hele zooi aan gloednieuwe gebouwen die met dezelfde vloerconstructie waren opgeleverd maaaaanden gesloten geweest.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:04 schreef drakin het volgende:
[..]
er zitten zwarte ballen in, dat zal het zijn
welke gebouwen moet ik mijden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
hele zooi aan gloednieuwe gebouwen die met dezelfde vloerconstructie waren opgeleverd maaaaanden gesloten geweest.
BAM, zeer toepasselijke naam voor dat bedrijf.
die nieuwe tramlijn in Utrecht dacht ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:06 schreef drakin het volgende:
Zie ze trots kijken op hun prutswerk
Wat mag BAM nu weer gaan bouwen?
[ afbeelding ]
de arenaquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:06 schreef drakin het volgende:
Zie ze trots kijken op hun prutswerk
Wat mag BAM nu weer gaan bouwen?
[ afbeelding ]
hahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:07 schreef drakin het volgende:
O nou zit ik mezelf een punt te ontnemen
Doe ik goed hequote:
quote:
dubbelquote:
Nu geen meer als het goed is. Geloof dat alles na inspectie goedgekeurd is, al vraag je je af wat voor waarde dat heeft tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
welke gebouwen moet ik mijden?
Of is het allemaal in Eindhoven
Niks is te vertrouwen gewoonquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu geen meer als het goed is. Geloof dat alles na inspectie goedgekeurd is, al vraag je je af wat voor waarde dat heeft tegenwoordig.
ben ik niet snel in de buurtquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En mocht je nog een koraalrif hebben liggen, daar kan je de BAM beter ook niet bij in de buurt hebben, ga maar vragen op Curaçao.
wat?quote:
eten: etuuuuuuuhquote:
en nou in een normale zin?quote:
Even goed doorbakken met wat champignons, pilsie erbij en dan goed te etenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
Hersenen, wist niet dat ik dat had
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
Hersenen, wist niet dat ik dat had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |