De voorbeschouwing op het duel tussen Vitesse en FC Basel vangt om 19.30 uur aan op FOX Sports. De wedstrijd begint om 20.00 uur.quote:Feyenoord zonder Van Persie en Botteghin naar Slowakije, Toornstra wel fit
Feyenoord gaat met twintig spelers naar Slowakije, waar de Rotterdammers het morgen tegen AS Trencin opnemen. Robin van Persie zit niet bij de wedstrijdselectie.
Van Jens Toornstra was nog onzeker of hij het duel zou halen, maar hij zit wel bij de selectie. Het wordt flink puzzelen voor trainer Giovanni van Bronckhorst want naast Van Persie ontbreken ook Jeremiah St. Juste, Ridgeciano Haps, Nicolai Jřrgensen, Yassin Ayoub en Renato Tapia vanwege blessures en is Tonny Vilhena geschorst. Eric Botteghin blijft vanwege privéomstandigheden in Nederland.
Vermoedelijke opstelling volgens Algemeen Dagblad:
Vermeer; Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Verdonk; Amrabat, Toornstra, Clasie, Berghuis, Vente en Larsson.
quote:Leonid Slutskiy: 'Op het middenveld heb ik weinig keuzes'
ARNHEM - Er waait een andere wind door de selectie van Vitesse. De sfeer is losser en (nog) meer open. De Rus Slutskiy zorgt voor humor, maar ziet ondertussen ook progressie. 'We gaan elkaar op het veld begrijpen.'
door Richard van der Made
De eerste Russische coach in de eredivisie heeft het naar zijn zin op Papendal. Hoewel hij minder delegeert dan zijn voorgangers en er vaak kort bovenop zit, maakt Slutskiy ook veel grapjes met zijn spelers. Ook heeft hij regelmatig oog voor de supporters langs de kant die enthousiast zijn over zijn aanpak. Voor de man die de nationale ploeg van Rusland coachte tijdens het EK van 2016, maar even later wel werd ontslagen, is Vitesse een kans om zichzelf op de Europese kaart te zetten.
Steun van aardige mensen
Druk voelt hij zeker nu de twee belangrijke duels met FC Basel zich aandienen. Vitesse is onverminderd ambitieus en heeft Slutskiy als doel meegegeven de groepsfase van de Europa League te halen. Hoe weinig realistisch dat misschien ook is. 'Natuurlijk voel ik druk', zegt de sympathieke Slutskiy. 'Maar die komt uit mijzelf. Ik heb en voel de steun van de aardige mensen van deze club. En van onze eigenaar achter de schermen. Ik wil presteren, natuurlijk.'
Prestige, geld en ontwikkeling
De duels met FC Basel gaan om resultaat. 'En om prestige, om geld en om ontwikkeling', vult Slutskiy aan. Om vervolgens in de underdog rol te kruipen. Logisch uiteraard omdat de Zwitsers veel meer geld te besteden hebben aan spelers dan Vitesse. 'Het is een grote club met een mooie traditie. Ze hebben zeven keer op rij de landstitel gepakt, alleen vorig seizoen niet. Het is een grote test voor ons, maar ik zie kansen. Zeker thuis.'
Motivatie Europa League
Die onderbouwt Slutskiy als volgt. 'We beginnen elkaar beter te begrijpen op het veld. Dat heeft tijd nodig. We zijn bovendien in een goede fysieke conditie nu. Hebben hard gewerkt de afgelopen weken. En verder kijk ik naar Basel. Ze hebben een aantal goede spelers verkocht. Er is een trainerswissel geweest. De situatie was daar niet altijd rustig in de voorbereiding. En ze zijn Champions League gewend', gaat Slutskiy verder. 'Misschien zorgt de Europa League niet voor de hoogste motivatie bij de spelers.'
'Small choices'
Maar ondanks de verbeterde communicatie volgens Slutskiy ziet hij ook pijnpunten in zijn groep. Zo spreekt de Rus over 'small choices' die hij kan maken in de middenlinie. 'Ik heb daar vier spelers voor drie posities. Bero, Serero, Foor en Bruns. Dat is niet echt veel. En wij willen dynamisch spelen. Met een aanvallende middenvelder. Dan moet je af en toe ook wisselen in je team om het dynamische in je elftal te houden.'
Vermoedelijke opstelling volgens De Gelderlander:
Eduardo; Karavaev, Werff, Clarke-Salter, Buttner; Serero, Bruns, Foor; Beerens, Matavz, Linssen
Omdat je manieren bedenkt om je aanvallende kwaliteiten nog beter tot uiting te laten komen? Details waarop je wedstrijden kan beslissen waar je anders misschien tegen een muur opbokst. Valt allemaal wel mee hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met al je grote spelers en status als topclub ....
Kopen die gozerquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:39 schreef Dejannn het volgende:
Dat Nigeriaantje is vies goed trouwens
De instelling is gewoon fout . Je hebt zoveel surplus in kwaliteit en nog ben je bang dat het mis kan gaan tegen fucking Excelsior . Je moet dat soort ploegjes met 4-0 wegvegen en niet de muur ofzo als excuus gebruiken.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je manieren bedenkt om je aanvallende kwaliteiten nog beter tot uiting te laten komen? Details waarop je wedstrijden kan beslissen waar je anders misschien tegen een muur opbokst. Valt allemaal wel mee hoor
Ik denk als ze allebei in de CL zitten, maargoed het geld is het waardquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik geniet. Wanneer kunnen we gaan lachen om PSV/Ajax ?
Om Heracles kun je ieder weekend lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik geniet. Wanneer kunnen we gaan lachen om PSV/Ajax ?
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Om Heracles kun je ieder weekend lachen
?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Om Heracles kun je ieder weekend lachen
PSV dat vorig seizoen kampioen werd verloor ook van een stel amateursquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:41 schreef govie het volgende:
Als je het hier al moeilijk tegen hebt als feyenoord zijnde dan slacht ajax je gewoon volledig af met 15-0.
Neuh maar ik bedoel met aanpassen meer dat bijvoorbeeld een rechtsback van zo'n clubje de zwakste speler is en dat je dan veel over die kant gaat spelen om daar voordeel uit te halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De instelling is gewoon fout . Je hebt zoveel surplus in kwaliteit en nog ben je bang dat het mis kan gaan tegen fucking Excelsior . Je moet dat soort ploegjes met 4-0 wegvegen en niet de muur ofzo als excuus gebruiken.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:41 schreef De_Kraam het volgende:
Ik sta te schuimen als Sjon van den Brom.
LingGodquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:43 schreef KingRoland het volgende:
stelletje debielen daar niet eens van fucking AS Trendin of hoe die club ook heet winnen
Het is eerder Luigi Bruins het spelen onmogelijk maken dan een zwakte uitbuiten bij Haggie volgens mijquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh maar ik bedoel met aanpassen meer dat bijvoorbeeld een rechtsback van zo'n clubje de zwakste speler is en dat je dan veel over die kant gaat spelen om daar voordeel uit te halen.
Verder wel vasthouden aan je eigen tactiek perfectioneren.
Met toto pak je nu goud geld, zoveel goals vallen erquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:43 schreef KingRoland het volgende:
stelletje debielen daar niet eens van fucking AS Trendin of hoe die club ook heet winnen
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt. Zie genoeg aanknopingspunten waardoor ik denk dat Ajax aanvallend gaat spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is eerder Luigi Bruins het spelen onmogelijk maken dan een zwakte uitbuiten bij Haggie volgens mij
Tsja ik blijf het een dun koord vinden waarop die balanceertquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt. Zie genoeg aanknopingspunten waardoor ik denk dat Ajax aanvallend gaat spelen.
Zaak is nu dichtgooien en thuis afmakenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Uitkijken naar Mario Been die zo een analyse geeft hoe Feyenoord niet nog meer tegendoelpunten kan incasseren.
Ik heb er wel vertrouwen in op de langere termijn, alleen volgende week zie ik het nog wel misgaan door typische Ajaxheid.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tsja ik blijf het een dun koord vinden waarop die balanceert
Ja en dan blijft ons geweldige bestuur de rust houden....quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in op de langere termijn, alleen volgende week zie ik het nog wel misgaan door typische Ajaxheid.
Laat een andere club dat plekje van Feyenoord invullen. Alles is beter dan dit. Feyenoord bakt er geen ene tyfus van. Zo sta je als land keihard voor paal manquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:47 schreef Masterminded het volgende:
Was gezellig, ik ben er weer vandoor. Lach ze.
Ho, wacht. Ik lees dat Trencin een begroting van 2 miljoen euro heeft. Dat pik je toch nog even mee.quote:
Ik zie graag een voorbeschouwing op de return van jouw hand tegemoet.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ho, wacht. Ik lees dat Trencin een begroting van 2 miljoen euro heeft. Dat pik je toch nog even mee.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op naar het Feyenoord topic gifje?
leuk ja.quote:
LOLquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ho, wacht. Ik lees dat Trencin een begroting van 2 miljoen euro heeft. Dat pik je toch nog even mee.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
zou wel nice zijn als je namen van users kon toevoegen op de hoofden van die koreaantjesquote:
Nee. Ik ga mijn best weer doen voor de Europese Super Cup. Ik ga mijn handen niet branden aan deze lachwekkende voetbalclub.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie graag een voorbeschouwing op de return van jouw hand tegemoet.
Komt niet geloofwaardig over want die koreaantjes zijn niet viesdik.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zou wel nice zijn als je namen van users kon toevoegen op de hoofden van die koreaantjes
Wanneer is dat spektakel?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee. Ik ga mijn best weer doen voor de Europese Super Cup. Ik ga mijn handen niet branden aan deze lachwekkende voetbalclub.
Vast wel, want Ten Hag is helemaal de man van OverGod.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en dan blijft ons geweldige bestuur de rust houden....
Ik dacht die komen nog wel terugquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
Zenit kan er ook geen reet meer van.
Woensdag.quote:
Muah in Ajax en PSV zit nog wel wat ambitie.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:50 schreef Bolasie het volgende:
Hef al die Nederlandse clubs op. Wat een dode boel.
Son gaat eerst nog naar de Asian Games.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:52 schreef KingRoland het volgende:
SonGOD bij Spurs genot
kan niet wachten om hem weer in actie te zien @Rickert
Heb ze wat overschat met mijn betje. Gelukkig pakt het betje op Trencin voorlopig beter uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht die komen nog wel terug
teringlijers
Wat moeten we met die harlekijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:52 schreef govie het volgende:
Ik presenteer u tijdens de pause de cringy nieuwjaarsconference van jan de jong.
"Dat geeft maar eens aan hoe de tijden veranderen in het voetbal!"
https://i.imgur.com/B4MDPL9.gifquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:53 schreef De_Kraam het volgende:
Van Beekgodverdimme wat een drama die man.
Ik dacht dat dat volgend jaar was.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Son gaat eerst nog naar de Asian Games.
Vanaf morgen weer écht voetbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:52 schreef KingRoland het volgende:
SonGOD bij Spurs genot
kan niet wachten om hem weer in actie te zien @Rickert
Je zou maar elke week deze crap moeten aanschouwen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah in Ajax en PSV zit nog wel wat ambitie.
Feyenoord vindt het allemaal wel prima zo.
zijn niet de slimste helden nee, bosz is de enige vooralsnog die hoop gaf in donkere jarenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:54 schreef govie het volgende:
De Boer, Cocu en Giovanni hebben het neerlands voetbal totaal kapot gemaakt.
idd, knock out fase van de CL halenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:54 schreef govie het volgende:
De Boer, Cocu en Giovanni hebben het neerlands voetbal totaal kapot gemaakt.
Die had tyfus veel geluk vriendquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
zijn niet de slimste helden nee, bosz is de enige vooralsnog die hoop gaf in donkere jaren
Ach een Man Utd kijk je ook niet voor je lol.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je zou maar elke week deze crap moeten aanschouwen.
Ik ook niet. Liever een KNOTSGEK eredivisie potje.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook niet lekker voor zitten.
Doe ik al 2 jaar, maar al die cruijfschaallovers blijven die mongolen steunen. Dat ze allemaal kapot vallen, nepsupporters.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je zou maar elke week deze crap moeten aanschouwen.
kortzichtigheid weer bij dat kleine brein van jequote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, knock out fase van de CL halenCocu
Ook daar hou ik het bij potjes van Ajax en PSV dit jaar denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Liever een KNOTSGEK eredivisie potje.
Kapotgelachen om de statistieken van Benfica v Fener.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kortzichtigheid weer bij dat kleine brein van jeCocu, grijze visieloze trainer.
Vitesse scoort wel vaak thuis dus ik teken voor een winst JRquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga wel naar Vitesse kijken nu, Feyenoord is een hopeloze zaak.
Zieke diss maat.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vitesse was vorige week ook best leuk om naar te kijken ondanks de shaky momenten.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga wel naar Vitesse kijken nu, Feyenoord is een hopeloze zaak.
"Ja maar prijzen!!!"quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wat dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Kapotgelachen om de statistieken van Benfica v Fener.
SlutskyGod gooit er wat Sovjetpragmatisme in.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vitesse scoort wel vaak thuis dus ik teken voor een winst JR
Met die paar euro inzet win je toch niet zo veel?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:58 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga zo mijn hele spaarrekening op De Graafschap zetten.
Drie hopeloze schoten van afstand of zo. Een Ajax op bezoek bij Real Madrid zou meer creëren.quote:
Misschien is dr. Pol er nog op.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb geen Foxsports dus ik moet verplicht deze teringzooi aanschouwen
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien is dr. Pol er nog op.
Dr Polquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien is dr. Pol er nog op.
Dat is al gezegd Hans.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wacht Trencin heeft een begroting van 2 miljoen?
Per maand hoop ik?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wacht Trencin heeft een begroting van 2 miljoen?
Waarom noem je Pascalus niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:03 schreef Masterminded het volgende:
Ik heb medelijden met mijn goede vrienden KennyPowers, Slobeend en Insomnia2.0.
Als Feyenoorder weet je waar je aan begint dus totaal geen medelijdenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:03 schreef Masterminded het volgende:
Ik heb medelijden met mijn goede vrienden KennyPowers, Onlogisch, Slobeend en Insomnia2.0.
Opvallend iddquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom noem je Pascalus niet?
Van Beek heeft overal moeite meequote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is zich nu dood aan het drinken.
Ik denk dat Slobeend in een droevige Oostblokhotelkamer zit. Heb hem al een tijdje niet gesproken.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was een goede user.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom noem je Pascalus niet?
Verdedigers van een G team hebben dat wel vaker.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:05 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Van Beek heeft overal moeite mee
Dan hoop ik dat hij een leuke Slowaakse meid ontmoet in de club vanavond.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik denk dat Slobeend in een droevige Oostblokhotelkamer zit. Heb hem al een tijdje niet gesproken.
Inderdaad. Lopen zeiken op Ajax-beleid maar zelf rondbaggeren in een strontkarquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Feyenoorder weet je waar je aan begint dus totaal geen medelijden
Slob valt op mannen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij een leuke Slowaakse meid ontmoet in de club vanavond.
De Slob heeft wel eens kritiek op Hafcfan. Daar kan hij niet tegen.quote:
3-0 consolideren.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:04 schreef Keyos het volgende:
Niet wisselen, nergens voor nodig, staat goed.
Hij is niet heel knap denk ik want zijn standaard is wel erg laag.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou mij ook verbazen aangezien hij een crush heeft op die presentatrice van het journaal.
Deden ze vorige week ook al. Toen speelde Van der Werff nog niet in de verdediging, maar Thelander en Clarke-Salter. Dat was samen een comedyduo. Eduardo moest nog een beetje wennen maar dat is gewoon een prima keeper.quote:
Slob en ik hebben redelijk dezelfde smaakquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij is niet heel knap denk ik want zijn standaard is wel erg laag.
Ja jij zal ook bijna iedereen doenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slob en ik hebben redelijk dezelfde smaak
Pics?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Butnergod heeft gewoon deuren van 3 ton in huis
Zo zwaar? Woont ie in een kluis ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Butnergod heeft gewoon deuren van 3 ton in huis
Hoi Grifte, kan je het een beetje aan?quote:
Dit is wel wat overdreven.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja jij zal ook bijna iedereen doen
Zitten er nog niet in.quote:
Ze hebben gelijk gespeeld en Angelino zijn brein ging op zwart bij het nemen van een pingel.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe heeft PSV hiervan kunnen verliezen?
cutequote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is wel wat overdreven.
Maar als een meisje cute is en een leuke persoonlijkheid, waarom niet.
PSV is nog in opbouw.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk gespeeld en Angelino zijn brein ging op zwart bij het nemen van een pingel.
En PSV heeft ook geen waanzinnig goed elftal.
Angelino heeft een heerlijke vriendinquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk gespeeld en Angelino zijn brein ging op zwart bij het nemen van een pingel.
Nou ja, ze hebben de wedstrijd verloren dan. Maar dan nog.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
picsquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Angelino heeft een heerlijke vriendin
Ik ga wat speciaalbier er bij pakken, dit is om je voor kapot te schamen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoi Grifte, kan je het een beetje aan?
Slob is een uiterst aantrekkelijke jongeman.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij is niet heel knap denk ik want zijn standaard is wel erg laag.
Dan nog vind ik die defensie kwalitatief niet goed met Schwaab en Viergever die de opbouw moeten verzorgen ook (lol). En dat middenveld mist ook teveel kwaliteit, als je alles moet gokken op Pereiro die veel te wisselvallig is schiet het ook niet op.quote:
Ongeveer 14:00 groundhogday morgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Slob is een uiterst aantrekkelijke jongeman.
Het is te hopen voor dat meisje dat hij haar beter raakt dan die penalty dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Angelino heeft een heerlijke vriendin
Is dat zo?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ongeveer 14:00 groundhogday morgen.
Kindernet.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:17 schreef leolinedance het volgende:
Op welke zender feyenoord kijken?
Een Feyenoord wat toen defensiever kon spelen waardoor PSV minder ruimte had.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben de wedstrijd verloren dan. Maar dan nog.
Kan je lekker mee smijten.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)taken-by=angelino_69
Ik vind het middenveldbashen wat makkelijk. Rosario speelde stiekem een prima wedstrijd. Het algehele tempo van PSV lag gewoon laag en de afstanden tussen de controleurs en de voorste vier waren veel te groot. Dan wordt het lastig.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nog vind ik die defensie kwalitatief niet goed met Schwaab en Viergever die de opbouw moeten verzorgen ook (lol). En dat middenveld mist ook teveel kwaliteit, als je alles moet gokken op Pereiro die veel te wisselvallig is schiet het ook niet op.
twitter:11tegen11 twitterde op donderdag 09-08-2018 om 20:03:33Dutch team frustrated by supposedly inferior foreign opposition that applies compact mid to high pressing.We've seen countless episodes of this series, but they just keep producing new ones to fill the void before the real season starts.#trefey reageer retweet
Whitlock v Cadby. In een pod werd Cadby geďnterviewd en hij zat te stuiteren en te buzzen. Hij wil graag tegen Van Gerwen spelen. Als hij wint van Whitlock, moet hij zaterdag tegen MvG. Genot.quote:
lkkr hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)taken-by=angelino_69
Dat het tempo zo laag lag kwam ook door de gebrekkige kwaliteit van een Hendrix en Rosario om die bal snel te versnellen (en ook door veldbezetting uiteraard, maar dat moeten spelers ook wel aanvoelen of kon Bommel wel sneller ingrijpen)quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vind het middenveldbashen wat makkelijk. Rosario speelde stiekem een prima wedstrijd. Het algehele tempo van PSV lag gewoon laag en de afstanden tussen de controleurs en de voorste vier waren veel te groot. Dan wordt het lastig.
Ze hebben Berghuis, de beste speler van de Eredivisie dus die zal zo wel opstaan.quote:
Je kan imo niet verwachten dat dat nu al perfect verloopt. Blijft trainen, trainen en trainen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
(en ook door veldbezetting uiteraard, maar dat moeten spelers ook wel aanvoelen of kon Bommel wel sneller ingrijpen)
van de Beekquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord 4-0 achter ja? Wie maakte er nu een blunder?
Dat moet ik nog even terugkijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die gaan het anderhalf uur lang over Louis hebben
twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 09-08-2018 om 20:22:25Grootste Europese nederlaag van Feyenoord is 5-0, tegen het Real Madrid van Ferenc Puskás. reageer retweet
Doe het niet. Heel vervelende uitzending omdat die presentatrice Louis niet begreep.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moet ik nog even terugkijken.
Dat had ik al gelezen ja. Jammer.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Doe het niet. Heel vervelende uitzending omdat die presentatrice Louis niet begreep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |