Daar erg ik me dus zo erg aan bij Feyenoord. Zie Ajax: Die kopen zo'n Kristensen. Ze zien het 3 wedstrijden aan en hebben meteen door.... Dit is het niet. En ze stellen hem ook gewoon niet meer op. Dan maar een jeugdspeler erin.quote:Op zondag 12 augustus 2018 01:26 schreef F.M.D. het volgende:
Immers was een verschrikking. Dat zo een houten klaas bij Feyenoord 4 jaar op 10 heeft kunnen spelen, is veelzeggend.
Het is soms net alsof Gio zelf niet op niveau heeft gevoetbald.quote:Op zondag 12 augustus 2018 02:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar erg ik me dus zo erg aan bij Feyenoord. Zie Ajax: Die kopen zo'n Kristensen. Ze zien het 3 wedstrijden aan en hebben meteen door.... Dit is het niet. En ze stellen hem ook gewoon niet meer op. Dan maar een jeugdspeler erin.
Bilal heeft bij ons gewoon 4 jaar gespeeld. 4 jaar! En misschien 2 goede wedstrijden. Waar slaat dat op!? Hetzelfde geldt voor Immers. Boetius. Nelom. Vejinovic. En ga zo maar even door. Allemaal brandhout. Doorselecteren en niet meer opstellen! Nu ook met Sam Larsson. Hij heeft het niet en gaat het ook niet meer krijgen. Eruit met die gozer, gooi er een talent in.
Is lastig als je geen talenten hebt.quote:Op zondag 12 augustus 2018 02:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar erg ik me dus zo erg aan bij Feyenoord. Zie Ajax: Die kopen zo'n Kristensen. Ze zien het 3 wedstrijden aan en hebben meteen door.... Dit is het niet. En ze stellen hem ook gewoon niet meer op. Dan maar een jeugdspeler erin.
Bilal heeft bij ons gewoon 4 jaar gespeeld. 4 jaar! En misschien 2 goede wedstrijden. Waar slaat dat op!? Hetzelfde geldt voor Immers. Boetius. Nelom. Vejinovic. En ga zo maar even door. Allemaal brandhout. Doorselecteren en niet meer opstellen! Nu ook met Sam Larsson. Hij heeft het niet en gaat het ook niet meer krijgen. Eruit met die gozer, gooi er een talent in.
Dat is echt niet alleen iets van Feyenoord.quote:Op zondag 12 augustus 2018 02:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Welk talent? Tegen Trencin ging het ook niet zo goed met de 'talenten'.quote:Op zondag 12 augustus 2018 02:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Ze staat te springen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 08:44 schreef Elan het volgende:
Brard moet echt terug om proberen de jeugd te redden.
Je moeder gisteravond ook.quote:Op zondag 12 augustus 2018 08:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze staat te springen.
[ afbeelding ]
We zijn heleaal niet eens begonnenquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:05 schreef govie het volgende:
Dickie Advocaat al gesignaleerd in de kuip? We kunnen wel wat dickie gebruiken denk ik zo!
Geeft niet, Jan Wouters zorgt wel dat ze in het goede stadion belanden.quote:
Ik verwacht veel verrassingen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:03 schreef Elan het volgende:
Wat is de vermoedelijke opstelling vandaag?
0-1quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
LIve stream
Feyenoord onder 19 speelt zo in een finale tegen Real Madrid
dirkie kuyt als trainer aan de zijlijn zie ik nu.....![]()
Dacht zal even kijken, valt direct de 0-2.quote:
Nieuwkoop, Van Beek en Verdonk (was een groot talent) zou ik niet meer onder talenten scharen. Vente wel, die viel wat tegen ja. Maar het echte talent zat op de bank of tribune.quote:Op zondag 12 augustus 2018 08:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Welk talent? Tegen Trencin ging het ook niet zo goed met de 'talenten'.
`quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:30 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dacht zal even kijken, valt direct de 0-2.
Goede controle van die gast.
Vente is een degelijke spits, maar hij heeft geen wapens en al helemaal niet voor het spel dat wij spelen. Betwijfel of ie het gaat redden.quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nieuwkoop, Van Beek en Verdonk (was een groot talent) zou ik niet meer onder talenten scharen. Vente wel, die viel wat tegen ja. Maar het echte talent zat op de bank of tribune.
azurkanquote:Op zondag 12 augustus 2018 12:50 schreef fetX het volgende:
Lijkt me ook niet dat Vente het gaat redden. Het is verder geen slechte spits, maar komt wat tekort voor Feyenoord. Prima voor Vitesse, Utrecht of misschien AZ.
Verder hebben we wel wat talenten rondlopen met Bouchataoui, Wehrmann, Kökcu, Geertruida, Malacia en Bijlow.
Gevonden, nvmquote:Op zondag 12 augustus 2018 12:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ben op zoek naar zo'n lied die in De Kuip wordt gedraaid.
Het is een soort sirene-achtig
Tu du tu du tu tu tuuuuuu
20 seconden lang
Het is niet super Feyenoord, of opkomst lied. Meer een beetje dance achtig. Best opzwepend. Geen gezang erdoorheen.
Ook niet wij zijn Feyenoord, het grote Feyenoord.
doet me denken aan mijn Parkzicht tijdquote:
Heette de afdeling binnen de inrichting zo?quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doet me denken aan mijn Parkzicht tijd
Pull over.quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ben op zoek naar zo'n lied die in De Kuip wordt gedraaid.
Het is een soort sirene-achtig
Tu du tu du tu tu tuuuuuu
20 seconden lang
Het is niet super Feyenoord, of opkomst lied. Meer een beetje dance achtig. Best opzwepend. Geen gezang erdoorheen.
Ook niet wij zijn Feyenoord, het grote Feyenoord.
twitter:fnetwerk twitterde op zondag 12-08-2018 om 13:16:20Opstelling Feyenoord: Bijlow, St. Juste, Botteghin, Van der Heijden, Verdonk, Clasie, Vilhena, Toornstra, Berghuis, Van Persie, Boėtius #grafey reageer retweet
0 - 5quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:17 schreef Maastoren het volgende:
twitter:fnetwerk twitterde op zondag 12-08-2018 om 13:16:20Opstelling Feyenoord: Bijlow, St. Juste, Botteghin, Van der Heijden, Verdonk, Clasie, Vilhena, Toornstra, Berghuis, Van Persie, Boėtius #grafey reageer retweet
Jammer dat Verdonk blijft staan. Hopelijk definitief exit van Beek en Larssonquote:Op zondag 12 augustus 2018 13:17 schreef Maastoren het volgende:
Parkzicht. ❤️quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doet me denken aan mijn Parkzicht tijd
Beterquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]Malaria speelt niettwitter:Feyenoord twitterde op zondag 12-08-2018 om 13:28:28? | Opstelling Feyenoord:#grafey https://t.co/0bjw2QiXZE reageer retweet
trainer in paniekquote:Op zondag 12 augustus 2018 13:46 schreef fetX het volgende:
Jeetje, hij heeft wel het hele elftal overhoop gehaald.
Hahahaha dit ontwerp.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:27 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
..en Dirk zag dat het goed was.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen Nieuwkoop, Amrabat, van Beek en Larsson, dat waren donderdag toch wel de slechtste spelers.
Uiteraard is de enige echte wissel Larsson/Boėtius, maar ik ben Larsson ook een beetje beu. Boėtius is bij vlagen een bron van ergernis maar er komt wel dreiging van hem af en hij verdedigt goed mee.
Ik ben geen kenner dus ik had t niet voorspeld, maar als je nou Larsson haalt, dan moet je toch voor de koop al weten dat hij niet op linksbuiten kan met de rest van het team zoals dat toen en nu is? Alles wordt dichtgelopen, de ruimtes veel te klein voor al die domme dravers op ons middenveld.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:57 schreef macca728 het volgende:
Boetius is ook logisch maar Larsson is geen linksbuiten.
Verder gewoon dezelfde poppetjes, alleen de afwezigen keren terug.
Wat heeft Malacia gedaan ? Heeft hij een aflopend contract ?
Tuurlijk maar hij viel op bij Martin toen hij Studio Sport keekquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner dus ik had t niet voorspeld, maar als je nou Larsson haalt, dan moet je toch voor de koop al weten dat hij niet op linksbuiten kan met de rest van het team zoals dat toen en nu is? Alles wordt dichtgelopen, de ruimtes veel te klein voor al die domme dravers op ons middenveld.
Vilhena start scherp.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:34 schreef hhh38 het volgende:
De instelling is in ieder geval al beter zo te zien.
Al kan dat natuurlijk niet anders
Clasie mist duidelijk ritme. Dat komt wel.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:37 schreef Slobeend het volgende:
Clasie kan het allemaal niet belopen.
Afstemming met andere spelers is ook nog niet bestquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Clasie mist duidelijk ritme. Dat komt wel.
Ligt gelukkig ook niet te hoog, anders stonden ze nu achterquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:50 schreef hhh38 het volgende:
We zijn wel beter dan De Graafschap gelukkig.
Ik heb de lat niet echt hoog gelegd merk ik bij mezelf
Gelukkig hebben ze die lat ook niet hoger gelegd in de Vijverberg, anders stonden we nu 1-0 achter.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:50 schreef hhh38 het volgende:
We zijn wel beter dan De Graafschap gelukkig.
Ik heb de lat niet echt hoog gelegd merk ik bij mezelf
Het is een wonder dat we met dit verdedigende duo kampioen zijn gewordenquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:56 schreef Oldground het volgende:
Wat is Van der Heijden toch weer slecht.
Met hangen en wurgen uiteindelijk ook nogquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een wonder dat we dit verdedigende duo kampioen zijn geworden
Liever voordat het seizoen al volledig verloren is.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:02 schreef Fok-it het volgende:
Lekker.
Laat deze aids nog maar even paar weekjes doorgaan. Misschien krijgen ze het dan een keer door
Nee hoor, die blijft lekker zitten. Die zit echt in een zetel.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:02 schreef Jaytje07 het volgende:
Als we deze verliezen...please let it be dat Gio dan op rot
Alles op de bekerquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:03 schreef RvLaak het volgende:
Gio zal wel denken; dit seizoen hebben we al een prijs... Zoveel energie hoeven we er niet meer in te leggen
Meest succesvolle coach van Feyenoord ooit... En nog blijft men zeikenquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Meest succesvolle coach van Feyenoord ooit... En nog blijft men zeiken... Typisch Nederlanders... Het is niet goed, of het deugt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |