He's not that into you, dan wel hij heeft een meid leren kennen die hij interessanter vindt. Either way, niet achteraan lopen. Als hij jou ECHT boeiend had gevonden dan had ie écht wel ergens 10 sec gevonden om je een berichtje te sturen.quote:
Hmja ik zou het er persoonlijk bij laten dan want ik heb er een gruwelijke hekel aan als ik het idee heb dat ik iemand achterna moet lopen.quote:
Ja daar heb ik dus ook echt een hekel aan inddquote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:51 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hmja ik zou het er persoonlijk bij laten dan want ik heb er een gruwelijke hekel aan als ik het idee heb dat ik iemand achterna moet lopen.
Maar wie weet stuur je hem bericht en zijn jullie over 2 jaar getrouwd, dat kan natuurlijk ook.
Misschien kan je hem nog iets sturen als: laat me even weten als je geen interesse meer hebt!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:52 schreef Isabel97 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dus ook echt een hekel aan indd
Niet als je iemand echt heel leuk vindt hoor. Zelfs als je het dan 'vergeet' had je inmiddels al lang zelf weer iets willen sturen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:03 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Sowieso nog een x wat sturen. Ik vergeet ook vaak te reageren op berichtjes, kan ik dagen later achterkomen.
Dit. Absoluut niks meer sturen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
He's not that into you, dan wel hij heeft een meid leren kennen die hij interessanter vindt. Either way, niet achteraan lopen. Als hij jou ECHT boeiend had gevonden dan had ie écht wel ergens 10 sec gevonden om je een berichtje te sturen.
Triestheid ten top. Zou hem gewoon verwijderen en klaar. Als hij dan toch een keer een bericht stuurt deze gewoon negeren. Duizend andere mannen op aarde.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:53 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Misschien kan je hem nog iets sturen als: laat me even weten als je geen interesse meer hebt!
Zoiets.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:14 schreef Eleanoor het volgende:
Zou hem gewoon verwijderen en klaar.
Lekker makkelijk getypt vanuit het zolderkamertje.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:13 schreef Eleanoor het volgende:
[..]
Dit. Absoluut niks meer sturen.
Waarom is dit makkelijk gezegd? Alsof iedereen dit niet eens meegemaakt heeft, dus ook ik. Alleen heb ik nooit een bericht gestuurd of überhaupt de moeite genomen daar nog achteraan te hollen. Deze vent moet haar niet en dat heeft hij heel duidelijk gemaakt. Zo moeilijk is het niet om de psyche van een man te doorgronden.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:18 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
[..]
Lekker makkelijk getypt vanuit het zolderkamertje.![]()
Wat kan één extra berichtje sturen nou kwaad? Goede tip was hierboven gegeven: 'Nog interesse? No hard feelings'.
Verbitterd niets meer sturen is enorm kinderachtig en heb je alleen jezelf mee. Zo creëer je alleen maar 'What if'-scenario's in je hoofd. Dertig stalk-berichtjes sturen is natuurlijk geen teken van zelf-respect, maar dat ene extra berichtje? Kom op, niet zo overdrijven mensen. Zet dat zielige ego eens aan de kant.
Meneer heeft sinds afgelopen zondag geen berichtje meer gestuurd. Wow, wat een statement inderdaad. Je kent beide 'spelers' hier niet, ga nou niet doen alsof alles zo zwart/wit is.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:20 schreef Eleanoor het volgende:
Deze vent moet haar niet en dat heeft hij heel duidelijk gemaakt. Zo moeilijk is het niet om de psyche van een man te doorgronden.
Het klinkt alsof je recent wat problemen met mannen hebt gehad.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:20 schreef Eleanoor het volgende:
Zo moeilijk is het niet om de psyche van een man te doorgronden.
Dus, verwijderen en andere leuke mannen daten.
Je bent zelluf triestheid ten topquote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:14 schreef Eleanoor het volgende:
[..]
Triestheid ten top. Zou hem gewoon verwijderen en klaar. Als hij dan toch een keer een bericht stuurt deze gewoon negeren. Duizend andere mannen op aarde.
Wie heeft jou afgewezen dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:14 schreef Eleanoor het volgende:
[..]
Triestheid ten top. Zou hem gewoon verwijderen en klaar. Als hij dan toch een keer een bericht stuurt deze gewoon negeren. Duizend andere mannen op aarde.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:15 schreef Greys het volgende:
#TeamNietsmeersturennietachteraanhollen
Eens, maar dan nog kan ze hem toch dan juist beter met rust laten? Hij stuurt niet voor niets niets. Om welke reden dan ook. Als ie dan weer komt kan ze altijd nog kiezen of ze er nog op in wil gaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:24 schreef zarGon het volgende:
Ja, eh, mensen het is wel heel erg makkelijk om het af te doen met 'hij heeft geen interesse in je'...
Zou niet weten waarom het zo absoluut zeker is dat hij geen interesse meer zou hebben in haar. Wegens (geldige!) omstandigheden kan hij wel wat andere zaken aan zijn hoofd hebben, waardoor hij (onbedoeld) geen aandacht meer aan haar geeft.
Op deze manier verliest ze niets, maar wint ze ook niets.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens, maar dan nog kan ze hem toch dan juist beter met rust laten? Hij stuurt niet voor niets niets. Om welke reden dan ook. Als ie dan weer komt kan ze altijd nog kiezen of ze er nog op in wil gaan.
Hm.. maar het hoeft toch helemaal geen ego-ding te zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op deze manier verliest ze niets, maar wint ze ook niets.
Op dat andere manier verliest ze niets, maar wint ze eventueel wel.
Het is maar wat je ego toelaat.
mwoaa... misschien is het al geen persoon die 24/7 in zijn telefoon zit, plus "vergeten".quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als je iemand echt heel leuk vindt hoor. Zelfs als je het dan 'vergeet' had je inmiddels al lang zelf weer iets willen sturen.
"Hey, ik heb geen reactie meer gehad van je! Hoe gaat 't?"quote:Op woensdag 15 augustus 2018 17:26 schreef Isabel97 het volgende:
Wat kan ik evt. sturen ?
Maar als hij dan weer niet reageert he voel ik me zo stom/desperate
Zou hij zich ook stom en desparate gevoeld hebben toen ook jij een week stil bleef?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:43 schreef Isabel97 het volgende:
Die hele week hadden we eigenlijk geen contact totdat hij vrijdag mij een berichtje stuurde
Hmm ik kreeg niet echt die indruk, want hij probeerde ook niet echt iets. Na die eerste date hadden we alleen gezoend maar de tweede keer niet...quote:Op woensdag 15 augustus 2018 17:38 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hoe ging eigenlijk die tweede keer afspreken? Want daarna hebben jullie weinig contact gehad. Het klinkt misschien hard maar hij zou je ook gezien kunnen hebben als een 'neukertje'. Veel contact na eerste keer afspreken, hij voelt dat er wat inzit. Dan bij de tweede keer nog niet en hij denkt, laat maar zitten en steek er geen moeite meer in. Tsja, zo denken wij jongens nou eenmaal.
Nee nog niet hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:34 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Heb je hem al een bericht gestuurd?
Natuurlijk kan dat. Misschien is hij wel bang dat hij te pusherig overkomt ofzo. Want vrouwen en te veel berichtjes sturen... nouja...quote:Op woensdag 15 augustus 2018 17:26 schreef Isabel97 het volgende:
Wat kan ik evt. sturen ?
Maar als hij dan weer niet reageert he voel ik me zo stom/desperate
Geen recentelijke problemen. Een man is een heel simpel wezen. Als een man een vrouw leuk vindt dan zal hij dat zeer zeker laten merken. TS kan haar conclusie trekken.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:22 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Meneer heeft sinds afgelopen zondag geen berichtje meer gestuurd. Wow, wat een statement inderdaad. Je kent beide 'spelers' hier niet, ga nou niet doen alsof alles zo zwart/wit is.
[..]
Het klinkt alsof je recent wat problemen met mannen hebt gehad.Hoef je niet te projecteren op TS, hoor.
Probleem is dat Isabel zomaar een lekker wijf zou kunnen zijn maar daar zijn er wel meer van en dat is wat er aan de hand is in Nederland!!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:42 schreef Eleanoor het volgende:
[..]
Geen recentelijke problemen. Een man is een heel simpel wezen. Als een man een vrouw leuk vindt dan zal hij dat zeer zeker laten merken. TS kan haar conclusie trekken.
Eerste date zoenen en dan de tweede niet? Dat klinkt niet echt als progressie, was dat niet awkward dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 17:47 schreef Isabel97 het volgende:
[..]
Hmm ik kreeg niet echt die indruk, want hij probeerde ook niet echt iets. Na die eerste date hadden we alleen gezoend maar de tweede keer niet...
Jeetje, heeft een man jou ooit afgewezen en ben je nu een verzuurd kattenvrouwtje?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:16 schreef FenoFena het volgende:
Een man is vrij simpel als hij je wat vind neemt hij initiatief.
Ga verder met je leven en je merkt vanzelf wel
Een man is efficiënter dan een vrouw. Ze komt niet eens in zijn hoofd op als hij gewoon niet
genoeg geïnteresseerd is, dus dan vergeet hij je of hij neemt niet echt concreet initiatief om je weer te zien.
Vaak moet een man zelfs nadenken wat hij van je vindt als je hem die vraag nu gaat stellen. Maar zijn handelen van geen initiatief nemen zegt al wat hij van je vind! Of hij daar wel of niet bewust van is. Als jij gaat vragen wat vind je nou van me of wil je me nou zien; kan hij liegen je wel te willen zien als handige neuk backup, of hij beseft zelf nog niet eens dat hij je eigenlijk niet zo leuk vind en jij zal voortaan de initiatiefnemer zijn of het pas over latere tijd horen..
Wees als een man
Verspil je energie niet
Kijk naar zijn initiatief en daden
Vraag niet dan kan hij liegen of hij is zelf nog niet bewust van zijn onbewuste
Bespaar ellende
En kijk verder
Wat een muppets lopen hier rondquote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:16 schreef FenoFena het volgende:
Een man is efficiënter dan een vrouw. Ze komt niet eens in zijn hoofd op als hij gewoon niet
genoeg geïnteresseerd is, dus dan vergeet hij je of hij neemt niet echt concreet initiatief om je weer te zien.
Vaak moet een man zelfs nadenken wat hij van je vindt als je hem die vraag nu gaat stellen. Maar zijn handelen van geen initiatief nemen zegt al wat hij van je vind! Of hij daar wel of niet bewust van is. Als jij gaat vragen wat vind je nou van me of wil je me nou zien; kan hij liegen je wel te willen zien als handige neuk backup, of hij beseft zelf nog niet eens dat hij je eigenlijk niet zo leuk vind en jij zal voortaan de initiatiefnemer zijn of het pas over latere tijd horen..
Wees als een man
Verspil je energie niet
Bespaar ellende
En kijk verder
Ik vind jou vooral vrij simpel.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:16 schreef FenoFena het volgende:
Wees als een man
Verspil je energie niet
Bespaar ellende
En kijk verder
Dat beschouw ik als een compliment want simpel is efficiëntquote:Op donderdag 16 augustus 2018 08:40 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik vind jou vooral vrij simpel.
Herkenbaar bij een bepaald type man idd!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:16 schreef FenoFena het volgende:
Wees als een man
Verspil je energie niet
Bespaar ellende
En kijk verder
Laat het ons weten wanneer hij gereageerd heeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:38 schreef Isabel97 het volgende:
Okeee ik heb hem iets gestuurd.
En ik ga er niet meer over stressen iig, als hij niet antwoord dan is dat maar zo.
& heb er nog eens over nagedacht en eigenlijk vind ik het helemaal niet zo wanhopig van mezelf. Het is juist van hem super raar om een gesprek te beginnen om dan vervolgens te negeren. Dus als hij nu niet antwoord is hij gewoon niet zo sociaal capabel ofzo
Of hij speelt hard to get. Met al dat gezeik van vrouwen en gedoe gebruikt hij wellicht deze met zijn verstand.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:16 schreef FenoFena het volgende:
Wees als een man
Verspil je energie niet
Bespaar ellende
En kijk verder
Nog steeds nikssquote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:41 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Laat het ons weten wanneer hij gereageerd heeft.
Graag of niet hequote:
Nee echt iets heel luchtigsquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:40 schreef Greys het volgende:
Wat heb je gestuurd dan?
Iets luchtigs of iets bozigs?
Ja misschien wel hè, je zou het moeten testen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:02 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Of hij speelt hard to get. Met al dat gezeik van vrouwen en gedoe gebruikt hij wellicht deze met zijn verstand.
En zie hier, hij is toch wel interessant en als hij nu wat terug stuurt een zegt sorry druk... Is hij ineens degene met de macht. Want er zijn te veel vrouwen zoals jij waar je dus allerlei flauwe spelletjes moet spelen.
Mjah. Ik had niks meer gestuurd maar snap ook wel van jou dat je het nog even wilde proberen. Dus of hij is z'n telefoon verloren op vakantie of hij had het wellicht met iemand anders naar z'n zin tijdens die vakantie. Ik gok het laatste.quote:
Ja denk ook zoiets. Maar blijf het raar vinden. Stel dat ik nu degene was geweest die als eerste weer iets had gestuurd na die date en daar reageerde hij niet op had ik nooit nog iets gestuurd, dan is het wel duidelijk. Maar nu begon hij een gesprek om me vervolgens te negeren, snap er niks vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah. Ik had niks meer gestuurd maar snap ook wel van jou dat je het nog even wilde proberen. Dus of hij is z'n telefoon verloren op vakantie of hij had het wellicht met iemand anders naar z'n zin tijdens die vakantie. Ik gok het laatste.
Het is ook stom. En onaardig. (Even ervan uitgaande dat het zo is, wat we dus niet zeker weten).quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:50 schreef Isabel97 het volgende:
[..]
Ja denk ook zoiets. Maar blijf het raar vinden. Stel dat ik nu degene was geweest die als eerste weer iets had gestuurd na die date en daar reageerde hij niet op had ik nooit nog iets gestuurd, dan is het wel duidelijk. Maar nu begon hij een gesprek om me vervolgens te negeren, snap er niks van
Maar ik ga gewoon zijn nummer verwijderen en niet meer aan denken...
Jaa helemaal gelijk in. thanks!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook stom. En onaardig. (Even ervan uitgaande dat het zo is, wat we dus niet zeker weten).
Maar kleine moeite om in zo'n geval even eerlijk te zeggen 'sorry, ligt niet aan jou verder maar m'n interesse ligt inmiddels anders, take care'. Veel mensen vinden dat eng. Of te veel moeite. Helaas.
Tis even klote maar kop op want je bent meer waard dan zo iemand. Laat ie het lekker bekijken. Gun hem geen tijd meer van jezelf door er lang over te piekeren.
En mocht ie alsnog opduiken met een wel héél geloofwaardig verhaal kijk je dan wel weer. Maar ga er niet meer op wachten.
yessquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:07 schreef SugeLucky het volgende:
Heeft ie je berichtjes wel gelezen?
Je denkt teveel na en hebt je verlaagd door hem nog berichten te sturen. Ik heb reeds gezegd dat een man een simpel wezen is, oftewel: of hij moet je of hij moet je niet en in beide gevallen laat een man dat wel merken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:50 schreef Isabel97 het volgende:
[..]
Ja denk ook zoiets. Maar blijf het raar vinden. Stel dat ik nu degene was geweest die als eerste weer iets had gestuurd na die date en daar reageerde hij niet op had ik nooit nog iets gestuurd, dan is het wel duidelijk. Maar nu begon hij een gesprek om me vervolgens te negeren, snap er niks van
Maar ik ga gewoon zijn nummer verwijderen en niet meer aan denken...
Hij heeft je geghost. Niet bij de pakken neerzitten nu . Op naar de volgende.quote:
Wow, wat is er met jou gebeurt in je leven?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:13 schreef Eleanoor het volgende:
[..]
Je denkt teveel na en hebt je verlaagd door hem nog berichten te sturen. Ik heb reeds gezegd dat een man een simpel wezen is, oftewel: of hij moet je of hij moet je niet en in beide gevallen laat een man dat wel merken.
Laat het een les zijn. Ga nooit, maar dan ook nooit achter aan man aan die je nog maar net kent. Dat is geen man waard.
Oké ik denk misschien teveel na maar heb me echt niet verlaagd door één berichtje te sturen, echt houd toch op zegquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:13 schreef Eleanoor het volgende:
[..]
Je denkt teveel na en hebt je verlaagd door hem nog berichten te sturen. Ik heb reeds gezegd dat een man een simpel wezen is, oftewel: of hij moet je of hij moet je niet en in beide gevallen laat een man dat wel merken.
Laat het een les zijn. Ga nooit, maar dan ook nooit achter aan man aan die je nog maar net kent. Dat is geen man waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |