UVFquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het terrorisme in de jaren 80 was idd behoorlijk heftig ja... Ira, eta, raf, rode brigades, p2...
Maar goed dat er hierbij geen doden zijn gevallen.
Oh, ik zal vast en zeker een aantal groepen vergetenquote:
Hoi Koos,quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
Je weet niet eens of het een aanslag was
Serieus?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet niet eens of het een aanslag was, laat staan wat het eventuele motief was van de verdachte. ......
Koos is heel serieus. Op het moment van die post wist ook niemand zeker dat het een aanslag was.quote:
Is nu nog niet 100% zeker, maar ze gaan er vooralsnog vanuit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Koos is heel serieus. Op het moment van die post wist ook niemand zeker dat het een aanslag was.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:18 schreef Frutsel het volgende:
Is nu nog niet 100% zeker, maar ze gaan er vooralsnog vanuit.
Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:16 schreef vosss het volgende:
Sterker nog, nu is dat ook nog niet zeker. De politie gaat uit van een terreurdaad, maar hey, iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is he
En gelukkig maar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:16 schreef vosss het volgende:
Sterker nog, nu is dat ook nog niet zeker. De politie gaat uit van een terreurdaad, maar hey, iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is he
Zeker gelukkig, maar ik denk als ze je uit een auto trekken die vlak daarvoor dwars door een groepje mensen gereden is dat het allicht best makkelijk gaat zijn om het bewijs rond te krijgen; nietwaar?quote:
Nee, misschien heeft Koos gewoon iets meer geduld en heeft hij wat meer nuance in zijn reactie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:19 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik toch?
Dat iedereen er al direct van uit gaat en Koos meteen weer aan het downplayen slaat zegt meer over Koos dan over de rest.
Misschien dan een ideetje om al bovenstaand voor te zijn om het topic gewoon na de OP direct dicht te flikkeren totdat duidelijk is of het wel of geen aanslag/terreurdaad was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, misschien heeft Koos gewoon iets meer geduld en heeft hij wat meer nuance in zijn reactie.
Feit is ook dat voor sommigen: "omdat het Koos is, is hij meteen aan het downplayen, want het is Koos en die doet dat altijd". Er is geen ruimte om uberhaupt iemand wat te gunnen of om te respecteren dat iemand anders denkt of wat genaunceerder is.
Datzelfde geldt voor Jarvis, "het topic is voor sommigen bij voorbaat kut, want het is Jarvis". Ook hier is weinig tot geen ruimte voor iemand die anders denkt/oordeelt.
Ik wil alleen aantonen dat er weinig ruimte is voor een fatsoenlijke, inhoudelijke discussie, zonder dat men al bevooroordeeld is. Probeer dat gewoon eens voor je iets typt.
Koos heeft zoveel nuance dat hij zelfs de geboeide man zag als ooggetuige.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, misschien heeft Koos gewoon iets meer geduld en heeft hij wat meer nuance in zijn reactie.
Feit is ook dat voor sommigen: "omdat het Koos is, is hij meteen aan het downplayen, want het is Koos en die doet dat altijd". Er is geen ruimte om uberhaupt iemand wat te gunnen of om te respecteren dat iemand anders denkt of wat genaunceerder is.
Datzelfde geldt voor Jarvis, "het topic is voor sommigen bij voorbaat kut, want het is Jarvis". Ook hier is weinig tot geen ruimte voor iemand die anders denkt/oordeelt.
Ik wil alleen aantonen dat er weinig ruimte is voor een fatsoenlijke, inhoudelijke discussie, zonder dat men al bevooroordeeld is. Probeer dat gewoon eens voor je iets typt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Koos heeft zoveel nuance dat hij zelfs de geboeide man zag als ooggetuige.
Dan worden we een site waar niemand kan reageren want misschien worden die feiten een dag later toch andere feiten. Daar zit niemand op te wachten en kan je het hele forum wel sluiten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien dan een ideetje om al bovenstaand voor te zijn om het topic gewoon na de OP direct dicht te flikkeren totdat duidelijk is of het wel of geen aanslag/terreurdaad was.
Dat scheelt een slok op een borrel.
En zodra dat duidelijk is het topic weer opengooien.
Succes gegarandeerd!
Dat hangt er ook maar vanaf natuurlijk. Je dient een reden te hebben voor een beschuldiging van een strafbaar feit, en daarna dien je dat strafbare feit te bewijzen. Als je hem beschuldigt van terrorisme en de dader claimt dat hij dat groepje heeft aangereden omdat ze eerder geen voorrang aan hem verleenden bijvoorbeeld ben je niet 123 bij een veroordeling. Maar goed, daar hebben we een rechtsgang voor hequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker gelukkig, maar ik denk als ze je uit een auto trekken die vlak daarvoor dwars door een groepje mensen gereden is dat het allicht best makkelijk gaat zijn om het bewijs rond te krijgen; nietwaar?
Hey ik deed niks verkeerds toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan worden we een site waar niemand kan reageren want misschien worden die feiten een dag later toch andere feiten. Daar zit niemand op te wachten en kan je het hele forum wel sluiten.
Als de feiten je boeien kan je meeposten en graag inhoudelijk en met argumenten. Ik kan iemand nog zo'n kutuser vinden maar dat wil niet zeggen dat hij nooit geen gelijk kan hebben?
Probeer het gewoon eens.
Ik las het als trollpoging.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Koos heeft zoveel nuance dat hij zelfs de geboeide man zag als ooggetuige.
Ow ok. Ik dacht al, dalijk heb ik weer wat gezegd en krijg ik weer een ban of ietsquote:
Morgen misschienquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ok. Ik dacht al, dalijk heb ik weer wat gezegd en krijg ik weer een ban of iets![]()
Wat een onzin. 'The Troubles' was gewoon de benaming voor de Noord-Ierse kwestie. De IRA pleegde gerichte aanslagen tegen wat zij als hun onderdrukkers beschouwden, om die onderdrukking te beeindigen. Die probeerde niet zoveel mogelijk willekeurige slachtoffers te maken onder ongelovigen met als einddoel het vestigen van een theocratische dictatuur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:26 schreef Beathoven het volgende:
Het valt me op dat we in tijden leven waarin dit soort acties groter uitgemeten worden dan de aandacht die het verdient. In de jaren '80 blies de IRA halve wijken op in London en wat je soms hoorde was "We've got some troubles here".
Kleinere incidenten die ook nog eens mislukten haalden het nieuws nauwelijks.
Tegenwoordig zijn de 'ballen' in Europa veel kleiner geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |