind jou vooral vrij simpel.
pi_181222684
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:40 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik vind jou vooral vrij simpel.
Dat beschouw ik als een compliment want simpel is efficiënt
pi_181223420
quote:

Wees als een man
Verspil je energie niet

Bespaar ellende
En kijk verder
Herkenbaar bij een bepaald type man idd! _O_
pi_181236509
Okeee ik heb hem iets gestuurd.
En ik ga er niet meer over stressen iig, als hij niet antwoord dan is dat maar zo.

& heb er nog eens over nagedacht en eigenlijk vind ik het helemaal niet zo wanhopig van mezelf. Het is juist van hem super raar om een gesprek te beginnen om dan vervolgens te negeren. Dus als hij nu niet antwoord is hij gewoon niet zo sociaal capabel ofzo
pi_181236566
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:38 schreef Isabel97 het volgende:
Okeee ik heb hem iets gestuurd.
En ik ga er niet meer over stressen iig, als hij niet antwoord dan is dat maar zo.

& heb er nog eens over nagedacht en eigenlijk vind ik het helemaal niet zo wanhopig van mezelf. Het is juist van hem super raar om een gesprek te beginnen om dan vervolgens te negeren. Dus als hij nu niet antwoord is hij gewoon niet zo sociaal capabel ofzo
Laat het ons weten wanneer hij gereageerd heeft.
pi_181236932
quote:

Wees als een man
Verspil je energie niet

Bespaar ellende
En kijk verder
Of hij speelt hard to get. Met al dat gezeik van vrouwen en gedoe gebruikt hij wellicht deze met zijn verstand.

En zie hier, hij is toch wel interessant en als hij nu wat terug stuurt een zegt sorry druk... Is hij ineens degene met de macht. Want er zijn te veel vrouwen zoals jij waar je dus allerlei flauwe spelletjes moet spelen.
Whatever...
pi_181241360
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:41 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Laat het ons weten wanneer hij gereageerd heeft.
Nog steeds nikss
pi_181241519
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 22:37 schreef Isabel97 het volgende:

[..]

Nog steeds nikss
Graag of niet he
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_181241878
Jaa..
Wel extra kut nu maarja
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 augustus 2018 @ 23:40:58 #60
163650 Greys
pi_181242739
Wat heb je gestuurd dan?
Iets luchtigs of iets bozigs?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181242786
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 23:40 schreef Greys het volgende:
Wat heb je gestuurd dan?
Iets luchtigs of iets bozigs?
Nee echt iets heel luchtigs
pi_181243271
Ghosted.
pi_181243539
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 20:02 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Of hij speelt hard to get. Met al dat gezeik van vrouwen en gedoe gebruikt hij wellicht deze met zijn verstand.

En zie hier, hij is toch wel interessant en als hij nu wat terug stuurt een zegt sorry druk... Is hij ineens degene met de macht. Want er zijn te veel vrouwen zoals jij waar je dus allerlei flauwe spelletjes moet spelen.
Ja misschien wel hè, je zou het moeten testen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 augustus 2018 @ 00:39:57 #64
163650 Greys
pi_181243602
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 23:44 schreef Isabel97 het volgende:

[..]

Nee echt iets heel luchtigs
Mjah. Ik had niks meer gestuurd maar snap ook wel van jou dat je het nog even wilde proberen. Dus of hij is z'n telefoon verloren op vakantie of hij had het wellicht met iemand anders naar z'n zin tijdens die vakantie. Ik gok het laatste. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181243790
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 00:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Mjah. Ik had niks meer gestuurd maar snap ook wel van jou dat je het nog even wilde proberen. Dus of hij is z'n telefoon verloren op vakantie of hij had het wellicht met iemand anders naar z'n zin tijdens die vakantie. Ik gok het laatste. :@
Ja denk ook zoiets. Maar blijf het raar vinden. Stel dat ik nu degene was geweest die als eerste weer iets had gestuurd na die date en daar reageerde hij niet op had ik nooit nog iets gestuurd, dan is het wel duidelijk. Maar nu begon hij een gesprek om me vervolgens te negeren, snap er niks van

Maar ik ga gewoon zijn nummer verwijderen en niet meer aan denken...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 augustus 2018 @ 00:58:29 #66
163650 Greys
pi_181243901
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 00:50 schreef Isabel97 het volgende:

[..]

Ja denk ook zoiets. Maar blijf het raar vinden. Stel dat ik nu degene was geweest die als eerste weer iets had gestuurd na die date en daar reageerde hij niet op had ik nooit nog iets gestuurd, dan is het wel duidelijk. Maar nu begon hij een gesprek om me vervolgens te negeren, snap er niks van

Het is ook stom. En onaardig. (Even ervan uitgaande dat het zo is, wat we dus niet zeker weten).
Maar kleine moeite om in zo'n geval even eerlijk te zeggen 'sorry, ligt niet aan jou verder maar m'n interesse ligt inmiddels anders, take care'. Veel mensen vinden dat eng. Of te veel moeite. Helaas.

Tis even klote maar kop op want je bent meer waard dan zo iemand. Laat ie het lekker bekijken. Gun hem geen tijd meer van jezelf door er lang over te piekeren.

En mocht ie alsnog opduiken met een wel héél geloofwaardig verhaal kijk je dan wel weer. Maar ga er niet meer op wachten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 01:07:56 #67
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181244060
Heeft ie je berichtjes wel gelezen?
pi_181244108
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 00:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is ook stom. En onaardig. (Even ervan uitgaande dat het zo is, wat we dus niet zeker weten).
Maar kleine moeite om in zo'n geval even eerlijk te zeggen 'sorry, ligt niet aan jou verder maar m'n interesse ligt inmiddels anders, take care'. Veel mensen vinden dat eng. Of te veel moeite. Helaas.

Tis even klote maar kop op want je bent meer waard dan zo iemand. Laat ie het lekker bekijken. Gun hem geen tijd meer van jezelf door er lang over te piekeren.

En mocht ie alsnog opduiken met een wel héél geloofwaardig verhaal kijk je dan wel weer. Maar ga er niet meer op wachten.
Jaa helemaal gelijk in. thanks!
pi_181244112
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 01:07 schreef SugeLucky het volgende:
Heeft ie je berichtjes wel gelezen?
yess
pi_181246434
Als iemand niet meer reageert houd de eer dan aan jezelf. Als iemand net zo into jou is als jij in hem dan merk je dat wel.
pi_181246446
Je kan een manier bedenken om zijn aandacht terug te krijgen

Doe alsof je zwanger bent of stuur een naaktfoto ofzo
pi_181246625
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 00:50 schreef Isabel97 het volgende:

[..]

Je denkt teveel na en hebt je verlaagd door hem nog berichten te sturen. Ik heb reeds gezegd dat een man een simpel wezen is, oftewel: of hij moet je of hij moet je niet en in beide gevallen laat een man dat wel merken.

Laat het een les zijn. Ga nooit, maar dan ook nooit achter aan man aan die je nog maar net kent. Dat is geen man waard.
pi_181246633
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 22:37 schreef Isabel97 het volgende:

[..]

Nog steeds nikss
Hij heeft je geghost. Niet bij de pakken neerzitten nu . Op naar de volgende.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2018 08:14:49 ]
pi_181246651
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 08:13 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Je denkt teveel na en hebt je verlaagd door hem nog berichten te sturen. Ik heb reeds gezegd dat een man een simpel wezen is, oftewel: of hij moet je of hij moet je niet en in beide gevallen laat een man dat wel merken.

Laat het een les zijn. Ga nooit, maar dan ook nooit achter aan man aan die je nog maar net kent. Dat is geen man waard.
Wow, wat is er met jou gebeurt in je leven?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181249050
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 08:13 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Oké ik denk misschien teveel na maar heb me echt niet verlaagd door één berichtje te sturen, echt houd toch op zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')