ik wees er op dat we niet mogen lachen met viesdun...quote:
werd jij maar eens vervangenquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:00 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Kunnen die kneuzenfilms alleen maar beter op worden
wanneer komt die lotr serie erquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker zwichten voor al die jankerds, laten we bij de volgende tolkien verfilming gandalf ook gewoon zwart maken
Heel fijn, ga nu maar weer terug naar waar je vandaan kwamquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik wees er op dat we niet mogen lachen met viesdun...
Waarom ben je zo anti-zwart, ben je nazi ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker zwichten voor al die jankerds, laten we bij de volgende tolkien verfilming gandalf ook gewoon zwart maken
dacht dat ze bezig waren met een middle earth seriequote:Op zondag 12 augustus 2018 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wanneer komt die lotr serie er
Bepaalde mensen hier zouden flink opknappen van een paar maandjes in zo'n kamp.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oke boeit niemandquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lief van jequote:
Speel jij gollum ahahaquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat ze bezig waren met een middle earth serie
ik ben er op tegen als een langlopende serie opeens raar gaat afwijken van de eerdere series en de boeken, das gewoon gekquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom ben je zo anti-zwart, ben je nazi ofzo
Kan hij een clubje beginnen met profquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom ben je zo anti-zwart, ben je nazi ofzo
en noelquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Kan hij een clubje beginnen met prof
Nogmaals, vind de relatie tussen jou en prof echt verwarrendquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Kan hij een clubje beginnen met prof
Zag noel vorige week maar ik durfde geen gedag te zeggen want dan zouden mijn vrienden zien dat ik een lowlifer kenquote:
Amazon toch? 250m voor alleen de rechten lolquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat ze bezig waren met een middle earth serie
Haha heeft chloro een grotere pik dan jijquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
chloro doet ook mee
Haha ik ben mannelijker dan jijquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
chloro doet ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |