Mijn hemel, bijna vergeten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was er ook echt ziek van toen hij alsnog verkocht werd.
En toen kregen we Zimling als zijn vervanger (lol)
ja dat was wel een dieptepuntquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:03 schreef Adames het volgende:
duarte als opvolger van eriksen was nog wel het toppunt
Zijn eerste jaren waren wel heel erg ja. kon me ook nog herinneren dat hij de pispaal was van ajax, inclusief een 1-april grap waarin hij als snelste speler van de selectie eruit kwam.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt net als iedereen, maar later was het gewoon een goede speler natuurlijk. Die na het vertrek van Eriksen gewoon het middenveld leiding gaf.
toen werden we ook met 67 punten kampioen tochquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zat dus net even de opstelling te bekijken van de laatste keer dat we kampioen werden:
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Blind, Klaassen, Serero; Schöne, Sigthórsson, de Sa (lol)
Kolere wat een verschil in kwaliteit t.o.v. nu.
Nee, want Zimling werd pas in paniek gehaald nadat Blind eind augustus werd verkocht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:02 schreef Adames het volgende:
zimling was toch de opvolger van poulsen
71quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]
toen werden we ook met 67 punten kampioen toch
Ajax zag eerder Serero de rol van Eriksen invullen maar dat viel een beetje tegen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:03 schreef Adames het volgende:
duarte als opvolger van eriksen was nog wel het toppunt
serero heb ik altijd wel gemogen en is ook redelijk schandalig behandeld door ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ajax zag eerder Serero de rol van Eriksen invullen maar dat viel een beetje tegen.
Serero was ook geen spelmaker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ajax zag eerder Serero de rol van Eriksen invullen maar dat viel een beetje tegen.
Vond het altijd wel een mooi onderschat spelertje ja. Heb 'm bij Man Utd niet zo in de gaten gehouden dus geen idee wat er nog van over is, maar een belangrijke meerwaarde zal hij ongetwijfeld hebben. PSV had er een moord voor gedaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Blind is een topspeler in de Eredivisie en iemand die je er in de EL doorheen trekt. Zeker geen 13 in een dozijn.
Daar is gewoon een deel van de liquide middelen voor gebruikt met een tekenbonus die ze uitsmeren over alle contractjaren. Ze zullen echt wel weten wat ze doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vond het altijd wel een mooi onderschat spelertje ja. Heb 'm bij Man Utd niet zo in de gaten gehouden dus geen idee wat er nog van over is, maar een belangrijke meerwaarde zal hij ongetwijfeld hebben. PSV had er een moord voor gedaan.
Maar verdient hij echt 3 miljoen bij Ajax? Dat zou ik namelijk wel weer volledig onverantwoord vinden.
Beetje handig boekhouden, dat zal vast ja. Maar het blijft een (te) groot risico voor Nederlandse clubs, imo. Te veel onzekerheden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is gewoon een deel van de liquide middelen voor gebruikt met een tekenbonus die ze uitsmeren over alle contractjaren. Ze zullen echt wel weten wat ze doen.
Ook met het oog op de nodige spelers in het team die veel geld waard zijn.
Ajax heeft hier wel jarenlang voor gespaard, en ze zien er ook niet te veel risico in. Als je al biedingen krijgt van 50 miljoen op talenten die een leuk halfjaar hebben gehad, dan is dat toch ook niet zo gek? Tuurlijk een van die talenten kan dalen in waarde, maar echt niet allemaal hoor. Dan maakt die paar miljoen tekengeld ook niet uit voor spelers die constant zijn en het niveau in je team omhoog kunnen krikken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Beetje handig boekhouden, dat zal vast ja. Maar het blijft een (te) groot risico voor Nederlandse clubs, imo. Te veel onzekerheden.
Je kan het wel blijven verdedigen maar het is onverantwoord.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft hier wel jarenlang voor gespaard, en ze zien er ook niet te veel risico in. Als je al biedingen krijgt van 50 miljoen op talenten die een leuk halfjaar hebben gehad, dan is dat toch ook niet zo gek? Tuurlijk een van die talenten kan dalen in waarde, maar echt niet allemaal hoor. Dan maakt die paar miljoen tekengeld ook niet uit voor spelers die constant zijn en het niveau in je team omhoog kunnen krikken.
Magnum praline en snel anders kun je optiefenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je kan het wel blijven verdedigen maar het is onverantwoord.
Het gaat gewoon onrust geven binnen de selectie dat 2 speler zo uit de pas lopen
Zaakwaarnemers hebben hierdoor straks een sterke onderhandelingspositie gekregen voor andere spelers in de selectie.
[ afbeelding ]
Ik snap hoe het werkt, en ik snap dat Ajax wat geld heeft. Begrijp me ook vooral niet verkeerd, ik vind het namelijk ook wel mooi dat ze het risico (moeten) durven te nemen en een Tadic en Blind halen nu. Maar de biedingen op de eigen spelers zijn niet structureel en staan ook alles behalve vast wb de hoogte. Je hebt daarnaast een paar jaar geleden nog gezien hoe snel alles om kan slaan. En als je dan in moeilijke tijden nog vast zit aan lange hoge contracten dan ben je het bokje. Dan vind ik het toch wel vrij drastisch om je salarisplafond opeens te verdubbelen/verdrievoudigen. En dan ook nog eens in een tijd dat het hele Nederlandse voetbal op z'n gat ligt. Maar goed, wie weet pakt het allemaal goed uit en lul ik voor niks nu. Zonder risico kom je nergens en ik weet de insides ook niet natuurlijk. Maar ik toch blijf ik het onverantwoord vinden om dit zo snel weer te doen. En als je het dan doet, zullen er nog wel betere spelers rondlopen lijkt me. Maar goed, shall see.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft hier wel jarenlang voor gespaard, en ze zien er ook niet te veel risico in. Als je al biedingen krijgt van 50 miljoen op talenten die een leuk halfjaar hebben gehad, dan is dat toch ook niet zo gek? Tuurlijk een van die talenten kan dalen in waarde, maar echt niet allemaal hoor. Dan maakt die paar miljoen tekengeld ook niet uit voor spelers die constant zijn en het niveau in je team omhoog kunnen krikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |