...of dansen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 21:21 schreef Greys het volgende:
Kan de nieuwe vriendin van papa Vol misschien zingen?
...of krumpen.quote:
Echt een klassiek ESF momentje wat ik nog vaak ga teruglezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht even terug aan die totale meltdown hierwat een moment
Voor mijn gevoel had alles achteraf ook echt tien keer zo lang geduurd als dat het eigenlijk wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:55 schreef Greys het volgende:
Het was een enorme emotionele rollercoaster idd dit jaar. Heeft ook wel weer z'n charmeDe reacties hier toen hij die vijf liedjes deed en we allemaal bang waren voor liedje 3
En de drie bladzijdes JAAAAAAAAA toen het liedje 2 werd
En toen Raatgever
Toen de panterjas
En toen het gekrump.
Tien jaar ouder geworden in een maand ofzo.
'Very....interesting'quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:53 schreef Wuwwa het volgende:
Eerste reactie van Het Hoofd tijdens de eerste krumpsessie: Some people will not like that...
Tsss wij winnen volgend jaar he.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:23 schreef Greys het volgende:
Het kan bijna niet anders dan saai worden volgend jaar. Vergeleken met dit.
Helaas zal Maan (die wordt het vast) toch live moeten zingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:38 schreef Wuwwa het volgende:
We hebben inmiddels al zo lang niet gewonnen, dat de kans dat we winnen is opgelopen tot 95%.
Opvangen met drie achtergrond-zangeressen en haar mic zachtjes wegdraaien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Helaas zal Maan (die wordt het vast) toch live moeten zingen.
En Anouk erbij, voor de gezelligheid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:50 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Gemeenschappelijk Raamwerk met oa Maan Stiefmoeder O'G3NE KLUBBB'3. En Ilse achter het s scherm
En de danser van Edsilia en de pizzadoos van de Toppers uiteraard.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:52 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Plus Krumpers en fake instrumentspelers van Joan
Als ze die zangeres die hem vasthield erbij nemen is dat een stevige maaltijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:55 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
deze keer wordt die dan leeggegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |