Zal niet meehelpen dat zowel Inter als AC Milan moeten inspelen met rare huurconstructies door de Fairplay.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje Europese subtopper pikt die toch op voor die 25 Mio?
bij twijfel: geen buitenspelquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:23 schreef franklop het volgende:
Het been van Tag staat minstens gelijk met huntelaar, als ik het parallel aan de banen op het veld bekijkt.
Sevilla?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal niet meehelpen dat zowel Inter als AC Milan moeten inspelen met rare huurconstructies door de Fairplay.
Ja het leek erop of er een klassieke Ajaxchoke aankwam.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je negativisme was nergens voor nodig JR.
Jij jinxt iig niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het leek erop of er een klassieke Ajaxchoke aankwam.
Kan nog steeds verder
Ziyech gaf een aantal heerlijke lange passjes, Tadic vooral wat leuke korte steekpassjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tadic vind ik aanzienlijk minder dan Ziyech. Deze pot althans.
Ik had niet verwacht dat Ajax zo sterk zou spelen hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan nog steeds verder
Dat is waar. Maar wel een heerlijke 1e helft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan nog steeds verder
Wat een verschil met zaterdag ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Ajax zo sterk zou spelen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |