abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181142753

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL.
Sinds 1 Juni 2012 heet TNT Post PostNL.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere PostNL'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Betaaldata:

Emolumententabel:

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
PostNL voor Thuis
Posttarieven
Adres zoeken
Postcode zoeken
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender
Klantenservice voor complimenten en klachten

Zakelijke klanten:
PostNL Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sortering
TC = Teamcoach
VBL/VBG = Voorbereidingslocatie/gebied
CVL = Centrale voorbereidingslocatie
Afschrijven = (Verkeerd gesorteerde) post herstellen/retourneren m.b.v. sticker
SP = Senior Planner
OR = Ondernemingsraad
TOT = Toeslag Onregelmatige Tijdstippen
VM = Vestigingsmanager
BSK = BesturingsStructuurKeten

Overige linkjes:
Over PostNL
IntranetMail-Thuis voor PostNL'ers

Mensen die hier vaak langskomen

Atmosphere82, werkzaam in Roosendaal
Superkimmi , werkzaam in Roosendaal
KatrienDuck, voorbereidster
Deezertje
ophaling10
Peterselieman
4EverBlackEyed
VixenFromHell
Yreal
dud0r, voormalig teamcoach. Nu coach van dit topic })
Sebastiaan92
gelestipjes
Kramerica-Industries
Dale__Cooper
Rafierafie
MissionPhailed
Herfstblad
gridjuh
ikwilookevenwatzeggen
posje
V__L_N
DeVliegendeHollander
Houdjemond
Stacking
Thomas-sama
Pietertje71
Globetrottertje

pi_181142779
Nieuwe topic, nieuwe kansen.

Maar wat een raar pakket. Dat hoort eigenlijk bij pakketten, toch?
pi_181144123
Ik had er van de week ook zo eentje. Gelukkig ging die in de brievenbus, hoefde ik niks uit te leggen over een sticker/stuk tape wat ik nog nooit had gezien ;)
pi_181146630
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:17 schreef Rafierafie het volgende:
Vandaag weer iets nieuws tegengekomen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tape heb ik hier ook liggen!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_181171571
Hoe zijn we eigenlijk van PostNL medewerkerstopic #291, naar #293 en nu #295 gegaan?
Als je een nieuw deel opent, wordt het volgende nummer automatisch ingevuld als het goed is.
pi_181171632
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:58 schreef Rafierafie het volgende:
Hoe zijn we eigenlijk van PostNL medewerkerstopic #291, naar #293 en nu #295 gegaan?
Als je een nieuw deel opent, wordt het volgende nummer automatisch ingevuld als het goed is.
Ik denk straks via de oneven kant terug :)
pi_181171919
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 09:04 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Ik denk straks via de oneven kant terug :)
:Y *)
pi_181175301
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:58 schreef Rafierafie het volgende:
Schaduwkant..

Een collega van mij besloot principieel te zijn en te melden dat hij boven de 35 graden niet ging bezorgen. Door bezigheden 's avonds kon hij dezelfde avond ook niet, dus keurig gemeld dat het of een andere verhitte collega zou worden of morgenvroeg. De tc schaalde dat verstandig op naar boven waarop de bezorger zich schriftelijk moest verantwoorden met een officiele waarschuwing als gevolg. Toch wel wrang dat een collega (met de wet duidelijk achter zich) zich zo moet verantwoorden bij deze bijzondere hitte van afgelopen weken.
PostNL mag zich weleens wat soepeler opstellen, anders geven er nog veel meer de brui aan..
pi_181175821
ohja hier krijgen we binnenkort ook de grote leegloop van iedereen die weg kan.
pi_181182501
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:07 schreef Bezorgertje het volgende:

[..]

Schaduwkant..

Een collega van mij besloot principieel te zijn en te melden dat hij boven de 35 graden niet ging bezorgen. Door bezigheden 's avonds kon hij dezelfde avond ook niet, dus keurig gemeld dat het of een andere verhitte collega zou worden of morgenvroeg. De tc schaalde dat verstandig op naar boven waarop de bezorger zich schriftelijk moest verantwoorden met een officiele waarschuwing als gevolg. Toch wel wrang dat een collega (met de wet duidelijk achter zich) zich zo moet verantwoorden bij deze bijzondere hitte van afgelopen weken.
PostNL mag zich weleens wat soepeler opstellen, anders geven er nog veel meer de brui aan..
ik heb het gelezen ene R? ging nergens over, ze mogen blij zijn dat er nog iemand komt voor 4ct boven min
pi_181182521
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:35 schreef Yreal het volgende:
ohja hier krijgen we binnenkort ook de grote leegloop van iedereen die weg kan.
vergeet niet dat wel 70% "gevangen" zit bij postnl
pi_181183046
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:21 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Als slechts 30% zou vertrekken, zouden we het hier zelf wel kunnen.

Nu hebben we naast Cyclone bezorgers ook PBZ's die met een huurauto van "de zaak" hierna (30+ km) toekomen. Gaat dus de goede kant op,.... :')
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_181183089
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:46 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Als slechts 30% zou vertrekken, zouden we het hier zelf wel kunnen.

Nu hebben we naast Cyclone bezorgers ook PBZ's die met een huurauto van "de zaak" hierna (30+ km) toekomen. Gaat dus de goede kant op,.... :')
Ze weten dus wel hoe het werkt. Met dat soort extraatjes komen de mensen wel. Nu nog het salaris op 15 euro per uur en het bezettingsprobleem is opgelost.
pi_181183791
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:48 schreef bmp80 het volgende:

[..]

Ze weten dus wel hoe het werkt. Met dat soort extraatjes komen de mensen wel. Nu nog het salaris op 15 euro per uur en het bezettingsprobleem is opgelost.
Het bezettings probleem komt deels ook, dat men al een tijdje geen vaste contracten geeft. Op die manier zijn er aardig wat bezorgsters, die graag gebleven waren vertrokken.
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_181184145
Op ons depot is er iig nog eentje nu echt serieus op zoek naar iets anders. Met al 2 weg, nog 2 die deze maand voor het laatst zijn en dan nog eentje die echt heel erg graag weg wil... nu kunnen ze weer iets beters vinden dus is het :W

Als ik niet zo zuinig hoefde te zijn op mijn vaste contract hier dan was ik ook al lang pleite geweest ;)

Hier al heel lang geen mensen meer die wel wilden blijven maar niet mochten. De vaste kern heeft al lang een vast contract en de rest vertrekt al lang en breed voor het aan de orde komt :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_181184793
O, volgens mij doen ze hier daar helemaal niet moeilijk over. Bij voorbereiden wel maar bij postbezorgers totaal niet.
pi_181189229
quote:

[..]

Nee, we hebben het hier niet echt over extraatjes. Die mensen zijn onderdeel van een zogenaamd "dreamteam". PostNL huurt een auto waar je 's ochtends vroeg met z'n vieren instapt om vervolgens naar een stad een eind verderop te gaan. Daar ga je dan met z'n allen samen een aantal lopen doen tot ergens laat in de middag. Hierna ga je met de auto weer vrolijk terug naar huis terwijl je onderweg continu high fives geeft aan elkaar en meezingt op Hollandse krakers.
Je krijgt wel doorbetaald tijdens de autoritten.
pi_181189626
Bij de planning moeten ze toch eens gaan werken aan hun tact.

Ik vraag voor vrijdag bijzonder verlof aan ivm een begravenis... Krijg als reactie "ja dan moet ik even bedenken hoe ik die wijken nou weer weg krijg".
Na mijn reactie zwakte ze het wel af, maar toch. Denken voor je wat zegt.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_181192297
8 wijken open op zaterdag, laat het bieden maar beginnen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_181192524
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:21 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

vandaar de kan
pi_181195171
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:25 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Nee, we hebben het hier niet echt over extraatjes. Die mensen zijn onderdeel van een zogenaamd "dreamteam". PostNL huurt een auto waar je 's ochtends vroeg met z'n vieren instapt om vervolgens naar een stad een eind verderop te gaan. Daar ga je dan met z'n allen samen een aantal lopen doen tot ergens laat in de middag. Hierna ga je met de auto weer vrolijk terug naar huis terwijl je onderweg continu high fives geeft aan elkaar en meezingt op Hollandse krakers.
Je krijgt wel doorbetaald tijdens de autoritten.
Hahahaha, dat is toch niet waar ik aan denk bij huurauto van de zaak. Maar betaald worden om hollandse hits te zingen heeft misschien ook wel wat?
pi_181195804
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:36 schreef V__L_N het volgende:
Bij de planning moeten ze toch eens gaan werken aan hun tact.

Ik vraag voor vrijdag bijzonder verlof aan ivm een begravenis... Krijg als reactie "ja dan moet ik even bedenken hoe ik die wijken nou weer weg krijg".
Na mijn reactie zwakte ze het wel af, maar toch. Denken voor je wat zegt.
vind het ronduit asociaal van die admi
pi_181195850
quote:

[..]

geld dat is alles,hun z.g.n. bezuinigingsbeleid kost alleen maar,daar hoef je niet voor op Nyenrode te hebben gezeten :) binding creeren, stimuleren etc.. dat gaat je geld opleveren als bedrijf.
pi_181205691
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
8 wijken open op zaterdag, laat het bieden maar beginnen
Ik bied de helft B-)
pi_181207703
Beste voorbereiders, kunnen jullie alsjeblieft op de envelop kijken?

Ik word niet goed van de hoeveelheid post die op de verkeerde volgorde ligt, post die niet in mijn loop hoort of zelfs post voor een compleet andere woonplaats.
pi_181208320
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:18 schreef Originele_gebruikersnaam het volgende:
Beste voorbereiders, kunnen jullie alsjeblieft op de envelop kijken?

Ik word niet goed van de hoeveelheid post die op de verkeerde volgorde ligt, post die niet in mijn loop hoort of zelfs post voor een compleet andere woonplaats.
Voorbereiders mogen alleen naar de codeerregel kijken. Sorry joh.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_181208407
Vandaag was het wel feest met al die gele kaarten die ontbraken. Lekker vakje 6 bij bundel 5 zetten enzo _O_
pi_181210557
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Voorbereiders mogen alleen naar de codeerregel kijken. Sorry joh.
Dat snap ik, maar ik neem aan dat geen 2 wijken (of zelfs straten/huisnummers) dezelfde codeerregel hebben.

Er zit regelmatig post met een compleet andere codeerregel dan de rest in de tas.

Misschien moeten de voorbereiders wat zorgvuldiger naar die codeerregel kijken?
pi_181210787
De voorbereiders kijken alleen naar de laatste zes cijfers van de codeerregel, die zullen meestal wel kloppen met de plaats waar je de “verkeerde” post aantreft. De vossers kijken naar het eerste deel, vroeger werden fouten daar door de voorbereiders er wel weer uitgepikt, maar nu niet meer.
pi_181211112
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:28 schreef Originele_gebruikersnaam het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar ik neem aan dat geen 2 wijken (of zelfs straten/huisnummers) dezelfde codeerregel hebben.

Er zit regelmatig post met een compleet andere codeerregel dan de rest in de tas.

Misschien moeten de voorbereiders wat zorgvuldiger naar die codeerregel kijken?
Dat is niet de bedoeling, want dat kost tijd.
Tijdens het voorbereiden hoef je alleen te kijken naar het vaknummer en de plaats in de bundel. Dus alleen de laatste 6 cijfers. Ja, en als je de bak pakt kijk je bij het eerste poststuk of zo even of je wel de goede wijk te pakken hebt, dus dan kijk je ook even naar het eerste deel van de codeerregel, maar verder hoeft dat niet/wil men niet dat je dat doet.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 19:49:53 #32
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_181211165
en de bezorger sodemietert het ongestickerd weer in de oranje brievenbus
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_181211826
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
Tuurlijk, als ik op elk poststuk die niet in mijn loop hoort een sticker moet plakken, ben ik een halfuur per wijk extra bezig.

En ik flikker het gewoon in de rode bak op het depot.

Wat was PostNL denkende met die codeerregel.. Ik huiver voor de combibundel..
pi_181212582
quote:
Tja, dit is hoe het bedrijf het wil, en dit soort acties lokken ze uit. Maar goed, als de kwaliteit op papier (lees: volgens hun eigen statistisch uiterst discutabele steekproeven) maar op orde is. De praktijk interesseert ze niet zoveel, daar komen ze toch nooit, dat is een wereld die ver van hun cocobolohouten bureau af ligt.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_181212709
Nu hebben ze de attentiekaarten van de verhuisservice ook nog verwijderd. Omdat de machines dit nu zelf zouden moeten kunnen. Maar ja, als je die dingen uit je hoofde kende, dan zie je het nu elke dag fout gaan :')
pi_181213049
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:37 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Nu hebben ze de attentiekaarten van de verhuisservice ook nog verwijderd. Omdat de machines dit nu zelf zouden moeten kunnen. Maar ja, als je die dingen uit je hoofde kende, dan zie je het nu elke dag fout gaan :')
De verhuisservice door de machine (*21) bestaat in die vorm al zeker 12 jaar, maar het heeft nooit goed gewerkt. Vaak kijkt de machine alleen naar het adres, en dan wordt ook de post van de nieuwe bewoners naar de oude bewoners doorgestuurd. En hoe gaat het straks met bewaarpost? Wordt die dan straks op het sorteercentrum al onderschept ipv op het VBL? En over faillissementen durf ik al helemaal niet te denken. Hoe moet een machine dat doen? Dan moet je echt goed opletten op (gedeelten van) namen, initialen, etc. Dus als meneer H. de Vries failliet is moet de machine wel de post voor gericht aan "dhr of mevrouw de Vries" doorsturen, en ook die voor H.F. de Vries, maar niet die voor F. de Vries. Verder moet de machine ook nagaan of het niet om drukwerk gaat (dan hoeft het niet naar de curator) en of het niet post van curator aan gefailleerde betreft.

In mijn wijk heb je veel subnummers, en ik zie het daar ook mis gaan met de verhuisservice. Dan is de heer Z. Blok van nummer 18A verhuisd, maar als de machine dat dan leest als 18, dan wordt de post niet doorgestuurd.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 augustus 2018 @ 20:50:06 #37
Maffe Fries
pi_181213100
De machine maakt geen fouten
pi_181213313
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

De verhuisservice door de machine (*21) bestaat in die vorm al zeker 12 jaar, maar het heeft nooit goed gewerkt. Vaak kijkt de machine alleen naar het adres, en dan wordt ook de post van de nieuwe bewoners naar de oude bewoners doorgestuurd. En hoe gaat het straks met bewaarpost? Wordt die dan straks op het sorteercentrum al onderschept ipv op het VBL? En over faillissementen durf ik al helemaal niet te denken. Hoe moet een machine dat doen? Dan moet je echt goed opletten op (gedeelten van) namen, initialen, etc. Dus als meneer H. de Vries failliet is moet de machine wel de post voor gericht aan "dhr of mevrouw de Vries" doorsturen, en ook die voor H.F. de Vries, maar niet die voor F. de Vries. Verder moet de machine ook nagaan of het niet om drukwerk gaat (dan hoeft het niet naar de curator) en of het niet post van curator aan gefailleerde betreft.

In mijn wijk heb je veel subnummers, en ik zie het daar ook mis gaan met de verhuisservice. Dan is de heer Z. Blok van nummer 18A verhuisd, maar als de machine dat dan leest als 18, dan wordt de post niet doorgestuurd.
Gaat puur om de verhuisservice. Rest is nog handmatig. Maar ook bij deze service gaat het dus al fout. Het was 2 maanden uitvoerig "getest" dus hebben ze weer wat bedacht om wat secondes te besparen.
pi_181213536
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:55 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Gaat puur om de verhuisservice. Rest is nog handmatig. Maar ook bij deze service gaat het dus al fout. Het was 2 maanden uitvoerig "getest" dus hebben ze weer wat bedacht om wat secondes te besparen.
Maar hoe gaat dat dan als er straks met de combibundel wordt gewerkt? Dan mogen voorbereiders de machinepost niet meer controleren, dus kunnen ze ook niet zien of er nog bewaar- doorzend- of faillissementspost tussen zit.
pi_181213639
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Maar hoe gaat dat dan als er straks met de combibundel wordt gewerkt? Dan mogen voorbereiders de machinepost niet meer controleren, dus kunnen ze ook niet zien of er nog bewaar- doorzend- of faillissementspost tussen zit.
Dat is een goeie. Daar heb ik nog niks over gehoord. Of ze moeten dan nog een "succesvolle" test uitvoeren, of je zal bepaalde vakjes nog moeten controleren.
pi_181214071
https://truckstar.nl/job/(...)postnl-sassenheim-2/ goed salaris, in de winkel heb je nog meer :)
pi_181218466
quote:
Actie --> reactie
pi_181223544
Iemand in een Facebook groep met postvest en al gevallen. Door dat postvest kon ze haar val niet breken. Ze zag niet waar ze liep en kon haar val niet breken. Gevolg: arm in gips. Ze schreef zelf gescheurde elleboog.
pi_181223595
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:49 schreef Globetrottertje het volgende:
Iemand in een Facebook groep met postvest en al gevallen. Door dat postvest kon ze haar val niet breken. Ze zag niet waar ze liep en kon haar val niet breken. Gevolg: arm in gips. Ze schreef zelf gescheurde elleboog.
Je zou toch denken dat dat vest bij uitstek geschikt is om je val te breken. Je eigen mobiele airbag!
pi_181223883
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:49 schreef Globetrottertje het volgende:
echt een gruwel dat postvest. Zie mezelf al lopen/ fietsen met mijn leesbrilletje, om nog maar niet te spreken van trappen op en af.. Neem wel aan dat er ruimhartig omgegaan wordt met vergoedingen bij door dit vest veroorzaakte ongelukken? Of moet je hemel en aarde gaan bewegen om te "bewijzen" dat het niet je eigen schuld is? Vermoed het laatste, want we zijn volledig ingewerkt door het promo filmpje..
pi_181223983
Waarschijnlijk gooien ze het erop dat je je niet aan de veiligheidsinstructies gehouden hebt ja :')
pi_181224453
PostNL: dankzij het postvest bleef de schade beperkt tot één arm.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 12:38:32 #49
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_181226828
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_181227578
Ik kan niet in "meer zelf doen." De sms code wordt geweigerd.

Hebben jullie dat ook?

Of zou het komen omdat ik op mijn vakantie adres zit en geen wifi heb. Daar log ik normaal altijd mee in als ik salarisstrook e.d. wil bekijken.
pi_181227581
quote:
1:30 het werk neerleggen. Daar gaat de post niet echt van wakker liggen.
pi_181229011
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

1:30 het werk neerleggen. Daar gaat de post niet echt van wakker liggen.
Nee, kost ze niks, alleen de medewerkers zelf zijn later klaar door die 1,5 uur vertraging.
pi_181229463
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:12 schreef Globetrottertje het volgende:

Hebben jullie dat ook?

Of zou het komen omdat ik op mijn vakantie adres zit en geen wifi heb. Daar log ik normaal altijd mee in als ik salarisstrook e.d. wil bekijken.
bij mij werkt de code gewoon.
pi_181234593
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:12 schreef Globetrottertje het volgende:

Hebben jullie dat ook?

Bij mij deed hij het gewoon op vakantie.
pi_181234629
Raar. Ik heb het driemaal geprobeerd. Zal mijn mobiel eens opnieuw opstarten. En kijken of het dan lukt.
pi_181234699
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 18:10 schreef Globetrottertje het volgende:
Raar. Ik heb het driemaal geprobeerd. Zal mijn mobiel eens opnieuw opstarten. En kijken of het dan lukt.
Verplicht niet-zelf-doen in je vakantie ;)
pi_181234906
Ja. Hahahahaha.
Wilde weten of mijn salarisstrookje er al op stond.
Soms staat het er nl. al een dag eerder op dan hier aangegeven.
8-)

En ik kon er in.
pi_181236178
quote:
Kijk die reacties, die mensen weten nog niet van die kangooroo buidel B-)

Op de stoep gaan sorteren en dan muntjes naar toe gooien haha :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Thomas-sama op 16-08-2018 19:34:49 ]
pi_181238412
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 18:22 schreef Globetrottertje het volgende:
Ja. Hahahahaha.
Wilde weten of mijn salarisstrookje er al op stond.
Soms staat het er nl. al een dag eerder op dan hier aangegeven.
8-)

En ik kon er in.
En stond ie er op?
(Scheelt weer wat tijd als je nee zegt)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_181238453
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 20:58 schreef V__L_N het volgende:

[..]

En stond ie er op?
(Scheelt weer wat tijd als je nee zegt)
Nee... :'(
pi_181238536
quote:
OMG!! Ik zou heel hard weggerend zijn. _O-
pi_181238634
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:03 schreef Globetrottertje het volgende:

[..]

Ik zou het de webcare niet bepaald in dank afnemen als zij zich zouden gaan bemoeien met mijn liefdesleven.
Alles voor de likes, niet waar?
pi_181238703
Ik vind de reactie van de webcare een beetje te popie jopie.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 augustus 2018 @ 21:09:24 #66
Maffe Fries
pi_181238754
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:08 schreef Globetrottertje het volgende:
Ze mogen de klanten ook niet te veel helpen
pi_181238970
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:08 schreef Globetrottertje het volgende:
zie te vaak je en jij vormen, dat hoort niet
pi_181239814
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:00 schreef Globetrottertje het volgende:

[..]

Nee... :'(
Thanks, scheelt weer een ergenis ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:03 schreef Globetrottertje het volgende:

[..]

En voor dit soort dingen heb je dus smurfenspray. Ik brandmerk graag creaps.
Loesje
pi_181242191
quote:
Kijk ze nu wel eens moeite doen _O-
pi_181247644
20 september landelijke actiedag tegen de combibundel

Mijn verwachting is dat PostNL nog op diezelfde dag laat weten dat de combibundel definitief van de baan is. De zon gaat weer schijnen, overal verschijnen regenbogen en vanaf die dag zullen we de post bezorgen op de rug van eenhoorns.
pi_181248416
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 09:30 schreef Rafierafie het volgende:

Mijn verwachting is dat PostNL nog op diezelfde dag laat weten dat de combibundel definitief van de baan is. De zon gaat weer schijnen, overal verschijnen regenbogen en vanaf die dag zullen we de post bezorgen op de rug van eenhoorns.
We gaan gewoon terug naar lokale sorteercentra waar de lokale bezorgers postbodes worden en ze zelf hun post weer kunnen gaan zetten.

Want de Post gaat wel overstag met het argument dat een postbode sneller is als hij binnen alles zo sorteert dat er buiten geen problemen meer zijn.
pi_181248644
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 09:30 schreef Rafierafie het volgende:

In Teletubbieland! Ik wil een roze eenhoorn met een blauwe staart. :Y
pi_181253420
Mooi ook die berichten van PostNL na de "stakingen". Het went en het heeft voordelen. Voordelen voor de portemonnee van Herna ja. Voor de medewerkers kan ik geen voordelen bedenken.
pi_181253638
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:06 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik zou het de webcare niet bepaald in dank afnemen als zij zich zouden gaan bemoeien met mijn liefdesleven.
Alles voor de likes, niet waar?
boeie, is toch een goed verhaal dit.
pi_181253667
Wij hebben nu ook bieden op open wijken. Ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren nu ik 4x heb geboden.
pi_181254611
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 14:22 schreef Yreal het volgende:
Wij hebben nu ook bieden op open wijken. Ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren nu ik 4x heb geboden.
Nu moet je ze alle 4 op een dag lopen
pi_181254764
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 14:22 schreef Yreal het volgende:
Ik heb de functie niet op mij app (net als de bel mij knop overigens). De bezorgers hier hebben het wel. En aangezien er altijd wel mensen zijn die graag de hele dag lopen zullen ze mij niet meer snel bellen :P
pi_181256217
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef bmp80 het volgende:

[..]

Nu moet je ze alle 4 op een dag lopen
doe maar op maandag dan
pi_181256899
Voor de helft van de prijs! Ja het laagste bod geldt! 8-) :P
pi_181257271
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 16:50 schreef Globetrottertje het volgende:
Voor de helft van de prijs! Ja het laagste bod geldt! 8-) :P
dat zou wat zijn. Dat je kon invoeren hoeveel je extra wil.

anyway, de naam is wat ongelukkig gekozen.
pi_181257431
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 17:08 schreef Yreal het volgende:

[..]

dat zou wat zijn. Dat je kon invoeren hoeveel je extra wil.

anyway, de naam is wat ongelukkig gekozen.
Ik dacht oprecht dat het idee was. Die data die dat op zou leveren zou waarschijnlijk ook flink waardevol zijn voor PostNL.
pi_181260667
quote:
Tijd geleden was er toch ook iemand die van de trap af donderde vanwege het postvest? Weet niet meer wie dat gepost heeft.
pi_181263362
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:36 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Tijd geleden was er toch ook iemand die van de trap af donderde vanwege het postvest? Weet niet meer wie dat gepost heeft.
Was ik. Iemand in een testgebied flikkerde van een trappetje. Een jaar geleden en is nog steeds met haar voet aan het revalideren.
pi_181263863
Artikel uit de Telegraaf: Sandd gaat eigen weg

Die gevallen collega ken ik heel toevallig. Dat verhaal krijgt mogelijk nog een staartje...
pi_181264120
Bpost wil weer wat overnemen... Volhouder is het wel...
Loesje
pi_181267184
Ik zie hier nu 7 wijken zonder naam erbij op de app :o had al geweigerd om er wat bij te doen, maar ben benieuwd of ze toch nog weer bellen.
pi_181270485
Zie steeds vaker dat mensen filmpjes van hun beveiligingscamera online zetten om aan te tonen dat de bezorger niet juist heeft gehandeld. Zoals hier een DHL-bezorger die een pakketje zonder aan te bellen over de schutting gooit. https://www.ad.nl/binnenl(...)ng-gegooid~a909dae0/

Weet eigenlijk niet wat ik daarvan moet vinden.... een beetje boef krijgt meer privacy.
pi_181271010
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 08:50 schreef diesnelle het volgende:
Zie steeds vaker dat mensen filmpjes van hun beveiligingscamera online zetten om aan te tonen dat de bezorger niet juist heeft gehandeld. Zoals hier een DHL-bezorger die een pakketje zonder aan te bellen over de schutting gooit. https://www.ad.nl/binnenl(...)ng-gegooid~a909dae0/

Weet eigenlijk niet wat ik daarvan moet vinden.... een beetje boef krijgt meer privacy.
Ik vind het ook nogal twijfelachtig. Op twitter verschijnen af en toe ook foto's van bezorgers die post in de oranje bus gooien. Zie zelf ook regelmatig stickers en bordjes dat mensen een camera bij de deur hebben hangen, of dat ze een deurbel met camera hebben. Vind dat ook niet echt een prettig idee :{ al hangt er bij veel mensen waarschijnlijk niet eens een echte camera :P
pi_181271268
quote:

Hmmm... inderdaad. Ik vraag me trouwens af of er echt iemand thuis was. Ik bedoel: aanbellen en een pakje afgeven kost toch net zo veel tijd als pakketjes over de schutting flikkeren?
pi_181271300
Dat kon ook nog wel eens anders in elkaar steken ja...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181271464
quote:

ja daar ben ik ook nooit zo blij mee. die dingen krijgen standaard een middelvinger.
pi_181271476
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 10:12 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Hmmm... inderdaad. Ik vraag me trouwens af of er echt iemand thuis was. Ik bedoel: aanbellen en een pakje afgeven kost toch net zo veel tijd als pakketjes over de schutting flikkeren?
Je hebt ook mensen die gewoon thuis zijn en de deur niet open doen
pi_181271545
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 10:14 schreef VixenFromHell het volgende:
Dat kon ook nog wel eens anders in elkaar steken ja...

SPOILER
Ik heb zo’n hekel aan ritjes retailer dat ik echt wel mijn best doe om aandacht van de bewoner in kwestie te trekken. Ik bel, bel nog eens, tik, klop en klepper desnoods. Denk dat dit voor meer bezorgers op gaat.
pi_181271553
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Je hebt ook mensen die gewoon thuis zijn en de deur niet open doen
Precies.
pi_181271617
Die zijn er ook ja. Zag ik een gordijntje even bewegen om te kijken wie er was, en dan niet open doen. Leuk als het al ruim na zessen is en je moet ook nog even naar de retailer (ik ga zeker voor zulke mensen geen moeite doen om bij buren aan te bellen). Volgens mij zat men aan de eettafel...
pi_181273431
Volgens mij kun je foto's/filmpjes enzo waar je zelf op staat bij twitter/facebook melden. Dat mag namelijk niet ivm de wet op de privacy. Postnl zou dat ook moeten doen voor z'n bezorgers.

Deurbellen met camera daar hou ik altijd meteen een postnl kennisgeving tegen aan. Heel vaak komen ze dan wel naar de deur.
Loesje
pi_181274077
Mag ik ff klagen als klant? :P het komt regelmatig voor dat ik brievenbuspakketjes, die niet door de brievenbus passen, voor mijn voordeur krijg gedumpt. Op een appartementencomplex (portiekflat is niet een juiste benaming), waar vele andere onbekenden langs lopen.
Daarnaast is die plek absoluut niet regen bestendig, en zit er soms electronica in.

En omdat het officieel geen pakketjes zijn, valt er natuurlijk niks te achterhalen. Wat kan ik hier het beste tegen doen? Kan het echt niet waarderen. Een briefje op de deur is ook niet handig want dan lezen de buren dat en dat staat ook weer zo raar.

[ Bericht 6% gewijzigd door DX11 op 18-08-2018 18:08:32 ((portiekflat is niet een juiste benaming)) ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_181274300
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:56 schreef delano.888 het volgende:
Mag ik ff klagen als klant? :P het komt regelmatig voor dat ik brievenbuspakketjes, die niet door de brievenbus passen, voor mijn voordeur krijg gedumpt. Op een portiekflat, waar vele andere onbekenden langs lopen.
Daarnaast is die plek absoluut niet regen bestendig, en zit er soms electronica in.

En omdat het officieel geen pakketjes zijn, valt er natuurlijk niks te achterhalen. Wat kan ik hier het beste tegen doen? Kan het echt niet waarderen. Een briefje op de deur is ook niet handig want dan lezen de buren dat en dat staat ook weer zo raar.
Een klacht indienen bij de klantenservice.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')