Big threequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:21 schreef Attitude het volgende:
Het laatste bericht was : Carmelo Anthony gaat naar Houston Rockets, lees ik net op de tv.
Pringles is een betere coach dan kleine Billy dus ik zie het wel gebeuren . Helemaal als die van de bank komtquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 22:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik word echt super salty als die ineens de sterren van de hemel speelt in Houston
Ik hoop vooral dat GSW niet wint, die hebben momenteel een veel te dominant team.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:49 schreef travelman het volgende:
Twee jaar geleden weer eens met de NBA begonnen, ben gestopt met kijken toen MJ stopte. Er is wel érg veel veranderd. Ik ben een beetje klaar met het hedendaagse voetbal, helaas blijkt de NBA ook die kant op te zijn gegaan. Hopelijk een verrassend seizoen dit jaar! Heb niet echt een fav. team, wil gewoon toffe wedstrijden zien!Extra vorig seizoen Ziggo genomen, maar die lieten echt weinig zien, viel me zwaar tegen, dus nu weer online kijken.
Wel veel via YouTube ingehaald en nu weer redelijk op to date! Nog tips voor toffe YouTube kanalen?
Hoop dit jaar Houston, zou tof zijn als Harden & Carmelo hun verdiende ring krijgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:53 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat GSW niet wint, die hebben momenteel een veel te dominant team.
Ziggo zend inderdaad weinig uit, want die geven de voorkeur aan voetbal.
De enige ring die Harden verdiend is die van koning van de flop. En ultieme choke artist ook nog.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop dit jaar Houston, zou tof zijn als Harden & Carmelo hun verdiende ring krijgen.
Zal wel niet alleen
Noujah Carmelo ook, misschien dat CP3 daar wat aan kan doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
De enige ring die Harden verdiend is die van koning van de flop. En ultieme choke artist ook nog.
Hoe kan je dat nou in godsnaam hopen van juist die 2spelers.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop dit jaar Houston, zou tof zijn als Harden & Carmelo hun verdiende ring krijgen.
Zal wel niet alleen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou in godsnaam hopen van juist die 2spelers.
Om de reden die ik al zei, Harden is een goeie speler, maar maakt constant misbruik van de idiote regels in de NBA. Als Harden een speler was geweest in het Jordan tijdperk was het niet eens een allstar geweest. Hij heeft een record aantal vrije worpen genomen vorig seizoen, puur en alleen omdat hij de regels misbruikt, ik vind dat helemaal niks. Matennaaierij eigenlijk. Het is te hopen dat de NBA hier snel op anticipeert, want het verneukt het basketbal.quote:
Snap wat je bedoelt, maar spelers als Harden vind ik interessant, beetje zijn eigen stijl en uniek. Net als dat ik een fan van Westbrook ben omdat ie zo beestachig sterk speelt hoewel veel vonden dat er vaak geen idee achter zat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Om de reden die ik al zei, Harden is een goeie speler, maar maakt constant misbruik van de idiote regels in de NBA. Als Harden een speler was geweest in het Jordan tijdperk was het niet eens een allstar geweest. Hij heeft een record aantal vrije worpen genomen vorig seizoen, puur en alleen omdat hij de regels misbruikt, ik vind dat helemaal niks. Matennaaierij eigenlijk. Het is te hopen dat de NBA hier snel op anticipeert, want het verneukt het basketbal.
Precies dit. Om deze reden ook totaal de onterechte mvp.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Om de reden die ik al zei, Harden is een goeie speler, maar maakt constant misbruik van de idiote regels in de NBA. Als Harden een speler was geweest in het Jordan tijdperk was het niet eens een allstar geweest. Hij heeft een record aantal vrije worpen genomen vorig seizoen, puur en alleen omdat hij de regels misbruikt, ik vind dat helemaal niks. Matennaaierij eigenlijk. Het is te hopen dat de NBA hier snel op anticipeert, want het verneukt het basketbal.
Wat heeft die met al zijn geld gedaan dan? Ik begrijp dat men in zijn tijd een stuk minder verdiende, maar hij zal toch ook wel genoeg bij elkaar hebben gespeeld om zich voor de rest van zijn leven niet meer druk te maken? Of is hij er ook zo een die aan een heel peloton wijven alimentatie moet betalen, net als Shawn Kemp?quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:07 schreef Zwansen het volgende:
https://auction.lelands.com/Lots/Gallery
The Big-O verkoopt alles... Sneu aangezien het lijkt te gaan om geldprobleem. Uiteindelijk 60k gekregen voor zijn enige ring...
Tja, dat ligt er maar net aan wat je levensstandaard is. Las laatst een artikel dat Johnny Depp ook aan de grond zit doordat hij weet ik veel hoeveel huizen heeft en ongeveer 40 man personeel voor hem in dienst heeft. Dan is het zo op ja.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
maar hij zal toch ook wel genoeg bij elkaar hebben gespeeld om zich voor de rest van zijn leven niet meer druk te maken?
Mee eens! Kijk ook niet graag naar Houston. Lebron was wel beestachtig vorig seizoen, geen fan van hem maar hem zou ik het eerder gegund hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:48 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Precies dit. Om deze reden ook totaal de onterechte mvp.
Moet het een orgineel zijn? Er zijn zat plekken waar je er eentje voor 20 eurotjes kan kopen ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 16:54 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een store in Europa die dit shirt verkoopt?
https://www.themiamiheats(...)uniform-city-edition
Shipping is namelijker duurder dan het shirt zelf
Nee dat hoeft niet, ken je een paar shops dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet het een orgineel zijn? Er zijn zat plekken waar je er eentje voor 20 eurotjes kan kopen ofzo.
twitter:wojespn twitterde op woensdag 22-08-2018 om 18:00:32Story filed to ESPN: No final decision yet, but San Antonio's Manu Ginobili is seriously considering retirement and will meet with coach Gregg Popovich in coming days to discuss future. reageer retweet
Aliexpressquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, ken je een paar shops dan?
Ik heb hem uit deze store besteld toen voor 120 dollar, daar boven op kwam nog doune/btw kosten en FedEx wilde ook nog even 10 euro extra omdat ze dat voorschoten. Denk 160 euro gekost dat geintjequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 16:54 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een store in Europa die dit shirt verkoopt?
https://www.themiamiheats(...)uniform-city-edition
Shipping is namelijker duurder dan het shirt zelf
Als de kwaliteit maar goed is zou me dat weinig kunnen schelen. Als ie maar niet helemaal naar de klote is na 2x wassen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:13 schreef Doublepain het volgende:
Thanks
Ik was al goed voorzien door Gotengod
Wel jammer geen orgineel alleen
Je bedoelt in My League?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:57 schreef Hathor het volgende:
Waarom zijn die 2K games toch altijd zo vervelend met transfers? Ik krijg met geen mogelijkheid Lebron van de Cavs naar de Lakers getransfereerd, met de vorige editie was het ook al onmogelijk. In 2K16 kon je maar raak transfereren, maar dat schijnt niet meer te kunnen, tenzij ik iets gigantisch over het hoofd zie....
Ahh dat is een optie die ik totaal over het hoofd had gezien. Alleen nu dient het volgende probleem zich weer aan. Ik kan nu traden wie ik wil, maar als ik op het eind klaar ben met alle updates en bevestig dat ik alle changes wil bewaren, blijven de rosters toch onveranderd. Bv...op het moment dat Ik James transfereer naar de Lakers kan ik niet voor de optie "assign to another team gaan" want dan stijgen ze boven het maximale aantal spelers uit (denk ik) dus kies ik voor de optie "trade with another team" en kies voor het gemak even een nikszeggende SF om James mee te traden. Dat lukt wel gewoon, maar op het moment dat ik de trade bevestig en in principe dus klaar ben, blijft James gewoon op het roster van de Cavs staan, en veranderd er dus helemaal niks.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:42 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Je bedoelt in My League?
Je kunt vooraf de instellingen wijzigen en moet je trade override op yes zetten. Kun je traden wat je maar wilt. Oja, ook handig om dan de salarycap wat omhoog te gooien.
Vind je het spel ook minder leuk dan in 2016? Vooral online vind ik her niet leuk meer. Misschien is alles welquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:57 schreef Hathor het volgende:
Waarom zijn die 2K games toch altijd zo vervelend met transfers? Ik krijg met geen mogelijkheid Lebron van de Cavs naar de Lakers getransfereerd, met de vorige editie was het ook al onmogelijk. In 2K16 kon je maar raak transfereren, maar dat schijnt niet meer te kunnen, tenzij ik iets gigantisch over het hoofd zie....
Nee, ik vind het nog steeds leuk, alleen zit er wel een wereld van verschil tussen rookie en de moeilijkheidsgraden erboven. Rookie is eigenlijk veel te makkelijk, maar zodra je pro gaat spelen moet je er niet raar van opkijken als je het ene pak slaag na het andere krijgt, en laten we het maar helemaal niet hebben over all star niveau. De balans is ver te zoeken daarin. Net als de laatste ijshockey en baseball games die ik gespeeld heb, hetzelfde verhaal...rookie te makkelijk, pro te moeilijk. Dan vond ik de verschillen in moeilijkheid toch stukken beter bij de ouwe EA Sports games voor de console.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vind je het spel ook minder leuk dan in 2016? Vooral online vind ik her niet leuk meer. Misschien is alles wel
realistischer maar speelt vaak ronduit bagger.. (of ik ben te slecht misschien) .
Mooi kunnen ze eindelijk verder ipv vast te houden aan die ouwe meuk. Nu nog Gasol en Mills afvoeren volgende zomer.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Manu Ginobili stopt.
http://www.espn.com/nba/s(...)tonio-spurs-retiring
Ik speelde het altijd op All star, maar heb het al 2 jaar niet aangeraakt. 2K19 heb ik nu wel op pre order, ben benieuwdquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, ik vind het nog steeds leuk, alleen zit er wel een wereld van verschil tussen rookie en de moeilijkheidsgraden erboven. Rookie is eigenlijk veel te makkelijk, maar zodra je pro gaat spelen moet je er niet raar van opkijken als je het ene pak slaag na het andere krijgt, en laten we het maar helemaal niet hebben over all star niveau. De balans is ver te zoeken daarin. Net als de laatste ijshockey en baseball games die ik gespeeld heb, hetzelfde verhaal...rookie te makkelijk, pro te moeilijk. Dan vond ik de verschillen in moeilijkheid toch stukken beter bij de ouwe EA Sports games voor de console.
Huh? Wat voor rol heeft de NL wet hierin gespeeld?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik speelde het altijd op All star, maar heb het al 2 jaar niet aangeraakt. 2K19 heb ik nu wel op pre order, ben benieuwd
Alleen MyTeam is verneukt door de Nederlandse wet
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Huh? Wat voor rol heeft de NL wet hierin gespeeld?
Ahh ja dat loot box gebeuren had ik eerder deze week al ergens gelezen, maar dat ging over MMORPG's en dat alleen Belgie dit doordrukte, Nederland (nog) niet. Benieuwd of dit op termijn ook voor WoW gaat gelden dan, want dat kent in principe ook loot box systemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan dus alleen maar spelers krijgen als je packs koopt, je kan niet de markt op... Dus ik moet veel geld uitgeven aan packs en dan hopen dat ik Lebron pak..![]()
![]()
Ook België, maar iets anders:
[ afbeelding ]
In een Nederlands bericht las ik :quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh ja dat loot box gebeuren had ik eerder deze week al ergens gelezen, maar dat ging over MMORPG's en dat alleen Belgie dit doordrukte, Nederland (nog) niet. Benieuwd of dit op termijn ook voor WoW gaat gelden dan, want dat kent in principe ook loot box systemen.
Klopt, Blizzard doet nu hetzelfde. Klote regeringen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In een Nederlands bericht las ik :
Eerder sloot Valve Nederlandse gamers al af van de online marktplaats voor lootbox-inhoud voor Dota 2 en Counter-Strike: Global Offensive, en nu volgt 2K Games dat voorbeeld in NBA 2K18 en vermoedelijk ook NBA 2K19.
https://gamersnet.nl/5009(...)n-house-in-nba-2k18/
Opzich snap ik het wel, gameindustrie draait een beetje te ver door, maar wel kut dit omdat ik MyTeam juist tof vond met al die throwback playersquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klopt, Blizzard doet nu hetzelfde. Klote regeringen.
Volgens mij heeft PG samen met Reggie Jackson een paar jaar terug nog een pick-up game gehad in een random gym ergens in Nederland.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:07 schreef RipCity het volgende:
Lebron in Mokum https://twitter.com/nealpetersen/status/1034568610990178310?s=21
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-nederland-a1614762quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:07 schreef RipCity het volgende:
Lebron in Mokum https://twitter.com/nealpetersen/status/1034568610990178310?s=21
Houston schrijf je al bij voorbaat af?quote:Op woensdag 5 september 2018 10:30 schreef Salina het volgende:
Komend seizoen overgangsseizoen. GS wint met elf vingers in de neus. Zelfs met Cousins een half jaar uit de running.
Ben wel benieuwd naar een aantal nieuwe rookies, waaronder uiteraard vooral Doncic en verder ook Ayton, JJJ, Carter Jr., Knox en Young.
Verder benieuwd hoe Hezonja het gaat doen in NY, maar dat is meer een persoonlijk dingetje.
Enige hoop voor komend seizoen is dat Boston het GS nog enigszins lastig kan maken. Daar hou ik me maar aan vast.
Maar voor nu zeg ik: 2018-2019 wordt een tussenseizoen met een almachtig GS. Hopen dat het volgend jaar anders is.
Met Anthony erbij? Hmm...zal ver komen in het Westen, maar ik denk dat ze het afleggen tegen GS. Maar je hebt gelijk, ik heb ze even over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Houston schrijf je al bij voorbaat af?
LOL ik zag het ja, Luol Deng er nog even snel bijgehaald, afdankertje van de Lakers.quote:
Ook gesprekken met Noah (quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
LOL ik zag het ja, Luol Deng er nog even snel bijgehaald, afdankertje van de Lakers.
Noah kan volgens mij niet eens meer fatsoenlijk lopen, laat staan op niveau spelen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook gesprekken met Noah () gaande . Sommige teams zijn echt achterlijk naďef als het aankomt op hun coaches en vooral hun macht binnen een organisatie.
Maar niemand gaat Thibs aanpakken want Thibs had vorig jaar al de zak moeten krijgen voor het slopen van Towns en Wiggins + het ze niet kunnen bijbrengen hoe ze moeten verdedigen , want daarvoor is die aangesteld .quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Noah kan volgens mij niet eens meer fatsoenlijk lopen, laat staan op niveau spelen.iemand moet Thibs eens heel snel op zijn vingers tikken daar want ik krijg het idee dat ie in een soort flashback is blijven hangen.
Superatleet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:43 schreef matthijst het volgende:
Lebron... Gaat maar door...
https://www.instagram.com(...)&igshid=qccadk0lyhok
4de keer in dezelfde knie blijkbaar, hopelijk mist die alleen de eerste week van het seizoen oid, anders kan er alweer een streep doorheenquote:
Lekker man Tibbestronttwitter:ShamsCharania twitterde op zaterdag 15-09-2018 om 23:33:37Sources: Minnesota All-Star Jimmy Butler has begun to seriously contemplate his future with the franchise. Our @JonKrawczynski reports Butler and Thibodeau will meet on Monday. reageer retweet
en dan volgend seizoen Kawhi erbij halen, zou wat zijnquote:Lakers Rumors: Paul Pierce suggests Anthony Davis to L.A. trade if Pelicans aren’t in hunt
https://lakeshowlife.com/(...)icans-arent-in-hunt/
Het is in ieder geval nog in de NBA. het zag er eerst even naar uit dat ie naar China zou verkassen. Zou toch zonde zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2018 15:48 schreef Doublepain het volgende:
Laatste seizoen van Wade, pfffff
Wat ga ik hem missen zeg
hoewel hij volgend jaar daar ws ook nog naartoe kan gaanquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is in ieder geval nog in de NBA. het zag er eerst even naar uit dat ie naar China zou verkassen. Zou toch zonde zijn geweest.
Towns heeft bijgetekend voor 5 jaar/190m, maar wat een puinhoop zijn de Wolves er weer van aan het makenquote:Op zondag 23 september 2018 13:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hoewel hij volgend jaar daar ws ook nog naartoe kan gaan
Overigens gaat het los in Minnesota
http://www.espn.com/nba/s(...)r-trade-done-quickly
Please Miami
Schijnt dat die zich stoort aan de kinderen daar (Towns en Wiggins ) Dat ze er niet genoeg voor doen en daar ergert hij zich kapot aan . En ja hij wil niet ieder jaar er kansloos uitgaan in de eerste ronde van de plee-offs .quote:Op maandag 24 september 2018 19:05 schreef Hathor het volgende:
Wat zou die Butler nu eigenlijk dwars hebben gezeten? De coach, of voelde hij aan dat dit team het eigenlijk ook niet helemaal was? Of heeft hij voor zichzelf gewoon bepaald dat hij liever in een andere stad speelt? Ben wel benieuwd wie hem op gaat pikken.
Butler schijnt ook iets met KAT zijn ex(?)vriendin gedaan hebben, zo heeft hij dat ook een keer bij Wade geprobeerdquote:Op dinsdag 25 september 2018 05:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schijnt dat die zich stoort aan de kinderen daar (Towns en Wiggins ) Dat ze er niet genoeg voor doen en daar ergert hij zich kapot aan . En ja hij wil niet ieder jaar er kansloos uitgaan in de eerste ronde van de plee-offs .
Ook mad omdat die de spotlights moest delen met Rose, raar weggaan bij de Bulls en nu weer. Lijkt wel een kleedkamergezwelletjequote:Op dinsdag 25 september 2018 07:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Butler schijnt ook iets met KAT zijn ex(?)vriendin gedaan hebben, zo heeft hij dat ook een keer bij Wade geprobeerd
Deze gast... Hij blijft maar doorgaanquote:Durant on why he joined Golden State: ""You can't learn about life if you're the only player on the team... You're the only player on the team and nobody is just as good as you, nobody has that experience or that thought process of how you're thinking as a ball player."
Dan nog ligt het geheel aan de mentaliteit. Jongens zoals Jordan, Kobe, en Lebron zwommen ook vanaf het begin van hun carriere in het geld, maar dat was voor hen geen belemmering om zich uit de naad te werken om de beste in de game te worden.quote:Op vrijdag 28 september 2018 00:28 schreef Luppie0110 het volgende:
Tja Wiggins, dat mag je nu wel een 13 in een dozijn speler noemen. KAT heeft daarentegen nog wel wat krediet.
Maar wel jammer dat je die spelers met zulke potentie niet alles voor de sport ziet geven. Alhoewel ik het ergens ook wel kan begrijpen als je 10+ miljoen op de bank hebt.
Dat klinkt inderdaad een beetje als een persoonlijke aanval op Westbrook.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Deze gast... Hij blijft maar doorgaanGeef gewoon toe dat je naar GSW bent gegaan om de makkelijkste route ooit naar meerdere rings te hebben. Klaar, uit. Constant deze zwakzinnige shots richting OKC en Westbrook, maar wel blijven janken dat je niet de erkenning krijgt die je verdient etc. etc. Wat een totale lul is Durant sinds hij weg is uit OKC zeg.
Het begint dan ook pas op 16 oktober, er van uitgaande dat ze preseason sowieso niet uitzendenquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:40 schreef northernlight81 het volgende:
Zend Ziggo de nba dit seizoen weer uit? Ik heb er nog niks van gehoord op de Ziggo kanalen en ook in de ziggo gids zie ik komende week geen nba wedstijd.
_quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het begint dan ook pas op 16 oktober, er van uitgaande dat ze preseason sowieso niet uitzenden
Dat zou voor mij een hele goede reden zijn om geen basketbal te kijken, met zijn boerenkool Engels, gadverdamme.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
_
Oh, ik zie nu pas dat de wedstrijden van vannacht preseason zijn. Gelukkig maar, ik vind de wedstrijden met Mart Smeets als commentator toch het leukste. 😁
Tnx.
Zenk joe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zou voor mij een hele goede reden zijn om geen basketbal te kijken, met zijn boerenkool Engels, gadverdamme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |