Dat ziet er schattig uitquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:40 schreef Meaghan het volgende:
Effe mijn baby naakie showen. Haar zusje zit in het huisje verscholen![]()
[ afbeelding ]
Wat jij de laatste tijd met cavia's hebt meegemaakt zou ik ook voor een gezonde gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben op zoek naar een castraat, maar vind het wel lastig. Die lunk in Limburg heeft iets aan z'n oogje, ze smeren het elke dag in. Het is niet ontstoken maar wel viezig en hij lijkt er zelf geen last van te hebben. Na een week wachten is er een klein beetje verbetering. Leuk beestje maar hoewel dit niet ernstig lijkt, zit ik er stiekem niet echt op te wachten
Dan eentje in Apeldoorn waar geen info bij staat. Ook handig. Driekleur gladhaar. Ziet er wel angstig uit maar dat is ook maar een momentopname op zo'n foto.
En eentje in de buurt van Veenendaal, een sheltie van bijna een jaar oud.
Keuzes keuzes. Kon ik Sien maar laten kiezen.
Ouch, altijd zo iets als de dikste boven op de kleinere dunne springt. Hoop dat Oreo er snel boven op is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Potver.... Oreo is weer kreupel.. nou liep ze altijd al een beetje vreemd, maar ze kon aardig mee komen.. Dus gisteren er maar pijnstilling ingestopt (carpofen, want dat had ik nog.. en ja ik weet dat het niet goed is) en nu loopt ze wel weer beter.
Het vermoeden bestaat dat Cloud (ongeveer 2x zo zwaar als Oreo) op de rug van Oreo heeft lopen springen omdat ze schrok.
Heel veel succes! Heb je een leuke op het oog?quote:
Een sheltiequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:15 schreef steelhead het volgende:
[..]
Heel veel succes! Heb je een leuke op het oog?
Hij lijkt heel veel op Pieter, een coronet die zo'n 2,5 jaar geleden is overleden met een kaakabces. Die had meer zwart, maar dat zwart door het bruin lijkt er erg op.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:14 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ouch, altijd zo iets als de dikste boven op de kleinere dunne springt. Hoop dat Oreo er snel boven op is.
Luke is groter en dikker. Frodo is klein en dun. Had ze net zo goed Laurel & Hardy kunnen noemen.
Wel raar want ze krijgen hetzelfde te eten.
Leuk crempjequote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik hem net had opgehaald. Ik laat hem even met rust en ga er dan met een borsteltje en schaar doorheen want hij heeft dik lang haar en hij is een beetje viezig van achterener is niet hee veel interactie tussen die twee maar Sien zit nu gewoon te eten dus dat is goed genoeg.
Sienquote:
Leuk beestje. Mooi dat het goed gaat. Gezellig met 2 watjesquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik hem net had opgehaald. Ik laat hem even met rust en ga er dan met een borsteltje en schaar doorheen want hij heeft dik lang haar en hij is een beetje viezig van achterener is niet hee veel interactie tussen die twee maar Sien zit nu gewoon te eten dus dat is goed genoeg.
Heb je weleens een foto van Sien laten zien?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 00:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Siendie had ik al
De nieuwe is echt een angsthaas. Hopelijk is het gewoon een kwestie van wennen. Hij schrikt al als ik de kamer binnenkom. Maar Sien heeft z'n ogen al wel schoongelikt.
Ik heb hem vanavond even gekamd en het haar bij z'n kont bijgeknipt. Hij stonk een beetjemaar hij vindt oppakken dus zo stom dat hij over een wilgenbrug klom (????!!) om aan me te ontkomen.
Sien:quote:Op donderdag 23 augustus 2018 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weleens een foto van Sien laten zien?![]()
Ahw joh, komt wel goed.. gewoon veel tegen hem praten en voeren.
En dan elke keer dat hoofd: shit ik ben erin getrapt, ik dacht dat ik voer kreeg, maar ik word opgepakt.. zucht.
Guineapig instaquote:Op donderdag 23 augustus 2018 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sien:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kleurquote:Op donderdag 23 augustus 2018 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sien:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |