Ja, ik zoek beiden. Uiterlijk hoeft niet altijd af te takelen. Daar is de mom-check voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:44 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Nou ja het slaat ook nergens op natuurlijk, maar ts is alleen maar bezig met looks (die in veel gevallen nog snel aftakelen ook). Dan liever een dame met iets mindere looks en eentje met brains.
Maar goed dat is wat ik vooral persoonlijk in een relatie zoek.
Dat is natuurlijk wel 'problematisch', want dat is niet waar TS op zit te wachten. Die wil een quick fix, want ja, 'al' 29 en zo, dus eerst nog eens 4 jaar gaan rond daten om te kijken wat hij nou precies wil, zal hij geen oren naar hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:47 schreef zarGon het volgende:
Het zou denk ik je beeld over relaties doen veranderen als je vriendschappelijke contacten onderhoud met vrouwen. En dan bedoel ik dus wat een ander eerder heeft voorgesteld: meer doen met de vrouwen die wel interesse in jou hebben.
En dan dus niet om in een relatie te belanden met ze (of alleen neuken), maar puur zodat je ziet dat er achter mensen die jij in eerste instantie niets aan vindt toch wel enorm leuke mensen kunnen zijn. Gewoon tijd gunnen zodat je beseft dat een persoon veel meer is dan de sex appeal die ze hebben.
Anders blijf je jagen of wat je niet krijgen kunt en stijgen je frustraties alleen maar.
Dit ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel 'problematisch', want dat is niet waar TS op zit te wachten. Die wil een quick fix, want ja, 'al' 29 en zo, dus eerst nog eens 4 jaar gaan rond daten om te kijken wat hij nou precies wil, zal hij geen oren naar hebben.
Het vervelende is dat wat jij zegt wel precies is wat hij nodig heeft, want tot nu toe is het niet meer dan lijstjes opsommen die eigenlijk alleen maar met uiterlijk van doen hebben, het mag niet onderdoen voor de vrouwen van zijn vrienden, en...ja, het is wat oppervlakkig allemaal. Hij lijkt namelijk geen idee te hebben wat hij dan precies wél zoekt in een vrouw, tenzij het zo oppervlakkig IS als het lijkt, en dan moet het dus gewoon een lekker wijf zijn, maar de praktijk heeft inmiddels al uitgewezen dat dat 'm niet gaat worden.
Dus wat ga je nu concreet doen TS?
Hoe TS naar vrouwen kijkt doet me denken aan hoe ik naar jongens keek als tienermeisje. Allerlei theorieën op basis van en over uiterlijk en wat wel/niet je type is. En dat je vriendinnen het geen lelijkerd vinden is heel belangrijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het probleem met jouw vergelijking is dat jij het succes (of hoe je het ook noemen wil) alleen baseert op uiterlijk. Je hebt verder geen idee wat hen wel aantrekkelijk maakt voor de vrouwen, want zij kunnen blijkbaar wél de vrouwen krijgen die jij wil.
Voordat ik je verder ga 'afbranden' (want ja, mijn toon is ietwat aanvallend), wanneer was de laatste keer dat jij *iets* had met een meisje?
Ik lees namelijk heel veel wat je niet hebt en wat je wil, en een heleboel ruis ertussen, maar ik lees nergens wat je ervaringen zijn en wat je wel hebt gehad. Enige wat ik lees is dat je sinds je 21ste eigenlijk geen noemenswaardige liefdesleven hebt gehad...
En toch is de realiteit dat je al 8 jaar vrijgezel bent.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:32 schreef Bogatell het volgende:
Maar ik doe natuurlijk ook wel een beetje aan vergelijken onder vrienden; wat voor type vriendinnen hebben mijn vrienden / kennissen en wat heb ik vrouwen te bieden als ik mijzelf afzet tegen die vrienden/kennissen.
Dan kom ik tot de conclusie dat ik toch ook wel een soortgelijke vrouw zou moeten kunnen ontmoeten. Feit blijft echter ook dat je vanaf een bepaalde leeftijd ook minder keuze is : de vijver om uit te vissen wordt kleiner.
Zijn gebrek aan ervaring breekt hem wat op. Wat dat betreft kan hij beter toch wat meer kans geven aan anderen, want ervaring maakt je ook aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe TS naar vrouwen kijkt doet me denken aan hoe ik naar jongens keek als tienermeisje. Allerlei theorieën op basis van en over uiterlijk en wat wel/niet je type is. En dat je vriendinnen het geen lelijkerd vinden is heel belangrijk.
Maar gevoelens en een klik hebben zijn nooit zo rechtlijnig.
Tja, als hij het nu niet doet, is het straks 'al 33 jaar oud en zo, dus geen zin om eerst 4 jaar rond te daten'.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel 'problematisch', want dat is niet waar TS op zit te wachten. Die wil een quick fix, want ja, 'al' 29 en zo, dus eerst nog eens 4 jaar gaan rond daten om te kijken wat hij nou precies wil, zal hij geen oren naar hebben.
Gewoon afwachten op de magische oplossing die vooral van hem geen investering vraagt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, als hij het nu niet doet, is het straks 'al 33 jaar oud en zo, dus geen zin om eerst 4 jaar rond te daten'.
Ik ben net zoals jij wel benieuwd wat hij concreet gaat doen. Want dat mis ik wel in zijn posts.
Enige wat ik lees zijn:
- Verwijzingen naar vrienden; als zij het kunnen, kan ik het ook (fout, je kunt het al 8 jaar niet).
- Ik ben realistisch. (En toch zit je hier, te balen dat je geen succes hebt. En dat terwijl het resultaat van de afgelopen jaren het tegendeel bewijzen.)
- Ik vind mooie meiden mooi, ik wil een meid met een fijne uitstraling. Hier een link naar wat ik fijn vind, hier een link wat meh is. Ik wil die en die, en die anderen niet.
- En dan nog iets over een kleiner wordende vijver en het dalen van aanbod.
&nsbp;
Wat ga je nu eigenlijk concreet doen, Bogatell, na het lezen van al deze posts? Blijf je het op dezelfde manier aanpakken of ga je er toch anders mee om?
Dit ja, ga gewoon eens daten. Iemand die 8 jaar stil heeft gestaan kan elke ervaring gebruiken, ook met vrouwen die niet direct het sex appeal hebben van een instagram chicky.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:33 schreef Ludachrist het volgende:
TS moet gewoon eens wat meer vrouwen gaan daten en erachter komen wat hij nog meer zoekt in een vrouw behalve dat het een lekker wijf moet zijn.
Mja dan tref je er een met een 10 voor sex apeal, maar dan blijkt ze 0,0 libido te hebben. Mag je er nog niet op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:24 schreef Bogatell het volgende:
Looks zijn wat mij betreft niet alles, maar er is nog een wereld tussen de typische instagram-slet en een vrouw met 0,0 sex appeal.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:24 schreef FenoFena het volgende:
Ik had vroeger altijd mannen met erg smalle langwerpige hoofden, krullen, grote neuzen, en kleine lippen achter mij aan.
hoe definieer jij 'nadenken over je liefdesleven' ...?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:04 schreef Bogatell het volgende:
Ik merk dat ik hierdoor toch ook wel wat serieuzer over mijn eigen (liefdes)leven ga nadenken.
Het gaat dan ook niet om uitstraling. Dat is wel een leuk woord, maar het moet gewoon een lekker wijf zijn, want Marianne Vos met een geweldige uitstraling gaat ´m nog steeds niet worden, want dat vindt ie geen lekker wijf en afgezet tegen de vriendinnen van zijn vrienden haalt ze het niet, dus dat is een no go.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:55 schreef Yiwei het volgende:
Sowieso een moment opname, dat uitstraling en leuk enzo. Iemand kan niet de gehele dag alleen maar vrolijk of wat dan ook zijn. Er gebeuren zoveel dingen: op een dag/in een periode verschillende gedachtes, emoties, doen, etc. wat de 'uitstraling' ook beïnvloed.
Dezelfde meid/heer met uitstraling ziet er op een ander moment eruit als een zombie. Degene waarbij je geen 'uitstraling' detecteert heeft ineens uitstraling in een ander groep bij een ander activiteit nog op dezelfde dag in de avond ofzo.
Het zijn gewoon dezelfde mensen.
Lelijkerds en gekkies kunnen wel verliefd worden, en dat was het punt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 07:33 schreef T-D het volgende:
[..]
Lelijkerds en gekkies zijn niet echt populair.
Dat is belangrijk, maar ook geur en stem tellen mee, en het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:39 schreef viceversa het volgende:
Fotos zijn sowieso bedriegelijk. Soms vind ik een vrouw op een foto heel knap maar in het echt niet, en vice versa. Het gaat ook om houding, mimiek, manier van bewegen... alles.
Stem en geur zijn ook super belangrijk ja. Had ik moeten noemen. Sex appeal is zoveel meer dan uiterlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 06:54 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is belangrijk, maar ook geur en stem tellen mee, en het totaalplaatje.
Wat bij een echte vrouw nog veel belangrijker is: de manier waarop zij op jou reageert. Dat kan heel aantrekkelijk zijn, iemand die je ziet staan en interessant lijkt te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |