Hij grijpt helemaal niet in nee. Al was Van Beek beoogd basisspeler leek het, met Botteghin en Van der Heijden wens ik Bijlow veel succes en hoop dat het bij 3 tegengoals blijftquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 12:46 schreef hhh38 het volgende:
"Gio grijpt in"
Vilhena, Botteghin en Van Persie zouden sowieso al niet meedoen donderdag. Het is altijd hetzelfde spel met wat andere poppetjes.
Clubiconen hebben alleen wel meer krediet. En dat kan meteen een heel seizoen verpesten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze elkaar dekken, de RvC is verdeeld maar de meerderheid steunt Van Geel 100%
Clubiconen zijn genoeg ontslagen, Israel, Van Hanegem
Het vreemde is dat de spelers het ook allemaal maar goed vinden al mogen de meeste dankbaar zijn dat ze een goed contract hebben.
Ik betwijfel alleen of het ook zo was gegaan als het een normale competitiewedstrijd was, maargoed een glazen bol hebben we nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Vilhena en van Persie, 2 100% kansen die er eigenlijk in moeten. Tegenover een halve kans van Lozano.
Feyenoord was niet top, dat zeg ik ook nergens. De teams waren beide drama. Ik zeg alleen dat Feyenoord de beste kansen had, dat PSV heel matig was en niet beter kon en dat jij een standaard verliezers reactie geeft.
Moet ook wel, want de PSV’ers bliezen van tevoren nogal hoog van de toren.
Bizarre keuze ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Malacia zo snel voor de bus is gegooid als Verdonk het alternatief is.
Is geblesseerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:00 schreef macca728 het volgende:
en zet Tapia er in voor Jens "moedeloos" Toornstra
Zou graag Wehrmann, Kökcü, Geertruida en Bouchataoui wat vaker willen zien. Maar ja, daarvoor moet je niet bij Gio zijn.quote:
Ik snap ook niet waarom Vermeer zo makkelijk is gepasseerdquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Malacia zo snel voor de bus is gegooid als Verdonk het alternatief is.
huidskleur?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Vermeer zo makkelijk is gepasseerd
Ik heb er echt een hekel aan om te zeggen dat mijn club zou moeten verliezen, maar op deze manier blijven we zo ver achter. Er moet écht iets gebeuren, maar je voelt je als supporter zo machteloos. Zeker omdat een groot gedeelte achter Gio en van Geel blijven staan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:52 schreef govie het volgende:
Ik hoop dat ze verliezen, ik zal eerlijk zijn. Die 2 kwasten moeten opzouten en de eerste paar wedstrijden verliezen is niet zo heel erg, recuperabel. Ik ben helemaal klaar met die twee malloten, dit valt niet meer te supporteren na twee jaar kutvoetbal en 0 taktisch inzicht.
Omdat het een kutkeeper is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Vermeer zo makkelijk is gepasseerd
Uit Europa, uit de beker en 10e na 10 speelrondes ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan om te zeggen dat mijn club zou moeten verliezen, maar op deze manier blijven we zo ver achter. Er moet écht iets gebeuren, maar je voelt je als supporter zo machteloos. Zeker omdat een groot gedeelte achter Gio en van Geel blijven staan.
na 1 wedstrijdje al zoveel paniek zegt al genoeg in welke staat jij wel moet verkerenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan om te zeggen dat mijn club zou moeten verliezen, maar op deze manier blijven we zo ver achter. Er moet écht iets gebeuren, maar je voelt je als supporter zo machteloos. Zeker omdat een groot gedeelte achter Gio en van Geel blijven staan.
Ach jij leeft totaal buiten de realiteit wat Feyenoord betreft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
na 1 wedstrijdje al zoveel paniek zegt al genoeg in welke staat jij wel moet verkeren
Het veld was natuurlijk ook dramatische
ik geef het veld als hoofdoorzaak 1 van de nederlaag
verwend 020 gedragquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:52 schreef govie het volgende:
Ik hoop dat ze verliezen, ik zal eerlijk zijn. Die 2 kwasten moeten opzouten en de eerste paar wedstrijden verliezen is niet zo heel erg, recuperabel. Ik ben helemaal klaar met die twee malloten, dit valt niet meer te supporteren na twee jaar kutvoetbal en 0 taktisch inzicht.
Klopt ik ben de enige die in een landstitel gelooftquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach jij leeft totaal buiten de realiteit wat Feyenoord betreft.
Nou, gefeliciteerd hè!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klopt ik ben de enige die in een landstitel gelooft
Feyenoord kan morgen een record verbreken als het morgen 3 doelpunten maakt. De vorige 7 competitiewedstrijden werden allemaal gewonnen met minimaal 3 gemaakte doelpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |