abonnement Unibet Coolblue
pi_182686564
Celtics zien er roestig uit en Kyrie schiet als een draak tot nu toe. Smart doet zijn naam ook geen eer aan. Van de eerste tot de laatste minuut zitten kijken met stijgende verbazing over de slechte schotkeuzes van Boston en het gemak waarmee Orlando op de been bleef en door de verdediging van Boston liep te slalommen en de ene na de andere easy layup kon scoren. :|W
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182691932
Als de eerste 3 (van twee-en-tachtig .........) wedstrijden iets zeggen is dat er wellicht moet worden doorgeselecteerd. Weg met fossielen als James, Durant, Westbrook, Irving terwijl spelers bij Milwaukee, New Orleans, Detroit dat soort ploegen, intrinsiek al veel beter zijn dan die (ex-)allstars. Wie denken jullie spelen over 2 jaar in Tokyo voor het dreamteam? En wie voor Litouwen, Australië e.d.? En wie is de grote man die Italië weer op de kaart gaat zetten (think Sixers)?

Niet die lui waar het nu altijd maar over gaat denk ik.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:47:38 #203
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_182697047
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 00:45 schreef D-Wade het volgende:

[..]

Gaat helemaal nergens meer over idd. Kwam toevallig dit artikel tegen op ESPN waarin Draymond wat anders aankaart wat die hoge scores een beetje kan verklaren.
http://www.espn.com/nba/s(...)emphasis-nba-anymore
Wil er ook aan toevoegen dat de meeste teams tijdens de draft meer voor proven scorers en multifunctionele spelers gaan dan de harde verdedigers die offensief bijna niks kunnen. Met name de froncourt spelers zijn geen blockers en rebounders meer maar spelmakers en 3pt shooters.
Tja hoewel het nog niet zo heel lang geleden is, is de NBA totaal veranderd sinds deze wedstrijd:


60 Combined points in de 1e helft! Zitten ze tegenwoordig na een minuut of 10 al aan
pi_182712626
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:14 schreef grootemec het volgende:
Als de eerste 3 (van twee-en-tachtig .........) wedstrijden iets zeggen is dat er wellicht moet worden doorgeselecteerd. Weg met fossielen als James, Durant, Westbrook, Irving terwijl spelers bij Milwaukee, New Orleans, Detroit dat soort ploegen, intrinsiek al veel beter zijn dan die (ex-)allstars. Wie denken jullie spelen over 2 jaar in Tokyo voor het dreamteam? En wie voor Litouwen, Australië e.d.? En wie is de grote man die Italië weer op de kaart gaat zetten (think Sixers)?

Niet die lui waar het nu altijd maar over gaat denk ik.
Al die spelers die jij nu noemt gaan allemaal nog jaren mee, James kan zeker nog 3 jaar op topniveau mee, er zit geen grammetje vet aan zijn lijf en zelfs als ie straks 35 is, zal er nog geen enkele defense zijn die hem volledig het zwijgen kan opleggen. hetzelfde geldt voor Durant, die kan ook nog zeker een jaar of 4-5 op topniveau spelen. over Westbrook hoef je het al helemaal niet te hebben, die is pas 29 en produceert aan de lopende band triple doubles, noem mij eens drie andere spelers die dat kunnen? En dan Kyrie....die is 26 en moet zijn prime nog bereiken, hoe kun je dat nou een fossiel noemen? Als je dan toch zulke termen wil gebruiken dan kom je uit bij de Tony Parkers en Carmelo Anthony's van deze league, DAT zijn de fossielen waar het beste al jaren van af is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 18:19:19 #205
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182718020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Al die spelers die jij nu noemt gaan allemaal nog jaren mee, James kan zeker nog 3 jaar op topniveau mee, er zit geen grammetje vet aan zijn lijf en zelfs als ie straks 35 is, zal er nog geen enkele defense zijn die hem volledig het zwijgen kan opleggen. hetzelfde geldt voor Durant, die kan ook nog zeker een jaar of 4-5 op topniveau spelen. over Westbrook hoef je het al helemaal niet te hebben, die is pas 29 en produceert aan de lopende band triple doubles, noem mij eens drie andere spelers die dat kunnen? En dan Kyrie....die is 26 en moet zijn prime nog bereiken, hoe kun je dat nou een fossiel noemen? Als je dan toch zulke termen wil gebruiken dan kom je uit bij de Tony Parkers en Carmelo Anthony's van deze league, DAT zijn de fossielen waar het beste al jaren van af is.
Kijken of Westbrook nog triple doubles produceert als die een coach krijgt die hem in een systeem laat spelen + Adams gewoon zijn rebounds laat pakken ipv dat die ze allemaal laat lopen voor zijne Koninklijke hoogheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door PowerLoungen op 24-10-2018 18:25:05 ]
RED ONS HENNIEGOD
pi_182727442
quote:
9s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Kijken of Westbrook nog triple doubles produceert als die een coach krijgt die hem in een systeem laat spelen + Adams gewoon zijn rebounds laat pakken ipv dat die ze allemaal laat lopen voor zijne Koninklijke hoogheid.
Daar heb je wel een punt, maar om Westbrook nou een fossiel te noemen ging me gewoon wat te ver. Er zijn maar weinig pointguards die kunnen brengen wat hij doet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182727655
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 01:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt, maar om Westbrook nou een fossiel te noemen ging me gewoon wat te ver. Er zijn maar weinig pointguards die kunnen brengen wat hij doet.
Een fossiel gaat wat ver ja, maar als je ziet hoe alles om Westbrook draait is het ook niet gek dat hij zulke stats haalt. De centers lopen weg van de bal om Westbrook de bal te laten vangen en hij mag ong 30 schoten per wedstrijden nemen. Dan kom ik zelf ook nog een heel eind.

Zijn drive/snelheid is wel van uitzonderlijk niveau. Alleen vind ik zijn stats een beetje een scheef beeld geven hoe goed hij daadwerkelijk is. Daarbij maakt hij zijn medespelers totaal niet beter, misschien zelfs slechter. Kijk hoe Oladipo in Indiana ineens speelt. Ook George en Anthony kwamen niet uit de verf met hem en van Adams pakt ie alle rebounds af.

Goede speler hoor, alleen niet zo goed als men beweert.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2018 02:23:43 ]
pi_182727781
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 02:22 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Een fossiel gaat wat ver ja, maar als je ziet hoe alles om Westbrook draait is het ook niet gek dat hij zulke stats haalt. De centers lopen weg van de bal om Westbrook de bal te laten vangen en hij mag ong 30 schoten per wedstrijden nemen. Dan kom ik zelf ook nog een heel eind.

Zijn drive/snelheid is wel van uitzonderlijk niveau. Alleen vind ik zijn stats een beetje een scheef beeld geven hoe goed hij daadwerkelijk is. Daarbij maakt hij zijn medespelers totaal niet beter, misschien zelfs slechter. Kijk hoe Oladipo in Indiana ineens speelt. Ook George en Anthony kwamen niet uit de verf met hem en van Adams pakt ie alle rebounds af.

Goede speler hoor, alleen niet zo goed als men beweert.
Jordan schijnt alleen maar lof over hem te hebben.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 03:11:19 #209
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182727861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 02:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jordan schijnt alleen maar lof over hem te hebben.
Kobe ook om maar 1 ding : Omdat die elke wedstrijd vol gas gaat .
RED ONS HENNIEGOD
pi_182727871
quote:
9s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 03:11 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Kobe ook om maar 1 ding : Omdat die elke wedstrijd vol gas gaat .
Ze hebben allemaal wel een ding gemeen, allemaal ballhuggers.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182727880
Zit Atlanta-Dallas te kijken, en ik meen me te herinneren in de Maaspoort wel eens basketbal van een hoger niveau gezien te hebben.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 03:31:20 #212
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182727896
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 03:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze hebben allemaal wel een ding gemeen, allemaal ballhuggers.
Kobe en Jordan deden er iets goeds mee , Westbrook vooralsnog niet
RED ONS HENNIEGOD
pi_182727922
Goeie genade wat zijn de Rockets slecht zonder Paul.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182729419
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 03:24 schreef Hathor het volgende:
Zit Atlanta-Dallas te kijken, en ik meen me te herinneren in de Maaspoort wel eens basketbal van een hoger niveau gezien te hebben.
Cuban schreef laatst op reddit dat ze een playoff team hebben lol.

Curry 51 punten van de 144 en niet eens met OT.
hhhhh
pi_182729581
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 08:33 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Cuban schreef laatst op reddit dat ze een playoff team hebben lol.

Curry 51 punten van de 144 en niet eens met OT.
Maar de Wizards ook met 122. Ben benieuwd wat de Warriors voor plan B hebben als de schoten even niet vallen.
  Redactie Sport donderdag 25 oktober 2018 @ 09:29:25 #216
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_182730182
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 08:46 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Maar de Wizards ook met 122. Ben benieuwd wat de Warriors voor plan B hebben als de schoten even niet vallen.
Wel hun best doen in defense?
  Redactie Sport donderdag 25 oktober 2018 @ 09:31:18 #217
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_182730209
quote:
9s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 03:31 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Kobe en Jordan deden er iets goeds mee , Westbrook vooralsnog niet
Beetje overdreven natuurlijk. Goede spelers die ook de bal nodig hebben werken niet goed naast Westbrook nee, maar in 2017 leidde hij wel een vrij matig roster naar de playoffs.
pi_182730268
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 09:29 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Wel hun best doen in defense?
Dat zal het zijn ja.
pi_182744218
Eerste nederlaag voor Denver vannacht denk ik.

En het was wel enigszins te verwachten, maar wat vallen de Cavs in een ongelofelijk diep gat zeg.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 00:27:43 #220
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182746485
Ik snap die hele fetish omtrend Westbrook z’n rebounds echt niet. Kan iemand mij vertellen waarom het nuttiger is dat Adams die uncontested rebounds pakt, passt naar Westbrook en dan zichzelf in gang gaat trekken om screens te zetten of pick’n roll te doen? Of gaat Adams in dit scenario ineens pointcenter spelen ofzo?

In mijn optiek, en ik denk dat de Thunder het om deze reden doet, is het nuttiger om Russ die rebounds te laten pakken, Adams is dan al onderweg, en Russ haalt Adams wel bij.

Tuurlijk zijn er wel 1/2/3 momenten per wedstrijd waar in het wellicht makkelijker was geweest als Russ de rebound gewoon aan een Adams of een Grant had gelaten, maar dat weegt imo niet op tegen het aantal fastbreak punten wat het je oplevert. Volgens mij staat OKC ook vrij hoog in deze categorie. Bovendien, laat Russ deze rebounds aan een ander, praten we over 30/10/7 (of 8, of 9) gemiddeld ipv 30/10/10. Waardeloze speler joh.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_182747684
Butler naar Houston is nu het verhaal. Zullen we het reguliere seizoen maar opdoeken en er gewoon een best of 82 series tussen GSW en Houston van maken?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182747748
OKC ziet er niet goed uit tot nu toe.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182747810
Celtics zijn fucked up tho. Daar is wat gaande in de kleedkamer. Die jonge gasten Brown Tatum Rozier willen niet zomaar een stapje terug doen voor Kyrie en Hayward. Dit zag je al aankomen sinds de playoffs.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 04:02:02 #224
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182747826
Donovan vraagt om een time-out . Na de time-out rennen ze als verdwaalde gekken in de rondte en spelen ze nog slechter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
pi_182750093
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 02:43 schreef Hathor het volgende:
OKC ziet er niet goed uit tot nu toe.
hhhhh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')