abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181173600
Het zou denk ik je beeld over relaties doen veranderen als je vriendschappelijke contacten onderhoud met vrouwen. En dan bedoel ik dus wat een ander eerder heeft voorgesteld: meer doen met de vrouwen die wel interesse in jou hebben.

En dan dus niet om in een relatie te belanden met ze (of alleen neuken), maar puur zodat je ziet dat er achter mensen die jij in eerste instantie niets aan vindt toch wel enorm leuke mensen kunnen zijn. Gewoon tijd gunnen zodat je beseft dat een persoon veel meer is dan de sex appeal die ze hebben.

Anders blijf je jagen of wat je niet krijgen kunt en stijgen je frustraties alleen maar.
pi_181173655
Dit komt zo leeg over allemaal.
Ik zou als vrouw ook niet warm worden van deze TS.
pi_181173695
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:44 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Nou ja het slaat ook nergens op natuurlijk, maar ts is alleen maar bezig met looks (die in veel gevallen nog snel aftakelen ook). Dan liever een dame met iets mindere looks en eentje met brains.

Maar goed dat is wat ik vooral persoonlijk in een relatie zoek.
Ja, ik zoek beiden. Uiterlijk hoeft niet altijd af te takelen. Daar is de mom-check voor. ;) Maar uiteindelijk is natuurlijk het innerlijk minstens zo belangrijk voor aantrekkelijkheid.

Als ik iemand leer kennen en ze is ook echt leuk, dan merk ik dat ik haar ook uiterlijk mooier ga vinden.

Het grote probleem van ts is volgens mij dat hij vooral bezig lijkt met het zoeken van een accessoire.
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:53:45 #54
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181173719
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:47 schreef zarGon het volgende:
Het zou denk ik je beeld over relaties doen veranderen als je vriendschappelijke contacten onderhoud met vrouwen. En dan bedoel ik dus wat een ander eerder heeft voorgesteld: meer doen met de vrouwen die wel interesse in jou hebben.

En dan dus niet om in een relatie te belanden met ze (of alleen neuken), maar puur zodat je ziet dat er achter mensen die jij in eerste instantie niets aan vindt toch wel enorm leuke mensen kunnen zijn. Gewoon tijd gunnen zodat je beseft dat een persoon veel meer is dan de sex appeal die ze hebben.

Anders blijf je jagen of wat je niet krijgen kunt en stijgen je frustraties alleen maar.
Dat is natuurlijk wel 'problematisch', want dat is niet waar TS op zit te wachten. Die wil een quick fix, want ja, 'al' 29 en zo, dus eerst nog eens 4 jaar gaan rond daten om te kijken wat hij nou precies wil, zal hij geen oren naar hebben.

Het vervelende is dat wat jij zegt wel precies is wat hij nodig heeft, want tot nu toe is het niet meer dan lijstjes opsommen die eigenlijk alleen maar met uiterlijk van doen hebben, het mag niet onderdoen voor de vrouwen van zijn vrienden, en...ja, het is wat oppervlakkig allemaal. Hij lijkt namelijk geen idee te hebben wat hij dan precies wél zoekt in een vrouw, tenzij het zo oppervlakkig IS als het lijkt, en dan moet het dus gewoon een lekker wijf zijn, maar de praktijk heeft inmiddels al uitgewezen dat dat 'm niet gaat worden.

Dus wat ga je nu concreet doen TS?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181173796
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:00 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dus jij hebt ook een kind?
Ja want ik ben ook echt net 20... :')
pi_181173807
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel 'problematisch', want dat is niet waar TS op zit te wachten. Die wil een quick fix, want ja, 'al' 29 en zo, dus eerst nog eens 4 jaar gaan rond daten om te kijken wat hij nou precies wil, zal hij geen oren naar hebben.

Het vervelende is dat wat jij zegt wel precies is wat hij nodig heeft, want tot nu toe is het niet meer dan lijstjes opsommen die eigenlijk alleen maar met uiterlijk van doen hebben, het mag niet onderdoen voor de vrouwen van zijn vrienden, en...ja, het is wat oppervlakkig allemaal. Hij lijkt namelijk geen idee te hebben wat hij dan precies wél zoekt in een vrouw, tenzij het zo oppervlakkig IS als het lijkt, en dan moet het dus gewoon een lekker wijf zijn, maar de praktijk heeft inmiddels al uitgewezen dat dat 'm niet gaat worden.

Dus wat ga je nu concreet doen TS?
Dit ja.

Waarschijnlijk niet zoveel. _O-
It All Goes Back in the Box
pi_181173813
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het probleem met jouw vergelijking is dat jij het succes (of hoe je het ook noemen wil) alleen baseert op uiterlijk. Je hebt verder geen idee wat hen wel aantrekkelijk maakt voor de vrouwen, want zij kunnen blijkbaar wél de vrouwen krijgen die jij wil.

Voordat ik je verder ga 'afbranden' (want ja, mijn toon is ietwat aanvallend), wanneer was de laatste keer dat jij *iets* had met een meisje?

Ik lees namelijk heel veel wat je niet hebt en wat je wil, en een heleboel ruis ertussen, maar ik lees nergens wat je ervaringen zijn en wat je wel hebt gehad. Enige wat ik lees is dat je sinds je 21ste eigenlijk geen noemenswaardige liefdesleven hebt gehad...
Hoe TS naar vrouwen kijkt doet me denken aan hoe ik naar jongens keek als tienermeisje. Allerlei theorieën op basis van en over uiterlijk en wat wel/niet je type is. En dat je vriendinnen het geen lelijkerd vinden is heel belangrijk.

Maar gevoelens en een klik hebben zijn nooit zo rechtlijnig.
pi_181173849
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:32 schreef Bogatell het volgende:
Maar ik doe natuurlijk ook wel een beetje aan vergelijken onder vrienden; wat voor type vriendinnen hebben mijn vrienden / kennissen en wat heb ik vrouwen te bieden als ik mijzelf afzet tegen die vrienden/kennissen.

Dan kom ik tot de conclusie dat ik toch ook wel een soortgelijke vrouw zou moeten kunnen ontmoeten. Feit blijft echter ook dat je vanaf een bepaalde leeftijd ook minder keuze is : de vijver om uit te vissen wordt kleiner.
En toch is de realiteit dat je al 8 jaar vrijgezel bent.
pi_181173927
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:58 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoe TS naar vrouwen kijkt doet me denken aan hoe ik naar jongens keek als tienermeisje. Allerlei theorieën op basis van en over uiterlijk en wat wel/niet je type is. En dat je vriendinnen het geen lelijkerd vinden is heel belangrijk.

Maar gevoelens en een klik hebben zijn nooit zo rechtlijnig.
Zijn gebrek aan ervaring breekt hem wat op. Wat dat betreft kan hij beter toch wat meer kans geven aan anderen, want ervaring maakt je ook aantrekkelijker.
pi_181174216
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Tja, als hij het nu niet doet, is het straks 'al 33 jaar oud en zo, dus geen zin om eerst 4 jaar rond te daten'.

Ik ben net zoals jij wel benieuwd wat hij concreet gaat doen. Want dat mis ik wel in zijn posts.

Enige wat ik lees zijn:
- Verwijzingen naar vrienden; als zij het kunnen, kan ik het ook (fout, je kunt het al 8 jaar niet).
- Ik ben realistisch. (En toch zit je hier, te balen dat je geen succes hebt. En dat terwijl het resultaat van de afgelopen jaren het tegendeel bewijzen.)
- Ik vind mooie meiden mooi, ik wil een meid met een fijne uitstraling. Hier een link naar wat ik fijn vind, hier een link wat meh is. Ik wil die en die, en die anderen niet.
- En dan nog iets over een kleiner wordende vijver en het dalen van aanbod.

Wat ga je nu eigenlijk concreet doen, Bogatell, na het lezen van al deze posts? Blijf je het op dezelfde manier aanpakken of ga je er toch anders mee om?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2018 11:25:30 ]
pi_181174320
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tja, als hij het nu niet doet, is het straks 'al 33 jaar oud en zo, dus geen zin om eerst 4 jaar rond te daten'.

Ik ben net zoals jij wel benieuwd wat hij concreet gaat doen. Want dat mis ik wel in zijn posts.

Enige wat ik lees zijn:
- Verwijzingen naar vrienden; als zij het kunnen, kan ik het ook (fout, je kunt het al 8 jaar niet).
- Ik ben realistisch. (En toch zit je hier, te balen dat je geen succes hebt. En dat terwijl het resultaat van de afgelopen jaren het tegendeel bewijzen.)
- Ik vind mooie meiden mooi, ik wil een meid met een fijne uitstraling. Hier een link naar wat ik fijn vind, hier een link wat meh is. Ik wil die en die, en die anderen niet.
- En dan nog iets over een kleiner wordende vijver en het dalen van aanbod.

&nsbp;

Wat ga je nu eigenlijk concreet doen, Bogatell, na het lezen van al deze posts? Blijf je het op dezelfde manier aanpakken of ga je er toch anders mee om?
Gewoon afwachten op de magische oplossing die vooral van hem geen investering vraagt. ;)

En anders toch maar dat onaantrekkelijke meisje proberen dat eigenlijk niet goed genoeg is voor hem.

Tsja.
pi_181174372
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 09:33 schreef Ludachrist het volgende:
TS moet gewoon eens wat meer vrouwen gaan daten en erachter komen wat hij nog meer zoekt in een vrouw behalve dat het een lekker wijf moet zijn.
Dit ja, ga gewoon eens daten. Iemand die 8 jaar stil heeft gestaan kan elke ervaring gebruiken, ook met vrouwen die niet direct het sex appeal hebben van een instagram chicky.

Je hoeft er niet mee te trouwen, maar misschien ontdek je dat er nog meer kwaliteiten zijn waar je ook op kunt selecteren. Zeker als je ooit een gezinnetje wilt stichten.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:39:06 #63
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181174637
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:24 schreef Bogatell het volgende:
Looks zijn wat mij betreft niet alles, maar er is nog een wereld tussen de typische instagram-slet en een vrouw met 0,0 sex appeal.
Mja dan tref je er een met een 10 voor sex apeal, maar dan blijkt ze 0,0 libido te hebben. Mag je er nog niet op. :P

Verder helemaal eens met wat Ludachrist zei. Ga gewoon een heleboel daten en kijk wat er uit komt.

Overigens zou ik Marianne Vos doen hoor. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Elpis op 14-08-2018 13:53:41 (typo) ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181177062
Is het niet gewoon een soort zelfbescherming? Dat je alleen voor de onbereikbare chicks gaat en je niet echt kwetsbaar hoeft op te stellen. Je weet immers al dat ze niet willen. En zo leer je nooit echt iemand kennen.
pi_181178333
Ik herken me wel in het verhaal alleen is verschil dat sinds een tijdje nu ook de knappe binken achter mij aan komen, die mij vroeger niks vonden.
Alleen heb ik deze knappe binken afgewezen, want hun karakter stond mij niet aan.. zo zag een ex er echt precies perfect uit als dat plaatje wat ik zocht.. maar zijn karakter was ziekelijk. Dit was de klap dat ik het moest opgeven om naar uiterlijk of intelligentie alleen te kijken.

Ik had vroeger altijd mannen met erg smalle langwerpige hoofden, krullen, grote neuzen, en kleine lippen achter mij aan. Of gewoon een non geile look in totaal. Bijv types zoals John Travolta, Dennis storm wat ik ook echt extreem onaantrekkelijk vind.

Ik vind een breed en niet een langwerpig hoofd erg belangrijk, een kleine nette neus met dikke lippen en stijl haar echt een must :D liefst donkerblond of bruin haar een mooie blauwe ogen:
Bijvoorbeeld Leonardo DiCaprio of Matt damon, :D

Maar raad eens.. de jongen die ik nu al een tijdje date.. heeft bruine ogen, geen stijl haar, een langwerpig hoofd en niet super mooie lippen ofzo. En erg slank terwijl ik eerder op een buikje val.. Maar heeft ook puntjes die ik wel aantrekkelijk vind! Maar zijn karakter is zover erg fijn! En dat maakt hem op de lange termijn echt aantrekkelijk voor mij. ( Als de dates voortzetten!;))

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2018 14:34:34 ]
pi_181180054
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:24 schreef FenoFena het volgende:
Ik had vroeger altijd mannen met erg smalle langwerpige hoofden, krullen, grote neuzen, en kleine lippen achter mij aan.
:')
pi_181180166
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:35 schreef Fokpop het volgende:

[..]

:')
Antisemiet gespot.
-nee-
pi_181180277
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:04 schreef Bogatell het volgende:
Ik merk dat ik hierdoor toch ook wel wat serieuzer over mijn eigen (liefdes)leven ga nadenken.
hoe definieer jij 'nadenken over je liefdesleven' ...?

wat je beschrijft is enkel 'de dames waarop je valt' en de indruk die je wekt is dat alle dames waarop je valt je afwijzen...

Is het dan niet gewoon beter om in plaats van allerhande fantasievolle gedachtes over dames te hebben, eerst eens een keertje en dame te leren kennen en via een soort van praktijk-onderwijs te otndekken wat het inhoud een 'relatie' met iemand anders aan te gaan...

dus ja inderdaad: Ophouden met dat idee dat je op een 'prinses-op-een-wit-paard' zou moeten wachten
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_181180547
Sowieso een moment opname, dat uitstraling en leuk enzo. Iemand kan niet de gehele dag alleen maar vrolijk of wat dan ook zijn. Er gebeuren zoveel dingen: op een dag/in een periode verschillende gedachtes, emoties, doen, etc. wat de 'uitstraling' ook beïnvloed.

Dezelfde meid/heer met uitstraling ziet er op een ander moment eruit als een zombie. Degene waarbij je geen 'uitstraling' detecteert heeft ineens uitstraling in een ander groep bij een ander activiteit nog op dezelfde dag in de avond ofzo.

Het zijn gewoon dezelfde mensen.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:11:19 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_181180988
Ik lees een verhaal over een relatie willen hebben en kinderen, maar vervolgens alleen maar om iets wat zo leeg is als uiterlijk. Wat jij aangeeft te willen, daarbij is uiterlijk niet het meest belangrijke.

Als ik 1 ding geleerd heb vanuit het verleden is het dat uiterlijk er niet voor zorgt dat je een langdurige relatie met iemand kan krijgen. Hoe mooi een vrouw ook is, als ze een leeghoofd is of van totaal andere dingen houdt dan jij ben je er ook snel klaar mee. (iemand hoeft natuurlijk ook niet dom te zijn omdat ze knap is) De eerste paar keer denk je misschien "ach vanavond weer een keer goed knallen en ik ben weer blij" maar daar red je het echt niet mee.

Ik heb er van geleerd dat een bepaald soort vrouwen er misschien wel heel erg aantrekkelijk uit ziet, maar na een tijdje was ik er altijd wel klaar mee, omdat ik er eigenlijk nooit echt genoeg mee gemeen had of dat haar karakter mij uiteindelijk niet aan stond en ik dus mijn interesse verloor. Leuk dat ze er goed uit zag, maar het was vrij snel klaar.

De vrouw waar ik inmiddels mee getrouwd ben was toen niet een vrouw waar ik gelijk bovenop sprong om mee het bed in te duiken, maar zag er wel leuk en aantrekkelijk uit. Toen bleek dat ze echt een heel mooi innerlijk had ben ik voor haar gegaan en nu ben ik getrouwd en heb ik een kind met haar. Nog steeds gelukkig getrouwd :) (en nee ze leest niet mee dus ik hoef het niet te zeggen ;) )

Moet je iets beginnen met iemand die je helemaal niet aantrekkelijk vindt? Nee, want dan wordt het niets, maar ik denk dat jij vooral wel eens moet ontdekken dat er meer is dan een vrouw op uiterlijk/uitstraling uitkiezen.

Overigens las ik dingen over een vrouw willen neuken, omdat ze lekker is. Er zijn ook genoeg vrouwen die niet helemaal aan dat schoonheidsideaal voldoen en die jou alle hoeken van de slaapkamer laten zien. Dus w.b. sex hoeft uiterlijk ook niet altijd alles te zeggen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:36:22 #71
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181181530
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:55 schreef Yiwei het volgende:
Sowieso een moment opname, dat uitstraling en leuk enzo. Iemand kan niet de gehele dag alleen maar vrolijk of wat dan ook zijn. Er gebeuren zoveel dingen: op een dag/in een periode verschillende gedachtes, emoties, doen, etc. wat de 'uitstraling' ook beïnvloed.

Dezelfde meid/heer met uitstraling ziet er op een ander moment eruit als een zombie. Degene waarbij je geen 'uitstraling' detecteert heeft ineens uitstraling in een ander groep bij een ander activiteit nog op dezelfde dag in de avond ofzo.

Het zijn gewoon dezelfde mensen.
Het gaat dan ook niet om uitstraling. Dat is wel een leuk woord, maar het moet gewoon een lekker wijf zijn, want Marianne Vos met een geweldige uitstraling gaat ´m nog steeds niet worden, want dat vindt ie geen lekker wijf en afgezet tegen de vriendinnen van zijn vrienden haalt ze het niet, dus dat is een no go.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181182879
Fotos zijn sowieso bedriegelijk. Soms vind ik een vrouw op een foto heel knap maar in het echt niet, en vice versa. Het gaat ook om houding, mimiek, manier van bewegen... alles.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 06:42:37 #73
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181195650
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 07:33 schreef T-D het volgende:

[..]

Lelijkerds en gekkies zijn niet echt populair.
Lelijkerds en gekkies kunnen wel verliefd worden, en dat was het punt.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 06:54:04 #74
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181195729
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:39 schreef viceversa het volgende:
Fotos zijn sowieso bedriegelijk. Soms vind ik een vrouw op een foto heel knap maar in het echt niet, en vice versa. Het gaat ook om houding, mimiek, manier van bewegen... alles.
Dat is belangrijk, maar ook geur en stem tellen mee, en het totaalplaatje.
Wat bij een echte vrouw nog veel belangrijker is: de manier waarop zij op jou reageert. Dat kan heel aantrekkelijk zijn, iemand die je ziet staan en interessant lijkt te vinden.
pi_181195874
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 06:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat is belangrijk, maar ook geur en stem tellen mee, en het totaalplaatje.
Wat bij een echte vrouw nog veel belangrijker is: de manier waarop zij op jou reageert. Dat kan heel aantrekkelijk zijn, iemand die je ziet staan en interessant lijkt te vinden.
Stem en geur zijn ook super belangrijk ja. Had ik moeten noemen. Sex appeal is zoveel meer dan uiterlijk.

En juist die girl next door types kunnen je in bed verrassen TS ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')