Toen ik zag dat mijn 'jeugdvriend' al twee kinderen had, wist ik dat ik blij mocht zijn met een tien jaar jongere vriendin.quote:
Ohw het gaat niet om hockey zelf maar de chicks die daar opzitten snap dat danquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 02:44 schreef Yiwei het volgende:
Wat is uberhaupt zo aantrekkelijk aan hockey? Heb je zelf wel hockey gespeeld?
Verwar je niet passie met hockey?
Andere mensen hebben ook andere dingen die interessant zijn, je moet er alleen achter komen i.p.v. dat het in je gezicht wordt gegooid met instagram foto's.
Waarom kijk je uberhaupt naar instagram foto's van mensen die je helemaal niet kent?
Al een paar jaar worden die gevoelens onderdrukt, bang als ze zijn een verkeerde keuze te maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 07:15 schreef Hexxenbiest het volgende:
Worden mensen hier niet meer verliefd of wat?
Draait het vinden van een partner om status en uiterlijk?![]()
Jammer! Ondapperen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 07:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Al een paar jaar worden die gevoelens onderdrukt, bang als ze zijn een verkeerde keuze te maken.
Lelijkerds en gekkies zijn niet echt populair.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 07:15 schreef Hexxenbiest het volgende:
Deze lijken alleen maar heel lekker vanwege hun instagram bikini strand foto's maar zijn waarschijnlijk niet echt relatiemateriaal. Ja natuurlijk wil menig man eroverheen want ze zijn lekker, althans met hun instagram filters wel, maar kan je echt iets serieus met iemand die starbucks en strand en instagram als hobby heeft beginnen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:04 schreef Bogatell het volgende:
Terwijl ik juist die echte hockey / corps of instagram-meisjes interessant vind, maar die vinden mij dus totaal niet boeiend.
Dus jij hebt ook een kind?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:05 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Toen ik zag dat mijn 'jeugdvriend' al twee kinderen had, wist ik dat ik blij mocht zijn met een tien jaar jongere vriendin.
Roomblanke Roderick die ook op hockey zit en waar van de ouders of hijzelf een paar ton vrij te besteden hebben/heeft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 05:53 schreef Metalfrost het volgende:
Ik denk dat als je bepaalde eisen stelt aan degene met wie je een relatie zou willen, je ook moet voldoen aan haar eisen. Als je er nou eens achter kwam wat die hockeymeisjes in een partner zoeken, dan kun je daar naartoe werken.
Dit is ook wel zo, maar om de motivatie te hebben om met iemand door te willen naar een volgende stap moet je toch wel een soort van 'yes' gevoel hebben bij het zien van deze persoon.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 07:54 schreef Lienekien het volgende:
Je blijft zo wel erg steken op het begin, door puur op uiterlijk te selecteren. Een relatie, zeker voor de lange duur is op meer gebaseerd dan op uiterlijk en ‘het erop kunnen’. Kom je er op deze manier wel achter met wat voor iemand je gelukkig kan worden in een relatie?
Helaas wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 07:15 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik zou het breder willen noemen dan alleen uiterlijk : uitstraling. Status maakt me dan weer minder uit, als iemand maar geen tokkie is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 07:15 schreef Hexxenbiest het volgende:
Het is helemaal niet raar een voorkeur te hebben, want anders zou iedereen voldoen. Het probleem van een te sterke voorkeur hebben is dat je altijd de lekkere wijven alleen maar interessant vindt. Dat is op zich niet raar, maar van die lekkere wijven weet je in principe ook nog niets als je ze voor de eerste keer ziet, maar toch weet je al dat je er op valt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:21 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Ik zou het breder willen noemen dan alleen uiterlijk : uitstraling. Status maakt me dan weer minder uit, als iemand maar geen tokkie is.
Lijkt me best normaal toch? Iemand moet toch ''iets'' hebben waardoor je geïnteresseerd raakt. Met een knappe meid heb ik het ook echt niet over een type Britney Spears in haar hoogtijdagen, maar voor mij moet ze wel IETS hebben.
En tot op heden ervaar ik vaak dat diegenen met interesse in mijn ogen vaak de (voor mij) juiste uitstraling ontberen.
Om een voorbeeld te geven : Ik heb vrijwilligerswerk gedaan en in dat samenwerkingsverband zaten drie vrijgezelle dames van rond mijn leeftijd. 1 was een beetje een type Geraldine Kemper : leuke, frisse blonde dame met een spontaan karakter, vond haar erg leuk. De ander vond ik ook heel aantrekkelijk met een erg leuke kop (enorme bos krullen) en ook een mooi, vrouwelijk lijf en spontane/speelse uitstraling en die derde was op zich ook wel leuk, maar was totaal onopvallend. Een beetje een type Marianne Vos (wielrenster). Niet lelijk ofzo, maar straalt (voor mij) gewoon niets uit, geen aantrekkingskracht / seks / speelsheid o.i.d.
En je raadt het al, degene met interesse is dan dat Marianne Vos typje. En dan ben ik misschien inderdaad oppervlakkig om het al bij voorbaat af te wijzen, maar ik voel er verder gewoon niets bij, en dat is dus telkens zo
Ik lees veel over jouw "situatie" op dit forum en eerlijk gezegd begrijp ik dat (gebrek aan) gevoel niet echt. Toen ik nog vrij was was ik veel verliefd geworden op mannen in bijna alle maten en soorten. Ik had geen type, geen eisen, niets in mijn achterhoofd. Ik zie, ik kijk en ik wil. Ik laat altijd mijn gevoel voor me spreken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:21 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Ik zou het breder willen noemen dan alleen uiterlijk : uitstraling. Status maakt me dan weer minder uit, als iemand maar geen tokkie is.
Lijkt me best normaal toch? Iemand moet toch ''iets'' hebben waardoor je geïnteresseerd raakt. Met een knappe meid heb ik het ook echt niet over een type Britney Spears in haar hoogtijdagen, maar voor mij moet ze wel IETS hebben.
En tot op heden ervaar ik vaak dat diegenen met interesse in mijn ogen vaak de (voor mij) juiste uitstraling ontberen.
Om een voorbeeld te geven : Ik heb vrijwilligerswerk gedaan en in dat samenwerkingsverband zaten drie vrijgezelle dames van rond mijn leeftijd. 1 was een beetje een type Geraldine Kemper : leuke, frisse blonde dame met een spontaan karakter, vond haar erg leuk. De ander vond ik ook heel aantrekkelijk met een erg leuke kop (enorme bos krullen) en ook een mooi, vrouwelijk lijf en spontane/speelse uitstraling en die derde was op zich ook wel leuk, maar was totaal onopvallend. Een beetje een type Marianne Vos (wielrenster). Niet lelijk ofzo, maar straalt (voor mij) gewoon niets uit, geen aantrekkingskracht / seks / speelsheid o.i.d.
En je raadt het al, degene met interesse is dan dat Marianne Vos typje. En dan ben ik misschien inderdaad oppervlakkig om het al bij voorbaat af te wijzen, maar ik voel er verder gewoon niets bij, en dat is dus telkens zo
Net alsof looks zo belangrijk zijn man. Liever geen instagram girl maar ééntje waar je ook nog echt iets tegen kan vertellen. Bij zulke types heb je het na 3x neuken toch ook allemaan wel gezien?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:04 schreef Jaume_I het volgende:
De datingmarkt is natuurlijk bij uitstek een markt van vraag en aanbod.
Vrouwen weten héél erg goed op welke ''rang'' ze staan qua uiterlijk en aantrekkelijkheid, vandaar dat je inderdaad vaak van tevoren al kunt bepalen welk type vrouw geïnteresseerd is en welke niet : die vrouwen voelen immers haar fijn aan welke man qua uiterlijk/status/uitstraling wel binnen hun bereik ligt en welke er met alle semi-instapram modelletjes vandoor gaan en waar Moniek het met haar brede baar-heupen niet bij hoeft te proberen.
Ik ben zelf ook een oerhollandse gast, vind mijzelf niet lelijk, maar ik weet dat ik het bij een petite instagram-latina'tje met een Balmain shirt of een hele hete blonde stoot die overduidelijk zo geil op zichzelf is dat ze elke dag squat in de gym voor de perfecte kont : die zijn niet geïnteresseerd in mij, al zou ik dat soort meiden dolgraag een keer willen neuken.
Maar als je daar op blijft wachten, kan het een lange wacht worden. Aan de andere kant heeft het weinig zin om dan maar iets te beginnen met een oerhollandsche koe van een meid waar je seksueel totaal niet blij van wordt.
Dit ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:33 schreef Ludachrist het volgende:
TS moet gewoon eens wat meer vrouwen gaan daten en erachter komen wat hij nog meer zoekt in een vrouw behalve dat het een lekker wijf moet zijn.
Misschien moet je tot de conclusie komen dat jouw uitstraling de harten niet sneller doet kloppen... Aangezien jij altijd de lekkerste dames uitkiest, zullen die dames ook wel de knappere mannen uitkiezen. En dan blijkt het dat jij de Marianne Vos bent...quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:09 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Dit is ook wel zo, maar om de motivatie te hebben om met iemand door te willen naar een volgende stap moet je toch wel een soort van 'yes' gevoel hebben bij het zien van deze persoon.
Alleen ik heb het idee dat mijn psychische grens voor dat wow gevoel veel te hoog ligt.
Als ik op mijn werk rondkijk ook : werken heel veel meiden/vrouwen, maar van allemaal vind ik er maar 2 echt interessant, en dat zijn niet geheel toevallig de twee knapste/aantrekkelijkste. De rest doet mij niet zo veel.
Best wel gefixeerd op het uiterlijk dus, of meer: uitstraling. Terwijl de meer 'onopvallende' typjes mij dan weer heel weinig tot niets doen.
Dat laatste werkt niet op die manier. Ik heb wel eens gehad dat ik met het versieren van iemand die ik tegenkom merk dat haar vriendin uiteindelijk leuker bleek, ondanks dat het uiterlijk van de ander voor mij de reden was om er opaf te stappen, maar dat verloopt dan natuurlijker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:04 schreef Bogatell het volgende:
Goedenavond fok,
Deze week is één van mijn beste vrienden vader geworden. Hij is de eerste van mijn goede vrienden die vader wordt.
Ik merk dat ik hierdoor toch ook wel wat serieuzer over mijn eigen (liefdes)leven ga nadenken. Ik ben 29, vrijgezel en hoewel ik nog niet direct haast heb om kinderen te krijgen ofzo, denk ik dat ik het langzaam maar zeker wel wat serieuzer moet gaan nemen, als ik ten minste zelf ook ooit (op een nog enigszins reguliere leeftijd) kinderen wil of überhaupt nog aan een (gezins) leven wil gaan bouwen ooit.
Het gaat natuurlijk niet alleen maar om kinderen. Na 8 jaar vrijgezel en een tussenliggende periode waarin ik nauwelijks aandacht heb besteed aan mijn liefdesleven, zou ik het ook vooral wel weer heel leuk vinden om mijn leven te delen en om niet altijd of alles in mijn eentje te doen of afhankelijk te zijn van vrienden maar ook een partner hebben om dingen samen mee te doen.
Nu kijk ik mbt. dit onderwerp ook kritisch naar mijzelf. Het is namelijk niet zo dat er nooit een dame interesse in mij toont. Sterker nog : ik heb mogelijkheden zat gehad en kan er nu ook zo nog wel een paar opnoemen waarbij ik alleen maar een vinger uit hoef te steken.
Ik heb echter altijd best wel hoge maatstaven gehanteerd waaraan mijn toekomstige vriendin/vrouw/moeder van mijn kinderen moet voldoen. En ik zou liegen als ik zeg dat die maatstaven ook niet voor een groot deel betrekking hebben op het uiterlijk van de desbetreffende dame.
Hoewel ik zelf niet lelijk ben, heb ik al een tijdje door dat het type vrouw dat op mij valt, niet het type vrouw is dat ik in eerste instantie (seksueel) aantrekkelijk / interessant vind. En zo komt het dus dat zich de afgelopen jaren regelmatig 'mogelijkheden' hebben voorgedaan, maar dat ik geen van deze mogelijkheden serieus heb overwogen om een kans te geven, puur omdat die dames qua uitstraling / uiterlijk niet voldeden aan het ideaalplaatje dat ik in mijn hoofd had.
Niet dat die meiden lelijk waren, of dat ik lelijk ben. Maar ik weet van mijzelf dat ik een beetje de uitstraling heb van een ''good guy'' : een vriendelijke, rustige en betrouwbare jongen. Overigens in hoeverre dit klopt valt te betwijfelen want als mensen mij beter leren kennen hoor ik niet zelden ''Dit vind ik helemaal niets voor jou'', maar kennelijk hebben mensen (en ook vrouwen) hun mening / beeld al vrij snel klaar bij mij. En op het type zoals ik, valt ook een bepaald type vrouw ben ik inmiddels wel achter.
Soms installeer ik Tinder, en ik weet al precies van tevoren welke dames mij wel en geen ''like'' hebben gegeven. En diegenen die mij niet liken, zijn juist degenen die ik interessant vind. Degenen die mij wel liken, vind ik juist weer minder boeiend. Vaak zijn dit ook de (op het eerste oog) wat rustigere, sportieve, nuchtere ''hollandse'' meiden. Terwijl ik juist die echte hockey / corps of instagram-meisjes interessant vind, maar die vinden mij dus totaal niet boeiend.
Beetje een warrig verhaal misschien, maar ik begin me toch ook wel eens te beseffen dat ik misschien zelf mijn 'scope' een beetje moet gaan aanpassen. Natuurlijk kun je jaren wachten tot die ene dame die perfect in het plaatje past zich aandient. Maar misschien loont het ook wel de moeite om eens te investeren in een dame waar ik misschien in eerste instantie niet direct op straat mijn hoofd voor zou omdraaien.
Wie van jullie heeft dit (bewust) gedaan? Ik bedoel dus niet echt je ''eisen'' verlagen, maar wel bewust een kans geven aan een dame waar je in eerste instantie niet direct heel erg opgewonden / enthousiast van raakte. Ik ben benieuwd of zoiets kan werken.
Looks zijn wat mij betreft niet alles, maar er is nog een wereld tussen de typische instagram-slet en een vrouw met 0,0 sex appeal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:50 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Net alsof looks zo belangrijk zijn man. Liever geen instagram girl maar ééntje waar je ook nog echt iets tegen kan vertellen. Bij zulke types heb je het na 3x neuken toch ook allemaan wel gezien?
Waarschijnlijk het beste en meest duidelijke advies in dit hele topic.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:33 schreef Ludachrist het volgende:
TS moet gewoon eens wat meer vrouwen gaan daten en erachter komen wat hij nog meer zoekt in een vrouw behalve dat het een lekker wijf moet zijn.
Het idee dat mooie vrouwen na 3x neuken niet meer interessant zijn snap ik niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:50 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Net alsof looks zo belangrijk zijn man. Liever geen instagram girl maar ééntje waar je ook nog echt iets tegen kan vertellen. Bij zulke types heb je het na 3x neuken toch ook allemaan wel gezien?
Zit natuurlijk wel wat in.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien moet je tot de conclusie komen dat jouw uitstraling de harten niet sneller doet kloppen... Aangezien jij altijd de lekkerste dames uitkiest, zullen die dames ook wel de knappere mannen uitkiezen. En dan blijkt het dat jij de Marianne Vos bent...
Jij refereert continue naar je vrienden en hun vriendinnen. Is het zo belangrijk dat je niet voor hun onderdoet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:32 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel wat in.
Ik denk dat ik op dit punt best realistisch ben. De echte lekkere chicks (Puck Moonen, of van die hele geile wijven die met voetballers gaan), ik snap ook wel dat het weinig zin heeft om daar achter aan te gaan lopen (los van de vraag of je dat überhaupt moet willen).
Maar ik doe natuurlijk ook wel een beetje aan vergelijken onder vrienden; wat voor type vriendinnen hebben mijn vrienden / kennissen en wat heb ik vrouwen te bieden als ik mijzelf afzet tegen die vrienden/kennissen.
Dan kom ik tot de conclusie dat ik toch ook wel een soortgelijke vrouw zou moeten kunnen ontmoeten. Feit blijft echter ook dat je vanaf een bepaalde leeftijd ook minder keuze is : de vijver om uit te vissen wordt kleiner.
Dit merk ik ook aan het aanbod : Toen ik nog een jaar of 21 was, had ik regelmatig ook echt wel interesse van meiden die ik wel knap/leuk/spontaan vond. In verhouding wordt dat wel steeds minder.
Als puck moonen niet bekend was geweest als sporter was ze gewoon een aantrekkelijke vrouw.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:32 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel wat in.
Ik denk dat ik op dit punt best realistisch ben. De echte lekkere chicks (Puck Moonen, of van die hele geile wijven die met voetballers gaan), ik snap ook wel dat het weinig zin heeft om daar achter aan te gaan lopen (los van de vraag of je dat überhaupt moet willen).
Maar ik doe natuurlijk ook wel een beetje aan vergelijken onder vrienden; wat voor type vriendinnen hebben mijn vrienden / kennissen en wat heb ik vrouwen te bieden als ik mijzelf afzet tegen die vrienden/kennissen.
Dan kom ik tot de conclusie dat ik toch ook wel een soortgelijke vrouw zou moeten kunnen ontmoeten. Feit blijft echter ook dat je vanaf een bepaalde leeftijd ook minder keuze is : de vijver om uit te vissen wordt kleiner.
Dit merk ik ook aan het aanbod : Toen ik nog een jaar of 21 was, had ik regelmatig ook echt wel interesse van meiden die ik wel knap/leuk/spontaan vond. In verhouding wordt dat wel steeds minder.
Het probleem met jouw vergelijking is dat jij het succes (of hoe je het ook noemen wil) alleen baseert op uiterlijk. Je hebt verder geen idee wat hen wel aantrekkelijk maakt voor de vrouwen, want zij kunnen blijkbaar wél de vrouwen krijgen die jij wil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:32 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Nou ja het slaat ook nergens op natuurlijk, maar ts is alleen maar bezig met looks (die in veel gevallen nog snel aftakelen ook). Dan liever een dame met iets mindere looks en eentje met brains.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het idee dat mooie vrouwen na 3x neuken niet meer interessant zijn snap ik niet.
Natuurlijk mag hij best verder kijken dan zijn neus lang is, maar iedereen selecteert ook op uiterlijk. Dat wil niet zeggen dat je alleen de mooiste vrouwen selecteert, maar je wil wel iemand waar je je toe voelt aangetrokken.
Enig realisme is wel handig. Dat lijkt ts vooral te missen.
Ja, ik zoek beiden. Uiterlijk hoeft niet altijd af te takelen. Daar is de mom-check voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:44 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Nou ja het slaat ook nergens op natuurlijk, maar ts is alleen maar bezig met looks (die in veel gevallen nog snel aftakelen ook). Dan liever een dame met iets mindere looks en eentje met brains.
Maar goed dat is wat ik vooral persoonlijk in een relatie zoek.
Dat is natuurlijk wel 'problematisch', want dat is niet waar TS op zit te wachten. Die wil een quick fix, want ja, 'al' 29 en zo, dus eerst nog eens 4 jaar gaan rond daten om te kijken wat hij nou precies wil, zal hij geen oren naar hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:47 schreef zarGon het volgende:
Het zou denk ik je beeld over relaties doen veranderen als je vriendschappelijke contacten onderhoud met vrouwen. En dan bedoel ik dus wat een ander eerder heeft voorgesteld: meer doen met de vrouwen die wel interesse in jou hebben.
En dan dus niet om in een relatie te belanden met ze (of alleen neuken), maar puur zodat je ziet dat er achter mensen die jij in eerste instantie niets aan vindt toch wel enorm leuke mensen kunnen zijn. Gewoon tijd gunnen zodat je beseft dat een persoon veel meer is dan de sex appeal die ze hebben.
Anders blijf je jagen of wat je niet krijgen kunt en stijgen je frustraties alleen maar.
Dit ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel 'problematisch', want dat is niet waar TS op zit te wachten. Die wil een quick fix, want ja, 'al' 29 en zo, dus eerst nog eens 4 jaar gaan rond daten om te kijken wat hij nou precies wil, zal hij geen oren naar hebben.
Het vervelende is dat wat jij zegt wel precies is wat hij nodig heeft, want tot nu toe is het niet meer dan lijstjes opsommen die eigenlijk alleen maar met uiterlijk van doen hebben, het mag niet onderdoen voor de vrouwen van zijn vrienden, en...ja, het is wat oppervlakkig allemaal. Hij lijkt namelijk geen idee te hebben wat hij dan precies wél zoekt in een vrouw, tenzij het zo oppervlakkig IS als het lijkt, en dan moet het dus gewoon een lekker wijf zijn, maar de praktijk heeft inmiddels al uitgewezen dat dat 'm niet gaat worden.
Dus wat ga je nu concreet doen TS?
Hoe TS naar vrouwen kijkt doet me denken aan hoe ik naar jongens keek als tienermeisje. Allerlei theorieën op basis van en over uiterlijk en wat wel/niet je type is. En dat je vriendinnen het geen lelijkerd vinden is heel belangrijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het probleem met jouw vergelijking is dat jij het succes (of hoe je het ook noemen wil) alleen baseert op uiterlijk. Je hebt verder geen idee wat hen wel aantrekkelijk maakt voor de vrouwen, want zij kunnen blijkbaar wél de vrouwen krijgen die jij wil.
Voordat ik je verder ga 'afbranden' (want ja, mijn toon is ietwat aanvallend), wanneer was de laatste keer dat jij *iets* had met een meisje?
Ik lees namelijk heel veel wat je niet hebt en wat je wil, en een heleboel ruis ertussen, maar ik lees nergens wat je ervaringen zijn en wat je wel hebt gehad. Enige wat ik lees is dat je sinds je 21ste eigenlijk geen noemenswaardige liefdesleven hebt gehad...
En toch is de realiteit dat je al 8 jaar vrijgezel bent.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:32 schreef Bogatell het volgende:
Zijn gebrek aan ervaring breekt hem wat op. Wat dat betreft kan hij beter toch wat meer kans geven aan anderen, want ervaring maakt je ook aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe TS naar vrouwen kijkt doet me denken aan hoe ik naar jongens keek als tienermeisje. Allerlei theorieën op basis van en over uiterlijk en wat wel/niet je type is. En dat je vriendinnen het geen lelijkerd vinden is heel belangrijk.
Maar gevoelens en een klik hebben zijn nooit zo rechtlijnig.
Tja, als hij het nu niet doet, is het straks 'al 33 jaar oud en zo, dus geen zin om eerst 4 jaar rond te daten'.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel 'problematisch', want dat is niet waar TS op zit te wachten. Die wil een quick fix, want ja, 'al' 29 en zo, dus eerst nog eens 4 jaar gaan rond daten om te kijken wat hij nou precies wil, zal hij geen oren naar hebben.
Gewoon afwachten op de magische oplossing die vooral van hem geen investering vraagt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, als hij het nu niet doet, is het straks 'al 33 jaar oud en zo, dus geen zin om eerst 4 jaar rond te daten'.
Ik ben net zoals jij wel benieuwd wat hij concreet gaat doen. Want dat mis ik wel in zijn posts.
Enige wat ik lees zijn:
- Verwijzingen naar vrienden; als zij het kunnen, kan ik het ook (fout, je kunt het al 8 jaar niet).
- Ik ben realistisch. (En toch zit je hier, te balen dat je geen succes hebt. En dat terwijl het resultaat van de afgelopen jaren het tegendeel bewijzen.)
- Ik vind mooie meiden mooi, ik wil een meid met een fijne uitstraling. Hier een link naar wat ik fijn vind, hier een link wat meh is. Ik wil die en die, en die anderen niet.
- En dan nog iets over een kleiner wordende vijver en het dalen van aanbod.
&nsbp;
Wat ga je nu eigenlijk concreet doen, Bogatell, na het lezen van al deze posts? Blijf je het op dezelfde manier aanpakken of ga je er toch anders mee om?
Dit ja, ga gewoon eens daten. Iemand die 8 jaar stil heeft gestaan kan elke ervaring gebruiken, ook met vrouwen die niet direct het sex appeal hebben van een instagram chicky.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:33 schreef Ludachrist het volgende:
Mja dan tref je er een met een 10 voor sex apeal, maar dan blijkt ze 0,0 libido te hebben. Mag je er nog niet op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:24 schreef Bogatell het volgende:
Looks zijn wat mij betreft niet alles, maar er is nog een wereld tussen de typische instagram-slet en een vrouw met 0,0 sex appeal.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:24 schreef FenoFena het volgende:
Ik had vroeger altijd mannen met erg smalle langwerpige hoofden, krullen, grote neuzen, en kleine lippen achter mij aan.
hoe definieer jij 'nadenken over je liefdesleven' ...?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:04 schreef Bogatell het volgende:
Ik merk dat ik hierdoor toch ook wel wat serieuzer over mijn eigen (liefdes)leven ga nadenken.
Het gaat dan ook niet om uitstraling. Dat is wel een leuk woord, maar het moet gewoon een lekker wijf zijn, want Marianne Vos met een geweldige uitstraling gaat ´m nog steeds niet worden, want dat vindt ie geen lekker wijf en afgezet tegen de vriendinnen van zijn vrienden haalt ze het niet, dus dat is een no go.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:55 schreef Yiwei het volgende:
Sowieso een moment opname, dat uitstraling en leuk enzo. Iemand kan niet de gehele dag alleen maar vrolijk of wat dan ook zijn. Er gebeuren zoveel dingen: op een dag/in een periode verschillende gedachtes, emoties, doen, etc. wat de 'uitstraling' ook beïnvloed.
Dezelfde meid/heer met uitstraling ziet er op een ander moment eruit als een zombie. Degene waarbij je geen 'uitstraling' detecteert heeft ineens uitstraling in een ander groep bij een ander activiteit nog op dezelfde dag in de avond ofzo.
Het zijn gewoon dezelfde mensen.
Lelijkerds en gekkies kunnen wel verliefd worden, en dat was het punt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 07:33 schreef T-D het volgende:
[..]
Lelijkerds en gekkies zijn niet echt populair.
Dat is belangrijk, maar ook geur en stem tellen mee, en het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:39 schreef viceversa het volgende:
Fotos zijn sowieso bedriegelijk. Soms vind ik een vrouw op een foto heel knap maar in het echt niet, en vice versa. Het gaat ook om houding, mimiek, manier van bewegen... alles.
Stem en geur zijn ook super belangrijk ja. Had ik moeten noemen. Sex appeal is zoveel meer dan uiterlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 06:54 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is belangrijk, maar ook geur en stem tellen mee, en het totaalplaatje.
Wat bij een echte vrouw nog veel belangrijker is: de manier waarop zij op jou reageert. Dat kan heel aantrekkelijk zijn, iemand die je ziet staan en interessant lijkt te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |