Nolan is een van de beste regisseurs gek.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Niets dat ik van die film gezien heb geeft me aanleiding hem te kijken. De kleuren, gebrek aan goed narratief, feit dat het Nolan is, neh
Dus al dat geschreeuw dat ik op moet rotten uit "ons" bed is niet voor de grap?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:45 schreef Jojoortje het volgende:
Drizzt is niet mijn partner, mensen.
Ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Nolan is een van de beste regisseurs gek.
Maat, wat is er aan 't handje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus al dat geschreeuw dat ik op moet rotten uit "ons" bed is niet voor de grap?
Echt de meest overrated regisseur ooit. Dark Knight vind ik ronduit slecht de rest is acceptabel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie dan wel?
Interstellar, Dark Knight, Memento zijn toch gvd wel pareltjes hoor.
Beantwoord gewoon zijn vraag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Echt de meest overrated regisseur ooit. Dark Knight vind ik ronduit slecht de rest is acceptabel.
hahaha watquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Echt de meest overrated regisseur ooit. Dark Knight vind ik ronduit slecht de rest is acceptabel.
Hij stelt niet eens een kloppende vraagquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beantwoord gewoon zijn vraag.
Vertel gewoon wie je dan wel goede regisseurs vindt. Of de beste.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij stelt niet eens een kloppende vraag
welke specifieke regisseur ik het lijstje beste regisseurs vind ofzo?
"Wie dan wel?"quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij stelt niet eens een kloppende vraag
welke specifieke regisseur ik het lijstje beste regisseurs vind ofzo?
Kubrick, David Lynch, Denis Villeneuve, Wes Anderson, Coen broers, Scorsese, Paul Thomas Anderson, Hitchcock, Lars von Trier, David Cronenberg, Gus van Sant, Tarantino, John Waters, Sam Peckinpah, Terry Gilliamquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vertel gewoon wie je dan wel goede regisseurs vindt. Of de beste.
Als ze gewoon belasting zouden innen in Italië dan zouden ze hun infrastructuur ook kunnen onderhouden.quote:
Als ze de maffia onder controle zouden hebben waren er waarschijnlijk ook geen problemen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze gewoon belasting zouden innen in Italië dan zouden ze hun infrastructuur ook kunnen onderhouden.
Kijk die docu dan eens die ik doorgestuurd heb. Bizar wat die voor geschatte inkomsten hebben. Loopt in de meerdere miljarden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze de maffia onder controle zouden hebben waren er waarschijnlijk ook geen problemen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:51 schreef Saind het volgende:
mijn huidige beeld van de situatie
De vriend van Jojoortje, Drizzt_Dourden, stond met z'n blote handen al het afval achterin de Nissan Micra van Jojoortje aan te drukken want Jojoortje is een hoarder. Daarbij drukte hij per ongeluk op een kapotte fles en sneed hij zijn hand open.
Man man man.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus al dat geschreeuw dat ik op moet rotten uit "ons" bed is niet voor de grap?
Wéér?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typisch dat zo'n brug weer instort in Italië
Dit is typisch gevalletje maffiaquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wéér?
Wanneer stortte de laatste in dan?
Geen brug. Maar lees je bv maar eens in over de aardbeving van ik meen 67 op Siciliëquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wéér?
Wanneer stortte de laatste in dan?
Dat is inherent aan het niveau in deze SC (lol)quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen brug. Maar lees je bv maar eens in over de aardbeving van ik meen 67 op Sicilië
Vind het wel lastig dat ik constant van die extreem domme mensen moet informeren die zeer basale kennis niet paraat hebben
Jojo wil je vriend morfine kopen? Heb nog wel wat. Vriendenprijsje jwzquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:12 schreef Jojoortje het volgende:
Drizzt, hij is nu aan het afkicken van de morfine. (Lol.)
Gaat wel redelijk. Morgen bekijkt de arts de wond.
Benoem het dan juist, idioot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen brug. Maar lees je bv maar eens in over de aardbeving van ik meen 67 op Sicilië
Vind het wel lastig dat ik constant van die extreem domme mensen moet informeren die zeer basale kennis niet paraat hebben
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi dat onlogisch weer weet waar hij staat na zijn eerdere eenzijdige offensief aan mijn adres vanochtend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:00 schreef KingRoland het volgende:
De toon is gezet en René is niet eens aanwezig.
Ga maar na.
Gisteren viel ie mij persoonlijk aan, beetje hypocriet van hemquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
Samen met notabene Stijn, de zelfbenoemde verhevene, die zich niet bezighoudt met persoonlijke aanvallen.
StijnGodquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
Samen met notabene Stijn, de zelfbenoemde verhevene, die zich niet bezighoudt met persoonlijke aanvallen.
Die is de laatste dagen helemaal gek aan het worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond die hele Ajax topic kapotrellen als ze niet doorgaan ja toch, Roland doet iig meequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:19 schreef onlogisch het volgende:
Goedkoop om iemand aan te vallen wanneer hij er niet is om zichzelf te verdedigen. Spijtig om te zien dat de usual suspects Kapo weer als een schoothondje volgen. Verbazingwekkend is het allerminst te noemen.
als ze niet doorgaan dan volg ik Rens en kijk ik wat hij gaat doen. Als hij het seintje geeft dan gaan we los.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vanavond die hele Ajax topic kapotrellen als ze niet doorgaan ja toch, Roland doet iig mee
Ik ben aanwezigquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als ze niet doorgaan dan volg ik Rens en kijk ik wat hij gaat doen. Als hij het seintje geeft dan gaan we los.
GOEIEMORGEN ZEGquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pijnlijk om te zien dat zelfs zijn vakantie niet bijgedragen heeft tot wat meer coherente gedachtegangen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN ZEG
Onlogisch durft hier even niet meer te posten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |