Berghuis lijkt mequote:Op zondag 12 augustus 2018 21:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
Op zich een hele logische zet. Clasie zal heus nog wel beter worden ook. Maar aan wie moet hij een bal geven ?
Één omzetting (of drie voor wat het waard is) gaat op dit moment echt het verschil niet maken. Dit team hangt als los zand aan elkaarquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:27 schreef govie het volgende:
Ze moeten larsson in de as zetten ipv toornstra, als hij dan na 5 wedstrijden nog faalt vreet ik een sok op want volgens wint hij gewoon wedstrijden voor je in de as. De grootste verbetering haal je daar met het voordeel dat clasie wat meer tijd heeft om in vorm te komen.
Is dat ooit anders geweest?quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:17 schreef macca728 het volgende:
Probleem is ook dat je nauwelijks scoort uit dode spelmomenten.
Ook iets wat je gewoon kan trainen.
Zat die op fok ja?quote:
Dat geloof ik, lijkt me echt een grappenmakers, die Pierrequote:
Helaas waar.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:50 schreef nickhguitar het volgende:
Die paar troostprijzen (op die landstitel natuurlijk) zijn echt de nagel aan jullie doodskist
Jepquote:Op maandag 13 augustus 2018 09:50 schreef nickhguitar het volgende:
Die paar troostprijzen (op die landstitel natuurlijk) zijn echt de nagel aan jullie doodskist
Wat zwak beleid is. Je bent geen liefdadigheidsinstelling.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:20 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik zie ook geen makkelijke oplossingen om dit snel om te draaien. Het zal inderdaad vast wel beter worden wanneer Clasie fitter is en wanneer Jorgensen weer gaat spelen, zodat van Persie erachter kan spelen. Maar top is het niet en gaat het met deze selectie ook niet worden. Zelden zo snel ingezien dat het een tussenjaar gaat worden.
Niemand durft Gio met zijn prijzen op zak en als kind van de club er nu uit te gooien, dus ook daarvoor moeten we wachten tot volgend seizoen.
Sterkte allemaal.
Dat is Feyenoord wel. Zie het vertrek van Elia, Jones en El Ahmadi.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zwak beleid is. Je bent geen liefdadigheidsinstelling.
Wat wil jij voor bedrag vangen voor 33+ spelers in de persoon van Jones en El Ahmadi?quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is Feyenoord wel. Zie het vertrek van Elia, Jones en El Ahmadi.
'Goed gespeeld mannen, jullie mogen gratis vertrekken!'
Nee, maar dan gewoon aan hun contract houden. We hadden El Ahmadi prima kunnen gebruiken en hij had gewoon nog een contract.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat wil jij voor bedrag vangen voor 33+ spelers in de persoon van Jones en El Ahmadi?
Je kunt in ieder geval een poging doen om wat geld te vangen. Voor El Ahmadi had je echt nog wel wat centen kunnen vangen. Zeker van een club uit het M-O.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat wil jij voor bedrag vangen voor 33+ spelers in de persoon van Jones en El Ahmadi?
quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval een poging doen om wat geld te vangen. Voor El Ahmadi had je echt nog wel wat centen kunnen vangen. Zeker van een club uit het M-O.
Helaas helemaal waar.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:50 schreef nickhguitar het volgende:
Oh, dat ben ik zeker met je eens. Maar dat kan ook deels in de contractbesprekingen zijn afgesproken. Daar kunnen we niet 100% zicht op hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:56 schreef satecl het volgende:
Nee, maar dan gewoon aan hun contract houden. We hadden El Ahmadi prima kunnen gebruiken en hij had gewoon nog een contract.
Volgens mij gaat er wat mis als je als club nog wanhopig naar centen voor minstens 33 jaar oude spelers gaat lopen vissen. Dat zijn niet de spelers waar Feyenoord de miljoenen voor zou moeten vangen. Miljoenen vangen voor Karsdorp en Kongolo is een vrij normale cyclus, maar daarna is de cruciale stap. Investeer het in nieuwe beloftevolle spelers of op zijn minst in scouting/jeugdopleiding. De nieuwere jeugd krijgt momenteel weinig kansen waardoor je ook al geen marktwaarde opbouwt. In plaats daarvan het geld in de fik zetten voor middelmaat (lol). Hopelijk wordt Maastoren nu niet boos op me.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval een poging doen om wat geld te vangen. Voor El Ahmadi had je echt nog wel wat centen kunnen vangen. Zeker van een club uit het M-O.
dat zouden Gio, Gastel en Landzaat ze toch wel kunnen uitleggen. Schoten er zelf nog weleens iets in vanaf 25 meter.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:17 schreef macca728 het volgende:
Probleem is ook dat je nauwelijks scoort uit dode spelmomenten.
Ook iets wat je gewoon kan trainen.
Is helemaal niet waar als je naar de afgelopen 19 jaar kijkt ofzoquote:
Dat vroeg ik me ook af. Al helemaal wat Toornstra daar nog doet.quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:21 schreef Duveldrinker het volgende:
Waarom neemt Berghuis de vrije trappen en niet van Persie?
Het gaat niet om die verloren wedstrijden Klaas, het gaat om het hemeltergend slechte spel.quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is helemaal niet waar als je naar de afgelopen 19 jaar kijkt ofzo
Feyenoord mag blij zijn dat het die prijzen de afgelopen jaren heeft binnengehaald
OF denken mensen nou echt als we die prijzen niet binnen gehaald hadden dat we er nu beter voor hadden gestaan.
Het is allemaal bullshit
2 wedstrijdjes verloren en gelijk zoveel paniek...het is bijna lachwekkend
We zitten aan het begin van het seizoen.
Ik denk dat het bestuur het hoofd koel zal houden.
Gio heeft onder hetere vuren gestaan de afgelopen 4 jaar....
Al drie seizoenen op rij.quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat niet om die verloren wedstrijden Klaas, het gaat om het hemeltergend slechte spel.
In het geval van Feyenoord is het één het gevolg van het ander. Je kunt best resultaten haken met kutvoetbal, maar dan moet er wel een idee achter dat kutvoetbal zitten.quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:50 schreef Dejannn het volgende:
Dus als je met dezelfde cijfers had verloren van Trencin en De Graafschap, maar beter spel had laten zien was het minder erg? Ik zou me toch echt meer druk maken om de resultaten, dan het spel. Dat is op dit moment een bijzaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |