Laat Dadic of Vetter dan maar nog een beetje ver werpenquote:
Vooral dat Schäfer hier ineens toch vervelend goed gooitquote:
Dit is toch helemaal geen PR voor haar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 14:38 schreef The_Undertone het volgende:
Persoonlijke records op kogel en speer, je vraagt je af waar Nafi op getraind heeft.
Ach, door het CR dacht ik dat het automatisch ook een PR was voor haar, maar klopt inderdaad niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is toch helemaal geen PR voor haar?
Geen eer te behalen, als ze echt niet fit is moet ze gewoon die 800 niet doen als het te belastend isquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 15:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vetter ook wat kleine blessures opgelopen bij het verspringen en speerwerpen. Zelfs overwogen om te stoppen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 18:47 schreef heywoodu het volgende:
Mareike Arndt en Louise Grauvogel hebben op weg van het stadion naar het hotel (na het speerwerpen) een auto-ongeluk gehad en liggen in het ziekenhuis
Nog niks bekend over hun verwondingen, maar ze doen uiteraard niet mee aan de 800 meter straks.
Ik zie het nu ja, hersenschudding voor Arndt en niks over Grauvogel. Hopelijk zijn ze goed weggekomen dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 18:51 schreef Szura het volgende:
Vermoedelijk geen zware verwondingen, aldus een bericht van DPA
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 18:47 schreef heywoodu het volgende:
Mareike Arndt en Louise Grauvogel hebben op weg van het stadion naar het hotel (na het speerwerpen) een auto-ongeluk gehad en liggen in het ziekenhuis
Nog niks bekend over hun verwondingen, maar ze doen uiteraard niet mee aan de 800 meter straks.
Eerst op zowel ES1 als ES2 de mensonterende Ronde van Polen, waardoor we zo de halve finales missen van de 110m horden.quote:
daar keek ikquote:
Matige start vooral.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:11 schreef heywoodu het volgende:
Dat was nog niet geweldig van Shubenkov
Blessure.quote:
Die doet een Xiang Liutjequote:
Zijn tegenstanders hadden in elk geval geen last van Smetvrees.quote:
Levchenko en Demireva gehandicapt noemenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Finale met gehandicapten en lasitskene
Die kunnen het ook niet bijzonder, als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Levchenko en Demireva gehandicapt noemen
Laagspringen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Finale met gehandicapten en lasitskene
Meerkampgodinquote:
Op je 20e 2.01 meter springen vind ik toch alleszins keurig en eigenlijk ook vrij bijzonder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen het ook niet bijzonder, als je het mij vraagt.
Demireva heeft getraind met prof drs Sedoc, dus dan ben je een hele grote.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Levchenko en Demireva gehandicapt noemen
Ik hoop dat ze wint en dat we dan weer zo'n pijnlijk telefoontje krijgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Demireva heeft getraind met prof drs Sedoc, dus dan ben je een hele grote.
Wat was dat ook alweer de vorige keerquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wint en dat we dan weer zo'n pijnlijk telefoontje krijgen
Ik vind Sporza veel fijner voor de atletiek.quote:
Sedoc trainde met Demireva in Zoetermeer en ging haar even bellen in de uitzending nadat ze olympisch zilver won.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer de vorige keer
Echt top tv was dat toen. ES interview met Guliyev na de halve finale dit toernooi kwam daar in de buurt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wint en dat we dan weer zo'n pijnlijk telefoontje krijgen
Rapport voor de media:quote:
ES heeft twee prima commentatoren voor atletiekquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rapport voor de media:
- Sporza +
- NOS en ES --
Nou, ik kijk één keer en na vijf seconden noemt die Belg een Noor (een Noor!) een Nederlander. Helemaal top daar inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rapport voor de media:
- Sporza +
- NOS en ES --
Die nog allebei in het wereldje zitten ook, de één als coach en de ander volgens mij als manager van een hele horde Kenianen/Afrikaantjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
ES heeft twee prima commentatoren voor atletiek
Alsof jij nooit fouten maaktquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, ik kijk één keer en na vijf seconden noemt die Belg een Noor (een Noor!) een Nederlander. Helemaal top daar inderdaad.
Ik maak ze continue.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof jij nooit fouten maakt
Ik zie hetquote:
Ik doel op het missen van het eerste kwartier. Qua commentaar is ES verreweg mijn favoriet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
ES heeft twee prima commentatoren voor atletiek
Sjiero met Belleboy en Kroon is ook nog wel te hachelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eurosport is vooral goed voor schoonspringen en zwemmen
G-sport.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:33 schreef heywoodu het volgende:
1.82m kom op zeg, hier werden de junioren op het WK vorige maand al niet zenuwachtig van.
Zie mijn reactie op Max23quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, ik kijk één keer en na vijf seconden noemt die Belg een Noor (een Noor!) een Nederlander. Helemaal top daar inderdaad.
Bij mij ook wel, maar de vele reclames maken dat ik atletiek toch wel het liefst op de Belg kijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doel op het missen van het eerste kwartier. Qua commentaar is ES verreweg mijn favoriet.
Tja, dat moet je bij die vervelende Ronde van Polen zoeken, start gewoon ff wat eerder.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:37 schreef heywoodu het volgende:
Ik pak er een schaaltje vla met hagelslag bij.
Kwam ook nog een dagoverzicht tussendoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat moet je bij die vervelende Ronde van Polen zoeken, start gewoon ff wat eerder.
Als ze hier een paar dakpannen repareren doen ze ook alles op het laatstquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:41 schreef Redefine het volgende:
Hoe die Polen het bij de midden afstanden elke keer weer voor elkaar krijgen om de finale allemaal vanaf de parkeerplaats te moeten komen om nog mee te doen om de eerste plekken
Maar wel vaak op tijd klaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze hier een paar dakpannen repareren doen ze ook alles op het laatst
Hier komt de volgendequote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:41 schreef Redefine het volgende:
Hoe die Polen het bij de midden afstanden elke keer weer voor elkaar krijgen om de finale allemaal vanaf de parkeerplaats te moeten komen om nog mee te doen om de eerste plekken
Daarom zei ik het ook. De vorige race en met Kcszot is dat altijd het geval.quote:
Elke keer weer. En dan bijna altijd nog doorgaan/op het podium eindigenquote:
Dat gaat wel vaker zo. Om dan opeens bij 1,94 ofzo massaal er af te gaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:47 schreef heywoodu het volgende:
De dames hoogspringen in lekker tempo door zo, ene na de andere goede poging. Mag ook wel onder 1.90, maar toch.
Vooral ook een mooi WR datquote:
Die geeft lichtquote:
Lol watquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Demireva (zoals altijd) is diep ongelukkig. Waarschijnlijk omdat ze weet dat ze straks gebeld wordt
'Zucht straks weer een telefoon interview met de mislukte professor die ik ooit twee keer gesproken heb en daarnaast die giechelkut die nog er niets van snapt.'quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Demireva (zoals altijd) is diep ongelukkig. Waarschijnlijk omdat ze weet dat ze straks gebeld wordt
Oh sorry, ik dacht dat je het over het hoogspringen hadquote:
Dat zal atletiek lake Dione ook vast wel vinden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lake mij best een goede sprong
Minder acne?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:56 schreef de_boswachter het volgende:
Daphne ziet er wel beter uit dan vorig jaar
DSQquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:56 schreef heywoodu het volgende:
Zeg het maar jongens, Schippuuuuuurs' tijd.
22.78
Heeft al gevraagd of de muziek uit kan.quote:
Hij hoeft niet uit, alleen zachter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft al gevraagd of de muziek uit kan.
quote:
Niet slechtquote:
Jij hebt gewonnen.quote:
Dafne komt binnenkort bij je langs om de prijs te overhandigen.quote:
Jup, DAS gaat 21,8-21,9 lopen denk ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
denk dat ze wel 22,1 kan lopen, maar dat dat niet genoeg gaat zijn voor goud
Nee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:00 schreef Evertjan het volgende:
raken mensen echt in paniek als Schippers in een tussenjaar wat minder hard loopt???
Sneller kan ook niet he, is een langzame baan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
denk dat ze wel 22,1 kan lopen, maar dat dat niet genoeg gaat zijn voor goud
Welke nederlanders komen nog in actie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 15:45 schreef heywoodu het volgende:
Uitstekend loopprogramma vanavond.
[ afbeelding ]
Jamile Samuel in de volgende race en Anouk Vetter op de 800m (zevenkamp) over een minuut of 20.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke nederlanders komen nog in actie?
Samuel nu en Vetter nog voor de 800 van de zevenkamp.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke nederlanders komen nog in actie?
Als ze onder de 22.0 loopt, hou ik deze UI net zolang als Frank (dus 1 maand ipv tot het eind van het toernooi)quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Durven Max of Frankflop nog een weddenschap aan of ze onder 22.0 loopt?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jamile Samuel in de volgende race en Anouk Vetter op de 800m (zevenkamp) over een minuut of 20.
Ziet er uit als een dood beest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:03 schreef Max23 het volgende:
Wat heeft die Williams met haar haar gedaan
verkeerde nederlandsequote:
Ah dat was het jaquote:
Bij Samuel is het niet per se een achteruitgang. Bij Williams welquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frappant dat jullie klagen over nephaar bij Jodie maar niet over die bij Samuel
Komt omdat Samuel het al een tijd heeft. Dus dat is niet meer nieuw.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat scheelt wellicht maar 0,2 seconden, dat van Williams zeker het dubbele.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liep ook nog de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kijk eens dom Ogbeta
Ja ho maar
Lijkt me wel een erg ambitieuze tijd voor Dafne.quote:
Die landde te vroeg in de zandbak bij de kwalificatiesquote:
Maar goed dat het geen 23.59 is dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel een erg ambitieuze tijd voor Dafne.
22.15 was beter geweest
Zwaar gemis voor dit toernooiquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die landde te vroeg in de zandbak bij de kwalificaties
Alleen te zien op de stream dan, want nu zijn alle drie de zenders even met wat anders bezig.quote:
Op de walgelijke pleejur waarmee ze je chanteren?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen te zien op de stream dan, want nu zijn alle drie de zenders even met wat anders bezig.
Die moet vrezen voor het slachthuis. R.I.P.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:18 schreef heywoodu het volgende:
Levchenko met nóg een weigering en daarna duikt ze er onderdoor
Ik vermoed dat heywoodu daar kijkt ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Op de walgelijke pleejur waarmee ze je chanteren?
Uiteraard kijk ik op de genottelijke PLAYER.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat heywoodu daar kijkt ja.
Ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ik hoorde het niet goed, hadden ze nu een ongeluk gehad?
Auto-ongeluk ja. Zonder erg voor Grauvogel, Arndt had een lichte hersenschuddingquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ik hoorde het niet goed, hadden ze nu een ongeluk gehad?
De player was mij goed bevallen bij de OS. En 30 euro per jaar vind ik prima te doen. Maar ik kan er gewoon veel te weinig gebruik van maken. Daarom gecanceld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard kijk ik op de genottelijke PLAYER.
Ik ben PRO sport kijken.quote:
Dat zou veel te logisch zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zet Vadlejch dan gewoon in baan 3 als Arndt er niet is
Over een paar minuten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:28 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe laat gaat Nafi de triple crown binnenhalen ?
20.36 start haar heatquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:28 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe laat gaat Nafi de triple crown binnenhalen ?
Het is echt wel heel makkelijk. Vooral het terugkijken tijdens live-uitzendingen en het volledige on demand aanbod.quote:
Het ziet er nu inderdaad een beetje zo uit: 'Gadverdamme haal ik het alsnog, nu moet ik nog drie keer springenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Levchenko gaat er niks van bakken verder. Hele jaar al depressief schijnbaar en zo reageert ze ook na elke poging.
gedeeld door Dafne Schippersquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)ten-zijn-respectloos
Gio Lippens vs de broer van Arie Boomsma
Olv van de altijd walgelijke aartsconservatieve PSV-fapper Tijs vd Brink. Nee bedankt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)ten-zijn-respectloos
Gio Lippens vs de broer van Arie Boomsma
Dat las ik ook ja. Wel heel toevalligquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
gedeeld door Dafne Schippers
Jij hebt het fragment niet gekeken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Olv van de altijd walgelijke aartsconservatieve PSV-fapper Tijs vd Brink. Nee bedankt.
Het blijft kansloos dat het benoemen van feiten als uitermate kritisch beschouwd wordt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat las ik ook ja. Wel heel toevalligHet is overigens wel opeens een ding, de topsporters die klagen over de NL sportpers. Kromo ook al. Dat terwijl ik het in NL nog best vind meevallen de laatste tijd.
Kenteris en Thanou ooit ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grieken zijn wel op de bromer dit EK
Deze zagen we allemaal wel aankomenquote:
Gelukkig hebben we bij de mannen (nou ja, deze week even niet) Zhang Guoweiquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:37 schreef Redefine het volgende:
Als je het zo bij elkaar ziet, is het hoogspringen wel een depressieve sportDe Tsjechische uitgezonderd.
Vooral omdat in beide gevallen de kritiek terecht is, en het nou ook weer niet zo extreem was wat er gezegd werd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het blijft kansloos dat het benoemen van feiten als uitermate kritisch beschouwd wordt.
Het is geen paardquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:38 schreef heywoodu het volgende:
Levchenko met een derde weigering in vier pogingen
Je meent het.quote:
Dan zit het echt niet goed hoor tussen haar orenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:38 schreef heywoodu het volgende:
Levchenko met een derde weigering in vier pogingen
Blijft toch bizar hoe slecht zij en Thiam op die 800 meter zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een dramatische tijd weer van Vetter.
Op de middelbare school werd er harder gelopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een dramatische tijd weer van Vetter.
Ze springen allemaal WR's dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
"We gaan naar het verspringen"
Jammer voor Dadicquote:
keurigquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Niet slecht voor een forecast-prototype
Volgende keer vóór het toernooi graag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Niet slecht voor een forecast-prototype
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende keer vóór het toernooi graag.
Ik ga voor het WK ook weer m'n eigen forecast in elkaar zetten denk ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende keer vóór het toernooi graag.
Domquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:49 schreef TheArt het volgende:
Lake had alleen maar aandacht voor KJT en ligt er direct uit
Mayer gaat in Talence mogelijk voor het WR.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer is volgende grote toernooi? Gotzis 2019 zeker
Blijft ook wel matig dat tijdens een finale van twee minuten doorgesprongen wordt, dat is sowieso een afleiding.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:49 schreef TheArt het volgende:
Lake had alleen maar aandacht voor KJT en ligt er direct uit
Zeker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijft ook wel matig dat tijdens een finale van twee minuten doorgesprongen wordt, dat is sowieso een afleiding.
Decastar komt nog dit najaar, maar daar doen soms ook de lamme en de blinde mee die nauwelijks te forecasten zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer is volgende grote toernooi? Gotzis 2019 zeker
Hahaquote:
Daarom alleen voor Mayer een forecastje maken en evt een of twee andere soort van toppersquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Decastar komt nog dit najaar, maar daar doen soms ook de lamme en de blinde mee die nauwelijks te forecasten zijn
Te vroeg naar binnen?quote:
Scheelde ook niet veel.. of nou ja, tikte hem met d'r voet aan, hoogte was verder prima.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:51 schreef Max23 het volgende:
Lasitskene in haar 2e poging er wel over
Ja nee, dat ga ik ook niet doen. Ik voer komende weken maar top-20 van dames en heren in + wat buitenlandse toppers.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Decastar komt nog dit najaar, maar daar doen soms ook de lamme en de blinde mee die nauwelijks te forecasten zijn
Een heel klein beetje na een titel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lasitskene heb ik nog nooit blij zien kijken
Als je wil forecasten zou ik je beperken tot WK/OS/EK en Gotzis, de rest is het niet waard (ook Rattingen, Commonwealth etc niet)quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja nee, dat ga ik ook niet doen. Ik voer komende weken maar top-20 van dames en heren in + wat buitenlandse toppers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |