je bent gewoon pussy, niks meer of minderquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zag noel vorige week maar ik durfde geen gedag te zeggen want dan zouden mijn vrienden zien dat ik een lowlifer ken
Wel vreemd dat je hem hier wel constant opzocht en vroeg waar hij uithing in harderwijkquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zag noel vorige week maar ik durfde geen gedag te zeggen want dan zouden mijn vrienden zien dat ik een lowlifer ken
Pussy riotquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent gewoon pussy, niks meer of minder
250m, daar ben je als Arsenal fan jaloers opquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Amazon toch? 250m voor alleen de rechten lol
maar verder is er nog niks bekend dus, jammer
sowieso meest enge user hierquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je hem hier wel constant opzocht en vroeg waar hij uithing in harderwijk
Zou wel graag willen zien wat sven mislintat daarvan zou kopen, jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
250m, daar ben je als Arsenal fan jaloers op
Gewoon niet te dichtbij komenquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowieso meest enge user hier
Ronaldo al eerste goaltje gemaaktquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou wel graag willen zien wat sven mislintat daarvan zou kopen, ja
als je zegt 'ik woon op ABC straat 23' gaat ze sowieso eens per week langs glurenquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon niet te dichtbij komen
Daar zorg ik zelf wel voorquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon niet te dichtbij komen
zo zin om met jou te bellenquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:15 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik zie een eend op een wc ontstopper wat is je punt
ok dan toch nietquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:17 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
ik werk niet bij de psychose zelfhulplijn, sorry
je zal er ongetwijfeld wel ervaring mee hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:17 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
ik werk niet bij de psychose zelfhulplijn, sorry
Kom altijd naar fok als ik er weer last van hebquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zal er ongetwijfeld wel ervaring mee hebben
Gn vdwquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ga weer, moet na jullie gebagger weer even iets interessant lezen voordat ik kan slapen
Wat ga je lezenquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ga weer, moet na jullie gebagger weer even iets interessant lezen voordat ik kan slapen
jij bent wel echt een midden-aarde fan he, leukquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben er op tegen als een langlopende serie opeens raar gaat afwijken van de eerdere series en de boeken, das gewoon gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |