Die waren vorige week tegen Feyenoord weer niet zo goed, daardoor vonden ze weer de scherpte om er nu wel wat van te maken, hoeven zich ook nog niet in te houden voor duels komende midweek.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij PSV hebben ze daar blijkbaar minder moeite mee
Vooral matig dat de nieuwe spelers die een kans kregen zich niet echt wilde bewijzen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze waren al gewaarschuwd die 2e helft tegen Standard daarom verbaasde mij het ook wel, als dat 2 of 3-0 was geworden had ik het wel menselijk gevonden dat ze iets teveel in zichzelf gingen geloven
Voor oefenduels hoef je vaak niet scherp te zijn nee . Maar hier is dat verhaaltje al sinds Keizer aan de gang en mij maak je niet wijs dat ze allemaal mentaal verkeerd in elkaar zitten . Die midweek hoort er ook gewoon bij als je een topclub wilt zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die waren vorige week tegen Feyenoord weer niet zo goed, daardoor vonden ze weer de scherpte om er nu wel wat van te maken, hoeven zich ook nog niet in te houden voor duels komende midweek.
Als je 12 punten in de competitie voorstaat en er staat een belangrijke Europese wedstrijd op stapel zou ik het wel snappen. Maar bij de competitieopening is gewoon raar. Ok, het is 'maar' Heracles, en ja, je hebt een brede selectie voor NL begrippen maar het seizoen is voor Ajax nog maar één wedstrijd oud. Wat ga je dan 'rust' geven?quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:15 schreef StarGazer het volgende:
Ongelofelijk hoe dom Ten Hag bezig is.
Oh het valt de trainer ook wel aan te rekenen dat hij ze blijkbaar niet op scherp heeft gekregen, maar dan nog moet je tijdens zo'n wedstrijd als spelersgroep toch wel een tempootje hoger kunnen gaan spelen ipv dat je dat te horen moet krijgen vanaf de kant.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor oefenduels hoef je vaak niet scherp te zijn nee . Maar hier is dat verhaaltje al sinds Keizer aan de gang en mij maak je niet wijs dat ze allemaal mentaal verkeerd in elkaar zitten . Die midweek hoort er ook gewoon bij als je een topclub wilt zijn.
Precies, je zou nu genoeg spelers in het veld moeten hebben staan die zelf ook wel snappen dat het tempo en de spirit omhoog moet... en anders zijn ze hun plek niet waardquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh het valt de trainer ook wel aan te rekenen dat hij ze blijkbaar niet op scherp heeft gekregen, maar dan nog moet je tijdens zo'n wedstrijd als spelersgroep toch wel een tempootje hoger kunnen gaan spelen ipv dat je dat te horen moet krijgen vanaf de kant.
Daar waren die ervaren spelers voor aangetrokken . Maar als ik Gullit zo hoor is Blind een mak lammetje (suprise suprise..) die dat niet kan aansturen .quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh het valt de trainer ook wel aan te rekenen dat hij ze blijkbaar niet op scherp heeft gekregen, maar dan nog moet je tijdens zo'n wedstrijd als spelersgroep toch wel een tempootje hoger kunnen gaan spelen ipv dat je dat te horen moet krijgen vanaf de kant.
Tadic en Blind vielen wel tegen wat dat betreft, maar ook Ziyech zou toch echt wel eens wat meer mogen laten zien. Zijn ontwikkeling op dat vlak valt ook wel tegen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, je zou nu genoeg spelers in het veld moeten hebben staan die zelf ook wel snappen dat het tempo en de spirit omhoog moet... en anders zijn ze hun plek niet waard
Valazijn zal er wel weer een zuur columnpje uitgooien. Verweij weer Ten Hag afzeiken omdat die niet zo'n goede relatie hebben volgens mij.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar waren die ervaren spelers voor aangetrokken . Maar als ik Gullit zo hoor is Blind een mak lammetje (suprise suprise..) die dat niet kan aansturen .
Zo maar weer wachten op een verwoestend stuk van de Telegraf.
Je leest soms wel tussen de regels door dat sommige spelers niet echt blij met hem zijn/hem dingen verwijtenquote:Op zondag 12 augustus 2018 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic en Blind vielen wel tegen wat dat betreft, maar ook Ziyech zou toch echt wel eens wat meer mogen laten zien. Zijn ontwikkeling op dat vlak valt ook wel tegen.
[..]
Valazijn zal er wel weer een zuur columnpje uitgooien. Verweij weer Ten Hag afzeiken omdat die niet zo'n goede relatie hebben volgens mij.
En dat zo'n wedstrijd tegen Heracles een mooie gelegenheid is om voor het echie nog wat beter samen te leren te spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En dat terwijl er zo hard getraind is, je zou denken dat ze dan allemaal 100% fit zijn
Bosz en Overmars hebben zeer goed contact.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wel de ideale man nu ja. Zou hij daar zelf zin in hebben? Ik weet niet hoe zijn laatste contact met bv Overmars was.
zoontje Boszquote:Op maandag 13 augustus 2018 00:20 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Bosz en Overmars hebben zeer goed contact.
Bedenk dat Van der Sar destijds Bergkamp de hand boven het hoofd hield, Overmars wilde wel verder met Bosz (en dus aan zijn eisen voldoen).
De heren stonden bij een oefenwedstrijd van Go Ahead tegen amateurs de hele tweede helft gezellig te keuvelen, met echtgenotes erbij.
Bonuspunten voor degene die weet waarom Bosz bij die wedstrijd was.
Geef de Brom gewoon een kansquote:Op zondag 12 augustus 2018 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bosz heeft zijn kans gehad bij ajax en hij is zelf vertrokken zo man moet je nooit meer terughalen
Ik denk dat voor ajax de boer of schip de beste keus zou zijn...
ten hag is gewoon te lachwekkend voor woorden
ik zit net naar rondo te kijken met advocaat en gullit en die vonden het ook lachwekkend dat ten hag in de media roept dat van beek de komende 3 wedstrijden speelt...dat soort dingen...
van mij mag Bosz wel terug komen maar niet nu, op dit ogenblik heb je met Ten Hag gewoon de meeste kans om er een goed jaar van te maken, zo'n trainerswissel is nooit goed en zeker niet na 1 competitiewedstrijdquote:Op maandag 13 augustus 2018 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
Bosz gaf bij vi aan ook niet tegen Sar te zijn, enkel (voornamelijk) Bergkamp was het probleem.
dus een terugkeer is zeker niet ondenkbaar. Maar gaan we Ten Hag echt nu (al) afserveren?
dat lijk mij dus ook. Ten Hag gewoon dit jaar laten zitten en aan het eind de balans opmaken.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
van mij mag Bosz wel terug komen maar niet nu, op dit ogenblijk heb je met Ten Hag gewoon de meeste kans om er een goed jaar van te maken, zo'n trainerswissel is nooit goed en zeker niet na 1 competitiewedstrijd
en het eerste doel, Europees voetbal halen is ook gewoon bereiktquote:Op maandag 13 augustus 2018 09:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat lijk mij dus ook. Ten Hag gewoon dit jaar laten zitten en aan het eind de balans opmaken.
die hebben ze toch net verlengd?quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:11 schreef mokkiemok het volgende:
kunnen we trouwens die Lamprou niet gewoon zijn contract ontbinden?
kwal van een gozer, slechte keeper. misschien dat zijn medespelers dat anders ervaren, maar wat een idioot is dat zeg. Nu weer met de 4e man die hij verrot scheld en van alles nar roept, waarom?quote:
Mocht ten Hag morgen verliezen zijn we toch geen moer opgeschoten met een jaar geleden? Weer het lachertje van Europa (ondanks dat we nu wel EL spelen) en opnieuw onnodig puntverlies in de eerste wedstrijd. Terwijl je dit jaar geen enkel excuus kan hebben, geen nouri drama, geen net nieuwe trainer, gehele selectie nog in tact, 40 miljoen aan aankopen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
Bosz gaf bij vi aan ook niet tegen Sar te zijn, enkel (voornamelijk) Bergkamp was het probleem.
dus een terugkeer is zeker niet ondenkbaar. Maar gaan we Ten Hag echt nu (al) afserveren?
Zou echt prachtig zijn als we vandaag nog Bosz terug konden krijgen ipv dit verloren jaar onder Ten Hag. Deze mooie selectie hebben we alleen dit jaar, en dan mag Ten Hag het verneuken. Zo zonde.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Mocht ten Hag morgen verliezen zijn we toch geen moer opgeschoten met een jaar geleden? Weer het lachertje van Europa (ondanks dat we nu wel EL spelen) en opnieuw onnodig puntverlies in de eerste wedstrijd. Terwijl je dit jaar geen enkel excuus kan hebben, geen nouri drama, geen net nieuwe trainer, gehele selectie nog in tact, 40 miljoen aan aankopen.
Nee, als we morgen eruit vliegen is het voor mij EXIT ten Hag.
als je niet van Luik kan winnen ga je ook niks klaarspelen in de EL, zeker niet overwinteren.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou echt prachtig zijn als we vandaag nog Bosz terug konden krijgen ipv dit verloren jaar onder Ten Hag. Deze mooie selectie hebben we alleen dit jaar, en dan mag Ten Hag het verneuken. Zo zonde.
gaat toch niet gebeurenquote:Op maandag 13 augustus 2018 09:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou echt prachtig zijn als we vandaag nog Bosz terug konden krijgen ipv dit verloren jaar onder Ten Hag. Deze mooie selectie hebben we alleen dit jaar, en dan mag Ten Hag het verneuken. Zo zonde.
Niet met deze trainer inderdaad. Met de selectie is vrijwel niets mis.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
als je niet van Luik kan winnen ga je ook niks klaarspelen in de EL, zeker niet overwinteren.
ik vind het voorin echt te mager hoor, als Neres geblesseerd is heb je daar niets meerquote:Op maandag 13 augustus 2018 09:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Niet met deze trainer inderdaad. Met de selectie is vrijwel niets mis.
ik heb nog steeds hoge verwachtingen van Cerny, maar weet niet precies hoever zijn terugkeer nog is.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het voorin echt te mager hoor, als Neres geblesseerd is heb je daar niets meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |