Hmm ja misschienquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:29 schreef ludovico het volgende:
Berichtje sturen kan inderdaad prima,
Ik weet niet waarom hoor, maar in de praktijk levert het voor mij in ieder geval geen succes op, genoeg vrienden ook meegemaakt dat het meisje het nummer vraagt zelfs, en er vervolgens niks mee doet. Ik weet niet welke redenen er allemaal zijn dat vrouwen gaan twijfelen, maar ik denk dat het gewoon precies dat is. Waarschijnlijk gaat ze gewoon nadenken of je wel leuk genoeg was en ziet ze er vanaf om iets te doen met je nummer.
Als ze een berichtje van jou krijgt omdat jij haar nummer had gevraagd dan hoeft ze alleen te reageren en ziet ze dat het gewoon leuk is en is ze ook wel te overtuigen om gewoon leuk casual een drankje te doen. Dat een vrouw geen initiatief neemt betekent echt niet dat ze je niet leuk vindt.
Vrouwen worden minder snel verliefd dan mannen, zijn sowieso ook wat skeptischer.quote:
Goede indruk heb je gemaaktquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen worden minder snel verliefd dan mannen, zijn sowieso ook wat skeptischer.
Ik wilde een ijsje gaan eten in de stad met een meisje die ik tegen was gekomen met uitgaan, die zag van die date af omdat ze het niet zo vertrouwde. Dus die heeft thuis ook zitten rationaliseren waarschijnlijk dat ik niet te vertrouwen ben
Is hij wel leuk, is hij wel te vertrouwen, is hij dit dat weet ik veel allemaal wat?
Jawel ze wilde ook eerst wel maar had misschien een paar dagen wat minder laten horen ook en in die tijd is ze dus gaan twijfelen gok ik zo.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Goede indruk heb je gemaakt![]()
Heb je het haar niet gevraagd?
Ja no shit. Is toch niet raar?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jawel ze wilde ook eerst wel maar had misschien een paar dagen wat minder laten horen ook en in die tijd is ze dus gaan twijfelen gok ik zo.
Dit even ter illustratie dat vrouwen snel kunnen twijfelen. Zeker als ze je niet kennen behalve van het avondje uitgaan.
Ja hey jij vindt het raar dat vrouwen niet reageren als ze een nummer krijgen / het niet goed werkt als je het initiatief bij vrouwen laat. Ga jij nog contact zitten zoeken als je een beetje twijfelt?quote:
Nee maar ik zei net al dat ik dan denk dat er geen interesse isquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja hey jij vindt het raar dat vrouwen niet reageren als ze een nummer krijgen / het niet goed werkt als je het initiatief bij vrouwen laat. Ga jij nog contact zitten zoeken als je een beetje twijfelt?
Dan ga nu alvast maar er een bedenken voor de volgende keer.quote:
Dus als een vrouw een beetje twijfelt dan maak je geen kans meer bij der?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar ik zei net al dat ik dan denk dat er geen interesse is
Nee ik bedoel dat het niet raar is dat vrouwen twijfelen aan een man of die wel leuk genoeg is of nietquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus als een vrouw een beetje twijfelt dan maak je geen kans meer bij der?
Nee is ook niet raar, maar met die twijfel is het dus logisch dat ze geen initiatief neemt, maar zo een vrouw met dat beetje twijfel kun je nog prima overtuigen door zelf initiatief te nemen....quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat het niet raar is dat vrouwen twijfelen aan een man of die wel leuk genoeg is of niet
Op dat moment.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar ik zei net al dat ik dan denk dat er geen interesse is
Hoe ging dat?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op dat moment.
Mijn huidige schatje, daar heb ik echt wel mijn best voor moeten doen. Die zag in het begin vooral waarom het niets kon worden tussen ons.
Dat zegt niets over het vervolg.
Vanavond de geplande 2e date met koffiemeneer, 4e avond dat ik ‘m zie. Zouden gaan uit eten maar zijn beiden behoorlijk gaar, dus dat wordt met thuisbezorgd en speciaal biertjes op de bankquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:05 schreef Cue_ het volgende:
Pff wat ene hoop woorden en gespeculeer en gedoe en herhaling over wel of geen interesse en mogelijke redenen ervoor.
Zijn er nu nog dates gepland dan?
Mja. Herkenbaar.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:06 schreef Debsterr het volgende:
Als ik als vrouw je nummer accepteer (dus niet actief uitvraag) of reageer met “geef de jouwe maar” als je om mijn nummer vraagt, dan heb ik geen interesse en wil ik op dat moment van je af.
Naja probeer gewoon wat uit te leggen, kan wel gelijk stoppen met initiatief nemen als geen enkele vrouw interesse zou hebben overigensquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:05 schreef Cue_ het volgende:
Pff wat ene hoop woorden en gespeculeer en gedoe en herhaling over wel of geen interesse en mogelijke redenen ervoor.
Daar wordt (zeker in het uitgaansleven) niet altijd even positief op gereageerd. Op deze manier vermijd je een confrontatie die vervelend kan uitpakken.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen dat je geen interesse hebt? Dat zijn dus van die typische vrouwen dingen waar het eerder over ging.
Ja wel een beetje lelijk gedrag inderdaad.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen dat je geen interesse hebt? Dat zijn dus van die typische vrouwen dingen waar het eerder over ging.
Ja tering veel gasten zijn zielig, maar merk je dan aan het hele gesprek ofzo niet dat iemand gewoon kansloos is?quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar wordt (zeker in het uitgaansleven) niet altijd even positief op gereageerd. Op deze manier vermijd je een confrontatie die vervelend kan uitpakken.
Dat snap ik, maakt het niet minder sneu voor iemand die wellicht serieus interesse heeft. Uiteindelijk hou je gewoon iemand in een waan/voor de gek.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar wordt (zeker in het uitgaansleven) niet altijd even positief op gereageerd. Op deze manier vermijd je een confrontatie die vervelend kan uitpakken.
En dna merk je dat en dan?quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:10 schreef ludovico het volgende:
Ja tering veel gasten zijn zielig, maar merk je dan aan het hele gesprek ofzo niet dat iemand gewoon kansloos is?
Eigen lijf > iemand in de waan houden natuurlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik, maakt het niet minder sneu voor iemand die wellicht serieus interesse heeft. Uiteindelijk hou je gewoon iemand in een waan/voor de gek.
Doe gewoon gewoon een beetje ongeïnteresseerd en geef je kort antwoord.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dna merk je dat en dan?
Niet elke man is even simpel af te wimoelen. En soms helpt 't dan om z'n nr aan te nemen.
En soms kan je gewoon nee zeggen en is 't goed.
Klopt, maar ik heb het nu ook vooral over situaties op stap. Dan wordt er vaak sneller om een nummer gevraagd, is de sfeer anders vanwege alcohol en heb je ook sneller de volgende dag het nuchtere besef dat je er helemaal geen zin in hebt. Dus is het veiliger je eigen nummer niet te geven.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik, maakt het niet minder sneu voor iemand die wellicht serieus interesse heeft. Uiteindelijk hou je gewoon iemand in een waan/voor de gek.
Doen we ook. Niet elke man doorziet dat als een afwijzing.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:12 schreef ludovico het volgende:
Doe gewoon gewoon een beetje ongeïnteresseerd en geef je kort antwoord.
Je kan ook gewoon helemaal kappen met reageren en weglopen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doen we ook. Niet elke man doorziet dat als een afwijzing.
Ik heb bv zelfs meermalen tegen een man gezegd dat het niets gaat worden en ik niet geïnteresseerd ben en toch probeert hij 't elke keer weer.
Dat ook ja. Vervelend als je aangeeft wat je grens is en die word niet gerespecteerd. Dan voel ik me niet veilig genoeg een nummer te weigeren, ben al eens voor kankerhoer uitgescholden omdat een random vent op straat me vastpakte en vond dat ik mee moest. How about.. no?quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doen we ook. Niet elke man doorziet dat als een afwijzing.
Ik heb bv zelfs meermalen tegen een man gezegd dat het niets gaat worden en ik niet geïnteresseerd ben en toch probeert hij 't elke keer weer.
Zeker, alleen geef je wel compleet de verkeerde indruk als je iemands nummer vraagt terwijl je al weet dat er niks in zit.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eigen lijf > iemand in de waan houden natuurlijk.
Zielig zat maar er zijn nou eenmaal een hoop zielige gasten.
Nja is ook niet raar dat ze dat niet begrijpen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:20 schreef Debsterr het volgende:
Denk oprecht dat mannen niet helemaal kunnen begrijpen welke “angst” vrouwen soms hebben in dit soort contacten, zeker op stap. Iemand die je afwijst en die daar boos van word, kan je ook ineens op de fiets achtervolgen als je net alleen naar huis gaat. Dan liever de “mag ik je nummer” vraag omdraaien, de zijne opslaan en lekker nooit meer contacten.
Ik weet het hartstikke goed.... Heb altijd het idee een beetje dat je bezig bent met vertrouwen inwinnen door gewoon normaal te doen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:20 schreef Debsterr het volgende:
Denk oprecht dat mannen niet helemaal kunnen begrijpen welke “angst” vrouwen soms hebben in dit soort contacten, zeker op stap. Iemand die je afwijst en die daar boos van word, kan je ook ineens op de fiets achtervolgen als je net alleen naar huis gaat. Dan liever de “mag ik je nummer” vraag omdraaien, de zijne opslaan en lekker nooit meer contacten.
Wat is dit nu voor een manier van denken dan?quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:06 schreef Debsterr het volgende:
Als ik als vrouw je nummer accepteer (dus niet actief uitvraag) of reageer met “geef de jouwe maar” als je om mijn nummer vraagt, dan heb ik geen interesse en wil ik op dat moment van je af.
Lees anders de rest ook even. Heb het over specifieke omstandigheden.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een manier van denken dan?.
Accepteer het nummer niet of reageer met "nee, geen interesse".
Niet de ander voor de gek houden om zijn nummer alleen maar toe te voegen aan je "archief"
Ik snap dit eigenlijk pas sinds kort. Tot een paar weken geleden had ik een vrouwelijke stalker. Voorheen dacht ik daar niet zoveel over, maar als het jezelf overkomt is het heel anders. Je wordt op een hele fucktup manier in je veiligheid aangetast. Heel vreemd en bizar.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:20 schreef Debsterr het volgende:
Dit.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:05 schreef Cue_ het volgende:
Het is ook niet netjes nee.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een manier van denken dan?.
Accepteer het nummer niet of reageer met "nee, geen interesse".
Niet de ander voor de gek houden om zijn nummer alleen maar toe te voegen aan je "archief"
Ja, vanavond. Jij dan?quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:05 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt goed.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woensdag ga ik iets drinken met iemand.
Nee, ik zal haar (en haar asser) moeten laten gaan. Deze is hopelijk iets normaler. We zullen het gaan meemaken vanavond.quote:
Ik wacht op de update.quote:Op zondag 12 augustus 2018 17:01 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Nee, ik zal haar (en haar asser) moeten laten gaan. Deze is hopelijk iets normaler. We zullen het gaan meemaken vanavond.
Als je niks meer van me hoort, zeg m’n moeder dat ik van haar hou en dat zij al m’n bezittingen krijgt.quote:
Ik had het voordeel dat ik haar sowieso geregeld tegenkwam. In het begin zag ik dat ze bloedmooi was, maar veel te jong voor mij, dus niet al teveel aandacht aan geschonken. Wel konden we het vanaf dag 1 goed met elkaar vinden.quote:
Zolang de deur op een kier staat kan dat allemaal uiteraardquote:Op zondag 12 augustus 2018 20:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik had het voordeel dat ik haar sowieso geregeld tegenkwam. In het begin zag ik dat ze bloedmooi was, maar veel te jong voor mij, dus niet al teveel aandacht aan geschonken. Wel konden we het vanaf dag 1 goed met elkaar vinden.
Op zeker moment begon ik haar wat beter te leren kennen en ben ik interesse in haar gaan krijgen. We spraken af en twee grote issues bleken voor haar simpelweg een probleem en voor haar reden om mij te vertellen dat ik niets serieus moest verwachten. Maar goed, als je close met elkaar omgaat veranderen dingen nog wel eens. Meer nog dan ik vooraf had verwacht. Alhoewel ik eigenlijk vanaf het begin ook wel heb uitgesproken dat zij mijn hart volledig zou breken, ofwel we het erg lang met elkaar uit gaan houden.
De moeder van mijn kinderen heeft mij overigens ook maandenlang verteld dat ze absoluut geen vaste relatie wilde hebben (was net begonnen met studeren en wilde rondsletten). Maar goed, ik bleek gewoon de leukste (uiteraard) en op zeker moment is ze er toch maar vol voor gegaan.
Er zijn nu eenmaal vrouwen waarvoor je door het vuur gaat om ze te krijgen.
Romantisch.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:52 schreef KaBuf het volgende:
Weer gefacetimed vlak voor ik ga slapen. Niet lang maar toch leuk om haar ff zo te spreken i.p.v. via de whatsapp de hele tijd.
Voor mij is ze dat zeker!quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zolang de deur op een kier staat kan dat allemaal uiteraardMooi dat je een topper te pakken hebt dan, als ik het zo hoor in ieder geval
![]()
Blij voor jequote:
Klinkt alsof het wel goed gaat zoquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:52 schreef KaBuf het volgende:
Weer gefacetimed vlak voor ik ga slapen. Niet lang maar toch leuk om haar ff zo te spreken i.p.v. via de whatsapp de hele tijd.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:52 schreef KaBuf het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:20 schreef FritsFlits het volgende:
Na twee leuke dates te hebben gehad en een derde volgende week, ineens totale radiostilte sinds afgelopen weekend. Geen reactie op m’n vraag, berichtje, foto. Snap best als iemand even geen tijd heeft, maar dit is verandering in het gedrag wat we de afgelopen weken hadden. Zeg dan gewoon dat je geen zin meer hebt, in plaats van laten doodbloeden.
quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:28 schreef Debsterr het volgende:
Gisteravond vanaf half 7 lekker samen gehangen, gekletst, heerlijk eten besteld en biertjes gedronken. Fijne gesprekken gehad op zijn dakterras en gisteravond in bed aan elkaar bevestigt dat er door ons beiden in ieder geval niemand anders gedate wordt en daar ook geen behoefte aan is.
Vorige week nog leuke berichtjes naar elkaar gestuurd. Berichtjes waarbij ik positieve kriebels in m’n buik kreeg en nu voel ik een soort van leegte.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]wat is dat nou weer voor geks zeg... hoop dat er ene heel goede verklaring is vanuit haar kant want dit zijn natuurlijk geen leuke berichten!
Echt heel vreemd, hoop dat je snel duidelijk hebt (of dat dan positief of negatief is, al hoop ik op het eerste natuurlijk).quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Vorige week nog leuke berichtjes naar elkaar gestuurd. Berichtjes waarbij ik positieve kriebels in m’n buik kreeg en nu voel ik een soort van leegte.
goed tekenquote:Op maandag 13 augustus 2018 09:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik werd vanochtend ook spontaan gefacetimed door mijn vakantie date, zo gaaf![]()
dat klinkt dan weer minder goedquote:Op maandag 13 augustus 2018 09:20 schreef FritsFlits het volgende:
Na twee leuke dates te hebben gehad en een derde volgende week, ineens totale radiostilte sinds afgelopen weekend. Geen reactie op m’n vraag, berichtje, foto. Snap best als iemand even geen tijd heeft, maar dit is verandering in het gedrag wat we de afgelopen weken hadden. Zeg dan gewoon dat je geen zin meer hebt, in plaats van laten doodbloeden.
En dit klinkt weer helemaal geweldig! Blij voor je Deb..geniet ervan (maar klinkt alsof je dat zeker doet)quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:28 schreef Debsterr het volgende:
Gisteravond vanaf half 7 lekker samen gehangen, gekletst, heerlijk eten besteld en biertjes gedronken. Fijne gesprekken gehad op zijn dakterras en gisteravond in bed aan elkaar bevestigt dat er door ons beiden in ieder geval niemand anders gedate wordt en daar ook geen behoefte aan is.
Wat leuk! Vrijdagavond was dus geslaagdquote:Op maandag 13 augustus 2018 10:05 schreef Prisha het volgende:
En mijn derde date is inmiddels afgesproken voor aanstaande vrijdag. Helemaal leuk
Was zeker geslaagd. Hele leuke avond geweest.quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat leuk! Vrijdagavond was dus geslaagd?
Aaah, dat klinkt heel aandoenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2018 10:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was zeker geslaagd. Hele leuke avond geweest.
Kreeg net een berichtje dat ie het toch wel heel schattig vond dat ik af en toe even verlegen werd. Persoonlijk vind ik die stomme blosjes dan wat minder maar goed...ik kan er niets aan doen dus tja
Leef je nog?quote:Op zondag 12 augustus 2018 17:05 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Als je niks meer van me hoort, zeg m’n moeder dat ik van haar hou en dat zij al m’n bezittingen krijgt.
Blijkbaar hoeft het ook niet meerquote:Op maandag 13 augustus 2018 11:39 schreef Cue_ het volgende:
Wil er van alles over zeggen, maar doe het maar niet
Dat gelul dagboek ga ik nu voor mezelf houden heb ik besloten vandaar hoop 'troep' voor anderen maar goud voor mezelf, jullie bespaard! Ik moet geen validatie van mensen om mij heen proberen te zoeken. Dus vandaar.quote:
Daarbij sprak je jezelf ook wel een beetje tegen in je post, dus idd niet zo handig om dat (in dit topic in ieder geval) neer te zetten.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:10 schreef FenoFena het volgende:
Dat gelul dagboek ga ik nu voor mezelf houden heb ik besloten vandaar hoop 'troep' voor anderen maar goud voor mezelf, jullie bespaard! Ik moet geen validatie van mensen om mij heen proberen te zoeken. Dus vandaar.
Zelfkennis is een groot goed. Goed bezig.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:10 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Dat gelul dagboek ga ik nu voor mezelf houden heb ik besloten vandaar hoop 'troep' voor anderen maar goud voor mezelf, jullie bespaard! Ik moet geen validatie van mensen om mij heen proberen te zoeken. Dus vandaar.
quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij sprak je jezelf ook wel een beetje tegen in je post, dus idd niet zo handig om dat (in dit topic in ieder geval) neer te zetten.
Heb net even de " cached" post van FF gelezen en zal er inderdaad ook maar niet inhoudelijk op ingaan, aangezien zij de post zelf heeft weggehaald en het dan niet netjes is om hem alsnog te quotenquote:Op maandag 13 augustus 2018 11:39 schreef Cue_ het volgende:
Wil er van alles over zeggen, maar doe het maar niet
Leukquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:10 schreef Dven het volgende:
Match op Tinder gevraagd of ze Bulgaarse is omdat haar naam ook in Bulgarije voorkomt en deze in het Cyrillisch geschreven was. Blijkt ze gewoon Française te zijn met een Oekraïnense moeder
Vanavond gaan we aan zee de overeenkomsten tussen het Oekraïnens en het Bulgaars ontdekken
quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb mijn kleine beetje trots uit het raam gegooid en vannochtend gevraagd of truiman/pastavreter vrijdag tijd heeft. Nog geen reactie.
Jawel maar omdat ik nog geen reactie slaat mijn gedachte weer op hol. Waarschijnlijk onterecht maar toch.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:13 schreef Prisha het volgende:
[..]is goed dat je dat gevraagd hebt toch.
Je gaat nu neem ik aan dingen wel afkappen als 'ie met een niet concrete reactie komt, toch?quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb mijn kleine beetje trots uit het raam gegooid en vannochtend gevraagd of truiman/pastavreter vrijdag tijd heeft. Nog geen reactie.
ZWe zien elkaar niet meer, ze is nu manager voor een internationale surfschool waarvoor ze steeds moet reizen tussen Indonesië, Portugal en Costa Rica. Ze heeft me wel al eens uitgenodigs om op visite te komen dus daar moet ik maar eens over nadenkenquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Tijd niet gepost? Hoe gaat het met de reus?
Gekke gedachte, maar misschien is hij aan het werk.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Nouja, geen reactie is uiteindelijk ook een antwoord. Helaas geen positievequote:Op maandag 13 augustus 2018 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel maar omdat ik nog geen reactie slaat mijn gedachte weer op hol. Waarschijnlijk onterecht maar toch.
Ja was ik wel van plan ja.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je gaat nu neem ik aan dingen wel afkappen als 'ie met een niet concrete reactie komt, toch?
quote:
Ja dat is die ook.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gekke gedachte, maar misschien is hij aan het werk.
Heb de vinkjes uitquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, geen reactie is uiteindelijk ook een antwoord. Helaas geen positieve
Maar goed, zolang het niet 'gezien' gewoon eventjes afwachten.
quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]niet leuk maar dan weet je het wel. En anders ga je vrijdag gewoon eindelijk eens even lekker bekken
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |