Volgens mij heb ik daar wel een leuk potje gemist gisteren ja.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zet Liverpool met City op to watch list. Wolves en Everton ook nog eens checken later.
Aan het xG te zien (sorry voor wie dat eng vindt), redelijk meh.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar wel een leuk potje gemist gisteren ja.
Richarlison was wel lekker op dreef weer.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Aan het xG te zien (sorry voor wie dat eng vindt), redelijk meh.
Daarvoor en voor in één zin is wat al te enthousiast.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:00 schreef Masterminded het volgende:
Daarvoor hebben jullie dus een VAR voor nodig, beste Engelsen.
Die 1-2, magistraal. En Neves is ook briljant.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Richarlison was wel lekker op dreef weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Ik zeg niets voordat Maastoren ook mad wordt op mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Is het ook terecht gezien het spelbeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik ga daar toch niet vrijwillig naar zitten koekeloeren als ik ook Liverpool kan kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het ook terecht gezien het spelbeeld?
De altijd geblesseerde of inconsistente Felipe Anderson. Hij mag me verbazen, maar hij staat niet op mijn lijstje van de hoop.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:16 schreef Masterminded het volgende:
Benieuwd naar Keïta en Felipe Anderson.
Het zit jou ook wel diep hequote:Op zondag 12 augustus 2018 15:02 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]HAHA MAASTOREN KIJK IK HEB EEN OBSESSIE GROETEN VANUIT HET PL-TOPIC [ afbeelding ]
Misschien had je een tweede scherm opstaanquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga daar toch niet vrijwillig naar zitten koekeloeren als ik ook Liverpool kan kijken
Neuh, misschien dat ik wel een tv met PiP techniek koopquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien had je een tweede scherm opstaan
En hoe Everton gaat spelen wanneer iedereen kan spelen daar.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die 1-2, magistraal. En Neves is ook briljant.
Wel benieuwd naar Wolverhampton v Man City over twee weken.
PiP?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh, misschien dat ik wel een tv met PiP techniek koop
Dat ken ik niet.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh, misschien dat ik wel een tv met PiP techniek koop
Ik zet ook een klein beetje mijn vraagtekens bij Yarmolenko. Die heeft letterlijk niets anders dan zijn linkerbeen. De verdedigende aankopen met Diop en Balbuena lijken interessanter/beter.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De altijd geblesseerde of inconsistente Felipe Anderson. Hij mag me verbazen, maar hij staat niet op mijn lijstje van de hoop.
Picture in picture, dan heb je in een hoek van je tv een soort tweede scherm ingebouwd. Wat je ook wel eens tv zenders ziet doen (schakelen tussen twee evementen/cameraposities oid), maar dan kun je dus zelf bepalenquote:
Je kan ook een tweede wedstrijd op je tweede scherm aan zetten.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Picture in picture, dan heb je in een hoek van je tv een soort tweede scherm ingebouwd. Wat je ook wel eens tv zenders ziet doen (schakelen tussen twee evementen/cameraposities oid), maar dan kun je dus zelf bepalen
Ah zo, dat is wel nice. Is dat algemeen beschikbaar oid?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Picture in picture, dan heb je in een hoek van je tv een soort tweede scherm ingebouwd. Wat je ook wel eens tv zenders ziet doen (schakelen tussen twee evementen/cameraposities oid), maar dan kun je dus zelf bepalen
Soms heb je ook aan twee schermen niet genoegquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook een tweede wedstrijd op je tweede scherm aan zetten.
Maar dat doe ik alleen als er twee leuke potjes tegelijkertijd zijn.
Moet ik me nog wat verder in verdiepen allemaal maar er zijn wel tv's die dat hebben jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah zo, dat is wel nice. Is dat algemeen beschikbaar oid?
Dit lijkt mij tamelijk onwaarschijnlijk, anders had hij toch geen contract bij een profclub gekregen?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zet ook een klein beetje mijn vraagtekens bij Yarmolenko. Die heeft letterlijk niets anders dan zijn linkerbeen. De verdedigende aankopen met Diop en Balbuena lijken interessanter/beter.
Soms waren er op zondagavond altijd allemaal genotspotjes ineensquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Soms heb je ook aan twee schermen niet genoeg
Zeker nu de Serie A gewoon op Ziggo zit, lekker manquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms waren er op zondagavond altijd allemaal genotspotjes ineensSerie A topper, Primera Division en Ligue 1 ook genotspotje.
Dan moet je nog keuzes maken ook
Jup, al ga ik daar ook niet alles van kijken. Maar de topduels zoek ik wel een beetje uit.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker nu de Serie A gewoon op Ziggo zit, lekker man
Ik heb al genoeg aan LaLiga en PL. Hoe gaan ze dat invullen dan, extra kanalen?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker nu de Serie A gewoon op Ziggo zit, lekker man
Balbuena was twee jaar lang uitstekend bij Corinthians. Voor vier miljoen een koopje. Enige vraag is hoe hij zich weet aan te passen, maar voor zo'n prijs de gok zeker waard.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zet ook een klein beetje mijn vraagtekens bij Yarmolenko. Die heeft letterlijk niets anders dan zijn linkerbeen. De verdedigende aankopen met Diop en Balbuena lijken interessanter/beter.
Er zullen niet heel veel wedstrijden tegelijkertijd zijn vaak.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg aan LaLiga en PL. Hoe gaan ze dat invullen dan, extra kanalen?
Ajax had hem als B-keus voor Magallan (Boca), maar daar bleven ze te lang hangen (lol).quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Balbuena was twee jaar lang uitstekend bij Corinthians. Voor vier miljoen een koopje.
Dat wordt sowieso wel een uitdaging ja, ik pak voorlopig toch alleen het hoofdkanaalquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg aan LaLiga en PL. Hoe gaan ze dat invullen dan, extra kanalen?
Toch wel veel overlap meestal. PL op zaterdag gelukkig vaak middags en avonds heb je dan LaLiga en Serie A.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen niet heel veel wedstrijden tegelijkertijd zijn vaak.
Maar de PL mag op zaterdagmiddag toch vaak maar één wedstrijd uitzenden.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch wel veel overlap meestal. PL op zaterdag gelukkig vaak middags en avonds heb je dan LaLiga en Serie A.
Eerste 2 speelrondes heeft LaLiga geen middagpotjes, Serie A begint zaterdag pas vanaf 18.00. Dus dan krijgen we een matig belgisch potje oidquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar de PL mag op zaterdagmiddag toch vaak maar één wedstrijd uitzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |