SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game onAFCA
Qui audet adipiscitur
die hoop moet weer groeien, daar gaan wel een paar wedstrijden overheen.quote:
Ja, zoals vorige week 2-0.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die hoop moet weer groeien, daar gaan wel een paar wedstrijden overheen.
pas bij 2-0 ga ik achterover zitten.
resultaat boven alles vanavond. Als we met 1-1 of beter de arena uit komen vanavond ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bij een tegendoelpunt zit ik weer op het puntje van mijn stoel.quote:
met een flesje zeewater zo te zien.quote:
Ik bij 3-0.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit kan je op verschillende manieren uitleggen wordt er dan gezegd maar zo heb ik het niet bedoeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt, maar de chaos ontstaat ook bij een vertrek van Ten Hag zoals je zelf al aangeeft. Van der Sar heeft toch min of meer zijn lot aan Ten Hag verbonden destijds?
Dan breekt de pleuris uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:48 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben er toch wel bang voor, denk eigenlijk dat het misgaat
Standard is wel een stukje beter maar ze moeten komen dus dat is een voordeel, er ligt ruimtequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:54 schreef AmaninFull het volgende:
Als ze spelen zoals tegen Sturm Graz thuis is Standard in principe kansloos.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax gaat er genadeloos af in de counter.
1-3
Die lag er uit ook wel. Het is vooral eens zaak om scherp te zijn in de afronding. Je zit al volkomen onnodig in deze positie eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Standard is wel een stukje beter maar ze moeten komen dus dat is een voordeel, er ligt ruimte
hoeft niet, gewoon hoofdingang bestormenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:31 schreef KingRadler het volgende:
als Ajax verliest Kunnen ze wel vanavond de bus niet opwachten.
Hoop dat ze Blind en De Jong omdraaien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:32 schreef KingRadler het volgende:
Mijn verwachte opstelling:
: Onana; Mazraoui; De Ligt; Blind; Tagliafico; — F. De Jong; Schne; Ziyech — Neres; Huntelaar; Tadic
Ik denk 0-1.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
1-3
Omdat het gelet op de investeringen op zich al schandalig zou zijn als die ploeg maar 'ietsje' minder is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:08 schreef Dejannn het volgende:
Waarom terecht? Je zou verliezen van een ploeg die kwalitatief ietsje minder is, dat kan gebeuren.
Dat vind ik allemaal nogal overdreven. Mocht Ajax niet die investeringen hebben gedaan zou er bij een uitschakeling geheid over een schande worden gesproken want Ajax is natuurlijk zo ontzettend veel beter dan Standardquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat het gelet op de investeringen op zich al schandalig zou zijn als die ploeg maar 'ietsje' minder is.
Begroting van Ajax is meer dan 3x zo hoogquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:25 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal nogal overdreven. Mocht Ajax niet die investeringen hebben gedaan zou er bij een uitschakeling geheid over een schande worden gesproken want Ajax is natuurlijk zo ontzettend veel beter dan Standard.
Er mag wel wat nuance hier en daar vind ik. Ajax en Standard doen niet zoveel voor elkaar onder, of het nu 3-0 of 0-3 wordt vanavond. Daarnaast zijn investeringen geen garantie voor successen, successen (zoals meermaals aangetoond in het voetbal) kun je in principe niet kopen.
De recordaankoop van Standard is voor drie miljoen. Daarvoor koopt Ajax jeugdspelers.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Begroting van Ajax is meer dan 3x zo hoog
Manchester City geeft je laatste punt geen gelijk. Of Chelsea. Of PSG.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:25 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal nogal overdreven. Mocht Ajax niet die investeringen hebben gedaan zou er bij een uitschakeling geheid over een schande worden gesproken want Ajax is natuurlijk zo ontzettend veel beter dan Standard.
Er mag wel wat nuance hier en daar vind ik. Ajax en Standard doen niet zoveel voor elkaar onder, of het nu 3-0 of 0-3 wordt vanavond. Daarnaast zijn investeringen geen garantie voor successen, successen (zoals meermaals aangetoond in het voetbal) kun je in principe niet kopen.
Want die clubs kopen successen? Nee hoor, daar was echt enig beleid voor nodig en een goede trainerquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Manchester City geeft je laatste punt geen gelijk. Of Chelsea. Of PSG.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
1-3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |