Dat moet ik eens proberen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:48 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik lees graag en dat doe ik dus het liefst liggend op bed. Dat betekent dat ik wel de hele dag, soms tot laat, op bed blijf liggen. Hoofdpijn en oogpijn negerend. Ik ga er alleen uit als ik moet eten en andere eerste behoeften
Verder trek ik altijd het vel/huid van kippenboutjes of braadkuikens van het vlees en frituur ik het in olie. Je krijgt lekkere, krokante "chips". Maar dat is wel heel ongezond.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:15 schreef -Ondskapt- het volgende:
Heb van de week garnalen gewokt die ongepeld waren en met mijn dronken harses heb ik ze met schil en al naar binnen gegooid.
Met maar 8 of 9 biertjes zou ik dat varken van een luuk de jong (quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:04 schreef Jaume_I het volgende:
Ik heb een seizoenskaart van PSV, waardoor ik dus eens in de twee weken met vrienden naar het voetbal ga. Tijdens en rondom zo'n wedstrijd wil ik nog wel eens 2/3 sigaretten roken en een biertje of 8-9 naar binnen gooien.
wat doe je voor sport dan? gewoon gym zeker? Vind het altijd raar als rokers zeggen dat ze veel sporten vanwege hun rokersconditie en voor de meeste sporten is een redelijk conditie wel handig. NOFI verder, iedereen moet zelf beslissen wat hij/zij doet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:20 schreef boskameel het volgende:
Elke dag energydrink, wel light dus 0 kcal. En roken.
Sport wel 5x per week, en eet gezond. Maargoed.
neuken is ook sportenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:08 schreef wielrennerdt het volgende:
Teveel koek en te weinig groenten eten.
Te weinig sporten. Wat vroeger minstens 2 tot 3 keer per week was is nu eerder 2 tot 3 keer per maand.
gym & hardlopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 15:07 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wat doe je voor sport dan? gewoon gym zeker? Vind het altijd raar als rokers zeggen dat ze veel sporten vanwege hun rokersconditie en voor de meeste sporten is een redelijk conditie wel handig. NOFI verder, iedereen moet zelf beslissen wat hij/zij doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |