-10 kansloze afstandsschoten dan klopt het een beetjequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet domineren er uit toch? Als je in FM een belangrijke wedstrijd zo verliest gooi je een bureaustoel door je scherm heen.
Als je +40 miljoen uitgeeft aan twee spelers zonder restwaarde en die halen niet het kampioenschap voor je binnen, dan heb je je geld verkeerd uitgegeven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een Overmars hoeft er ook niet perse uit, want er staat opzich wel een goede selectie. Ten Hag als hij geen kampioen wordt moet hij eruit inderdaad, maar na één speelronde dat al roepen is overdreven natuurlijk.
Is dat weer die Amsterdamse arrogantie?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat ploegen in Amsterdam beter hun best doen dan in Eindhoven. Omdat: HET GROTE AJAX.
Is het wel een goede selectie als je het niet gaat redden dit seizoen? En ja, dat is nu veel te vroeg na 1 wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een Overmars hoeft er ook niet perse uit, want er staat opzich wel een goede selectie. Ten Hag als hij geen kampioen wordt moet hij eruit inderdaad, maar na één speelronde dat al roepen is overdreven natuurlijk.
Dat heeft hij wel gedaan mbt de rechtsbackpositie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je +40 miljoen uitgeeft aan twee spelers zonder restwaarde en die halen niet het kampioenschap voor je binnen, dan heb je je geld verkeerd uitgegeven.
Nee precies, dit is toch niet meer de verantwoordelijkheid van Overmars als het weer mis gaat... je hebt gewoon de beste selectie van de competitie...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar goed ik zou ook verder geen andere TD weten die naar Ajax moet komen dan.
Ja, op de backposities is Ajax matig bezet. Links is ook kwetsbaar. Maar goed, desnoods kan Blind daar, issie meteen de duurste back in de Eredivisie ooit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel gedaan mbt de rechtsbackpositie.
Maar goed ik zou ook verder geen andere TD weten die naar Ajax moet komen dan.
Dat is altijd maar de vraag, maar de trainer is er natuurlijk ook voor om daar het juiste resultaat mee te halen. Er zit in elke linie wel gewoon genoeg kwaliteit qua individuele spelers, maar of dat allemaal bij elkaar gaat passen is de vraag inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is het wel een goede selectie als je het niet gaat redden dit seizoen? En ja, dat is nu veel te vroeg na 1 wedstrijd.
Tenzij je volgende week CL niet gaat halen, dan heb je weer een discussie puntje
als je 100 keer de bal rond de middenstip naar elkaar schiet dan domineer je al snel he...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet domineren er uit toch? Als je in FM een belangrijke wedstrijd zo verliest gooi je een bureaustoel door je scherm heen.
Ik zou graag weer eens Sinkgraven als linksback willen zien als hij weer fit is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, op de backposities is Ajax matig bezet. Links is ook kwetsbaar. Maar goed, desnoods kan Blind daar, issie meteen de duurste back in de Eredivisie ooit.
als je 120 miljoen uitgeeft in 3 jaar en je gaat roepen dat er nog kwaliteit tekort is .....quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd maar de vraag, maar de trainer is er natuurlijk ook voor om daar het juiste resultaat mee te halen. Er zit in elke linie wel gewoon genoeg kwaliteit qua individuele spelers, maar of dat allemaal bij elkaar gaat passen is de vraag inderdaad.
Godver. Die kon er echt helemaal niks van. Wees blij dat hij geblesseerd is, TH zou eens op het idee komen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou graag weer eens Sinkgraven als linksback willen zien als hij weer fit is.
Nu ga jij zeggen dat jij dat ook wil zien als PSV-supporter
In balbezit was hij prima als linksback.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Godver. Die kon er echt helemaal niks van. Wees blij dat hij geblesseerd is, TH zou eens op het idee komen.
Ja, alleen duurde dat nooit lang.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In balbezit was hij prima als linksback.
domme statistiekquote:
Maar nu was de selectie wel op orde voor het begin van de competitie, dan mag je verwachten dat je er wel staatquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd maar de vraag, maar de trainer is er natuurlijk ook voor om daar het juiste resultaat mee te halen. Er zit in elke linie wel gewoon genoeg kwaliteit qua individuele spelers, maar of dat allemaal bij elkaar gaat passen is de vraag inderdaad.
En volgende week sta je weer vooraan als er gewonnen word? simpele ziel reactie dit hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:17 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat ajax kampioen kan worden als ze deze week ten hag nog ontslaan en frank de boer aanstellen..
tot de kerst wachten is te laat...
en ik denk dat het de kerst gaat worden..
Dat had ook gemoeten inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar nu was de selectie wel op orde voor het begin van de competitie, dan mag je verwachten dat je er wel staat
wat lul je gekquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
En volgende week sta je weer vooraan als er gewonnen word? simpele ziel reactie dit hoor
Ach als jullie maar 2e worden ben ik tevredenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ook gemoeten inderdaad.
Ik niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach als jullie maar 2e worden ben ik tevreden [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |