Dan zou je eens van Deijne in Uden kunnen proberen.quote:
Oh die zit in de buurt!quote:Op zondag 22 september 2019 10:21 schreef Charged het volgende:
[..]
Dan zou je eens van Deijne in Uden kunnen proberen.
Heeft er verschillende staan.
www.deijnevolvo.nl/demontageautos?brand=volvo&model=s60
Oei,daar kan ik je geen antwoord op geven..Morgen anders een telefoontje of mail die kant op doen dan weet je het zo.quote:Op zondag 22 september 2019 10:43 schreef Firefly2708 het volgende:
[..]
Oh die zit in de buurt!
Rare vraag misschien, maar kan je daar naartoe en sleutel je zelf de nodige onderdelen eruit?
Alvast bedankt voor je reactie!
Ga ik morgen doen! Dacht dat je er misschien zelf geweest was. Ik laat nog het nog weten!quote:Op zondag 22 september 2019 10:57 schreef Charged het volgende:
[..]
Oei,daar kan ik je geen antwoord op geven..Morgen anders een telefoontje of mail die kant op doen dan weet je het zo.
Top .quote:Op zondag 22 september 2019 11:15 schreef Firefly2708 het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen! Dacht dat je er misschien zelf geweest was. Ik laat nog het nog weten!
quote:Op maandag 23 september 2019 19:35 schreef pvdplanet het volgende:
De S80 (1999, 2.9 handgeschakeld) heeft vandaag z'n inrij-periode volbracht
[ afbeelding ]
En ja, om commentaar voor te zijn: kentekenplaatverliching en parkeerlampje zijn gefixt...
Waar heb je die badges vandaan? Swedish connect?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:00 schreef Charged het volgende:
Nieuwe auto dus ook wat nieuwe spullen nodig.
Als eerste een Bootector (een waterdichte mat die ook de zijwanden en de achterbankleuning afschermt) gekocht,deze kun je op autotype bestellen.
Klaprek,middenstuk en 2 deurtjes bij de achterklep voor de honden. (alles origineel Volvo via MP)
Natuurlijk 2 eland badges.
[ afbeelding ]
De XC grille zijn we nog even aan het uitvogelen net zoals de wielen.
Stuurhuis laten we flushen,de 2 deukjes restylen en de koplampen (als het nog kan) polijsten en uv coaten.
ja inderdaad!quote:Op maandag 30 september 2019 19:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Waar heb je die badges vandaan? Swedish connect?
Enige dat mij altijd op het hart gedrukt is door m'n 'auto mannetje' is dat aardgas motoren een stuk minder lang mee gaan dan wanneer hij alleen op benzine gelopen heeft.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:44 schreef J.B. het volgende:
Iemand enige ervaring met de Volvo V70 Bifuel? Dus op benzine en aardgas? M'n vader staat op hun punt er een te gaan kopen (met nog een échte 2.5 T5 motor ) maar hij heeft totaal geen verstand van auto's. Ik wel, maar ik heb geen ervaring met aardgas Moet bijvoorbeeld die tank ooit vervangen worden?
Inmiddels al opgelost! Eerst verplaatste de lekkage naar de bijrijders stoel. Toen was ik het zal en haalde alle dakbedekkingen eraf en w8tte waar het ging lekken. Opeens viel me op dat een raam rubbertje buiten verkeerd om zat. Dus de afwatering naar binnen toe.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:54 schreef murp het volgende:
Mn afvoer van mn open dak lekt. Achter de passagierkant op de grond is soms een halve meer
Gaat dat een duur klusje worden als ik het laat maken?
Mooiquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:26 schreef murp het volgende:
[..]
Inmiddels al opgelost! Eerst verplaatste de lekkage naar de bijrijders stoel. Toen was ik het zal en haalde alle dakbedekkingen eraf en w8tte waar het ging lekken. Opeens viel me op dat een raam rubbertje buiten verkeerd om zat. Dus de afwatering naar binnen toe.
Dat goed gedaan en sindsdien geen lekkage meer
Scheelt me toch weer onderzoekskosten Ed.
Netjesquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:26 schreef murp het volgende:
[..]
Inmiddels al opgelost! Eerst verplaatste de lekkage naar de bijrijders stoel. Toen was ik het zal en haalde alle dakbedekkingen eraf en w8tte waar het ging lekken. Opeens viel me op dat een raam rubbertje buiten verkeerd om zat. Dus de afwatering naar binnen toe.
Dat goed gedaan en sindsdien geen lekkage meer
Scheelt me toch weer onderzoekskosten Ed.
Volvo C70 staat vanaf 2005 op hetzelfde platform (P1) als de Volvo C30, S40 en V50. Die hebben allemaal een facelift gehad rond 2010, maar dat is het dan ook. Bij mijn weten is bij die facelift eigenlijk is alleen het uiterlijk veranderd en is het interieur en de rest vrijwel hetzelfde gebleven.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:32 schreef delano.888 het volgende:
Tijdens het dromen / oriënteren is mij duidelijk geworden dat ik de 2011+ versie toch echt wel een stuk mooier vind. Maar als ik filmpjes / foto's kijk zie ik erg weinig tot geen verschil in de binnenkant van de nieuwere modellen, en de 2010- versies zijn echt duizenden euro's goedkoper.
Dus mijn vraag is, is een 2011+ versie de moeite waard? Is het echt alleen de buitenkant die mooier/moderner is? Of is er ook nog iets veranderd aan de motor/interieur/opties oid? Daar kan ik helaas weinig over vinden.
Hoop dat hier wat meer info bekend is, bedankt!
UPquote:Op zondag 24 november 2019 00:44 schreef guitarist het volgende:
Ja hoi, nieuw hier!!
Ik heb sinds kort een Volvo v40 (2003), en nu wil ik ipv de huidige radio een simpele chinese Android radio inbouwen.
Zoiets:
https://www.ebay.nl/itm/7(...)o-Radio/283601777110
Nu heb ik al een universele 2din inbouw frame besteld, maar vroeg mij af welke verloop kabeltjes ik precies nodig heb voor het aansluiten van de radio.
https://www.bol.com/nl/p/(...)00000100605196/?s2a=
Dit is de huidige radio:
[ afbeelding ]
Hier een kiekje van mijn waggie:
[ afbeelding ]
Aanvullend nog 2 vragen, klopt het dat de 2 kleurige c70 bijna niet geleverd is? (Andere kleur dak), ik kan op google maar een paar foto's vinden van 2 kleurige versies, en een zilvere met zwart dak zou ik heel mooi vinden, maar daar kan ik zelfs niet 1 foto van vinden, is die wel uitgegeven?quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:32 schreef delano.888 het volgende:
Dag allen, ik ben nieuw hier.
Ik rij sinds 2012, (mijn eerste auto) Saab, en ben nu bij mijn 3e, een cabrio, met zacht dak, want Saab heeft geen hardtop cabrio's.
(Foto van mijn huidige auto hier.)
Saab heeft me super goed bevallen, en al helemaal de cabrio, ik wil liever niks anders, maar de soft top, nee, dat is toch niet alles.
Nu zit ik te oriënteren naar een vervolg, en dat zou dan dus moeten worden, een hardtop cabrio, veel luxe en functies want ja dat ben ik gewend, en natuurlijk het liefst een hele betrouwbare zweed.
Dus waar kom je dan op uit? Jawel, een Volvo C70! Maar, dit is nog een droom, want die zijn wel een heel stuk duurder als wat ik terug ga krijgen voor mijn Saab.
Tijdens het dromen / oriënteren is mij duidelijk geworden dat ik de 2011+ versie toch echt wel een stuk mooier vind. Maar als ik filmpjes / foto's kijk zie ik erg weinig tot geen verschil in de binnenkant van de nieuwere modellen, en de 2010- versies zijn echt duizenden euro's goedkoper.
Dus mijn vraag is, is een 2011+ versie de moeite waard? Is het echt alleen de buitenkant die mooier/moderner is? Of is er ook nog iets veranderd aan de motor/interieur/opties oid? Daar kan ik helaas weinig over vinden.
Hoop dat hier wat meer info bekend is, bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |