Ik ga 'm spelen met Gamepass.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:12 schreef Nostalgist het volgende:
Forza Horizon 4 demo is echt tof!
Mensen die het spel gaan kopen? En waar ? Ik zie hem op cdkeys.com voor 45.59 euro Weet iemand waar hij goedkoper te krijgen is?
Dat is idd ook een optie daar zit hij volgende week bij..quote:Op donderdag 27 september 2018 11:26 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik ga 'm spelen met Gamepass.
voor 60 euro wacht ik graag een paar dagen..quote:Op donderdag 27 september 2018 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat is idd ook een optie daar zit hij volgende week bij..
Nou kom maar op, eindelijk wat toffe exclusives!quote:Op woensdag 26 september 2018 11:15 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Persconferentie 10 november 2018
Haten op State of Decay.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:06 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]
Nou kom maar op, eindelijk wat toffe exclusives!
Kwa hardware staat de xbox bij mij echt op nummer 1, en dik ook. Maar kwa exclusive games mag het allemaal net iets beter.
Sea of Thieves, State of Decay etc was het allemaal niet.
En waar blijft het beloofde chat-oortje? was voor de E3 geteased maar niet doorgekomen ofzo.
Deze week komt er een 92 metacritic game uit.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:06 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]
Nou kom maar op, eindelijk wat toffe exclusives!
Kwa hardware staat de xbox bij mij echt op nummer 1, en dik ook. Maar kwa exclusive games mag het allemaal net iets beter.
Sea of Thieves, State of Decay etc was het allemaal niet.
En waar blijft het beloofde chat-oortje? was voor de E3 geteased maar niet doorgekomen ofzo.
Forza?quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:12 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Deze week komt er een 92 metacritic game uit.
Verder wel mee eens hoor, fijn dat ze nu studios hebben maar ze moeten nog werken aan de polish.
State of Decay 1 vond ik geweldig maar 2 vind ik echt een enorme gemiste kans. Aangezien ze totaal niets nieuws doen met de gameplay uit 1.quote:
Volgens mij is FH4 beter geoptimaliseerd. Met Gamepass kun je je er niet echt aan branden toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 22:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik heb Forza Horizon 3 op de PC gekocht destijds maar die draait niet zo lekker als de FH4 demo... dus ik twijfel
Ja hier. Hij bevalt welquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:06 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand die Forza 4 horizon al speelt? Ik wil misschien toch die Xbox Game Pass een x kopen voor een maandje om de game te proberen
En waarom kan je via de Xbox 360 geen games voor de 360 op gamepass gebruiken??
Dit krijgt te weinig aandacht jongens. Dit is next gen.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2018 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit krijgt te weinig aandacht jongens. Dit is next gen.
Ik wil weer een nieuwe GTAquote:Op maandag 8 oktober 2018 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
zet deze onder dat MS promo filmpje dan kan je pas lachen
quote:Op maandag 8 oktober 2018 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil weer een nieuwe GTAAl is het maar om rondjes te rijden en West Coast Classics te luisteren.
Das gewoon GTA V. Met kutmuziekquote:
Flikker op, geen verbinding is geen gamen. Zodra alles streaming wordt, ben ik weg.quote:Op maandag 8 oktober 2018 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit krijgt te weinig aandacht jongens. Dit is next gen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |