SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
1000x300 posts verder, op naar de volgende duizend topics! Op naar heel veel mooi onweer, enorme hagelstenen, zon, ijs, storm, sneeuw en records.
--
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); kree of Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9SNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Denk dat ik zo de boel ook weer opengooi.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tuindeur staat open, waait eindelijk eens lekker door
Wolken komen op het land af: http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:20 schreef bedachtzaam het volgende:
De Noordzee heeft genoeg regen gehad.
Ach. Is ook alleen maar omdat we hier weten dat het nooit zulke vormen aanneemt als in bijvoorbeeld Japan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:22 schreef barthol het volgende:
Dekadent eigenlijk om enthousiast te worden als er natuurgeweld dreigt.
Hoezo decadent? Natuurgeweld is indrukwekkend.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:22 schreef barthol het volgende:
Ik ga ook wel eens naar een horrorfilmquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:22 schreef barthol het volgende:
Holy shitquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens naar een horrorfilm
Normaal loop ik de wind te vervloeken, maar nu is het best wel lekker.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:25 schreef Studiotje het volgende:
Wel handig als je hoog woont en er werkelijk niks is wat de wind breekt voor het tegen je huis aan klapt
Ja, vind het tof, maar niet als alles wijd open stond omdat er toch geen wind stond en opeens alles omgeblazen wordtquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:28 schreef Resistor het volgende:
[..]
Normaal loop ik de wind te vervloeken, maar nu is het best wel lekker.
Is stilte voor de storm...quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:30 schreef beantherio het volgende:
Het is hier nu vrijwel windstil en de zon breekt weer door. Ik verwachtte armageddon verdikke!
Hier dus in het geelquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er wel mooi uit
De wind trekt hier wel aan.quote:
Maak je niet druk, door het extreem droge en warme weer staat de mais nog maar erg laag bij de meeste boeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:36 schreef FlyingEagle het volgende:
Ben wel bang dat veel boeren hun oogst zien verloren gaan, vooral de mais is erg vatbaar voor de wind.
Hier is al heel erg veel mais zo dood als het maar kanquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Maak je niet druk, door het extreem droge en warme weer staat de mais nog maar erg laag bij de meeste boeren.
Hier staan nog wat velden die er nog redelijk uitzien, maar het met deze wind wel zwaar krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Maak je niet druk, door het extreem droge en warme weer staat de mais nog maar erg laag bij de meeste boeren.
Volgens mij is de meeste wind in het westen en later het noorden.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:40 schreef _UserName_ het volgende:
Harde woei in Winterswijk, nu even rustig. Zou dit "het oog" zijn en dat de andere kant straks komt met een nog hardere woei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |