Uit het oogpunt van Vetter en Thiamquote:
Ik heb dat deel niet gezien. Maar eerder op de avond zei Kenkhuis wel dat hij een kijkersvraag naar Sedoc doorstuurde. Die vraag: 'Waarom moet Schippers nog tien minuten nahijgen na een 100 meter terwijl Sjostrom gelijk alweer op adem is?'quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was er voor fittie tussen Sedoc en Kenkhuis net?
Oef das pech 0,001quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:43 schreef TheArt het volgende:
Koleczek 12.941
Neziri 12.945
Berings 12.946
Boons 12.948
0.005quote:
Maar Neziri gaat ook niet naar de finale, dus het gaat om 0,004 tussen wel finale en geen finale. Maakt het nog steeds triest voor de nummer 9, maar iets minder spectaculair.quote:
Blijkbaar is zwemmen op een of andere manier iets minder slopend. Je ziet op die toernooien ook altijd zwemmers die 20 minuten na een finale alweer opnieuw in actie moeten komen voor een andere finale en dan niet of nauwelijks minder presteren.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb dat deel niet gezien. Maar eerder op de avond zei Kenkhuis wel dat hij een kijkersvraag naar Sedoc doorstuurde. Die vraag: 'Waarom moet Schippers nog tien minuten nahijgen na een 100 meter terwijl Sjostrom gelijk alweer op adem is?'
Sedoc antwoorde dat hardlopers andere spiergroepen gebruiken etc. Toen zei Kenkhuis gekscherend: "Geef het maar toe, zwemmers zijn gewoon fitter."quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb dat deel niet gezien. Maar eerder op de avond zei Kenkhuis wel dat hij een kijkersvraag naar Sedoc doorstuurde. Die vraag: 'Waarom moet Schippers nog tien minuten nahijgen na een 100 meter terwijl Sjostrom gelijk alweer op adem is?'
Bij het zwemmen is het inderdaad altijd al bizar hoeveel nummers iemand kan zwemmen. Terwijl dat bij het atletiek nooit voorkomt.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Blijkbaar is zwemmen op een of andere manier iets minder slopend. Je ziet op die toernooien ook altijd zwemmers die 20 minuten na een finale alweer opnieuw in actie moeten komen voor een andere finale en dan niet of nauwelijks minder presteren.
Waarom?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:47 schreef Redefine het volgende:
Mexi kijkt nu uiteraard naar de NOS
Waarom duiden ze dat eigenlijk aan met .931/935/936/938? Dat is toch compleet onlogisch?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:43 schreef TheArt het volgende:
Koleczek 12.941
Neziri 12.945
Berings 12.946
Boons 12.948
Kenkhuis maakte een grapje natuurlijk, wel een dom grapjequote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:47 schreef kilon het volgende:
[..]
Sedoc antwoorde dat hardlopers andere spiergroepen gebruiken etc. Toen zei Kenkhuis gekscherend: "Geef het maar toe, zwemmers zijn gewoon fitter."
En toen was het lachen geblazen joh.
Ja dat snap ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom duiden ze dat eigenlijk aan met .931/935/936/938? Dat is toch compleet onlogisch?
Dat had ik dan weer niet gezien. Maar dat zal wel een hoogtepunt zijn geweest voor de NOS.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:47 schreef kilon het volgende:
[..]
Sedoc antwoorde dat hardlopers andere spiergroepen gebruiken etc. Toen zei Kenkhuis gekscherend: "Geef het maar toe, zwemmers zijn gewoon fitter."
En toen was het lachen geblazen joh.
Daarom doen ze ook 941/945/946/948 en geenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom duiden ze dat eigenlijk aan met .931/935/936/938? Dat is toch compleet onlogisch?
Ze lopen allebei wel minstens 10sec weg bij haar op de 800m. En Vetter is niet in bloedvorm, dus die zie ik niet onder de 2:20 eindigen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Vetter meer moet hopen dat Schäfer helemaal wegvalt dan dat ze moet hopen voorbij KJT te gaan
Dat afronden naar 12.94 zou echt bizar zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet helemaalZe ronden .931 toch niet af naar .94?
Ze lieten de vlog van de zusjes De Witte zien.quote:
Dit heb ik gemist, kutquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze lieten de vlog van de zusjes De Witte zien.
Iets te spannendquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:51 schreef Redefine het volgende:
De Witte maakt het wel erg spannend.
Ja. Zo erg dat we alsnog moeten wachtenquote:
Wat maakt dat uit?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze lopen allebei wel minstens 10sec weg bij haar op de 800m. En Vetter is niet in bloedvorm, dus die zie ik niet onder de 2:20 eindigen.
Denk alleen een kans als KJT weer gaat falen met het verspringen.
Die haalt ze wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Finale straks niet halen op 0.01
Tsja daar was ook wel veel te pakkenquote:
Dat leek er wel op ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:52 schreef TheArt het volgende:
Lisanne finisht te vroeg heb ik het idee.
Jawel. Aangezien je nooit sneller kan hebben gelopen dan je echte tijd, dat is de redenatie.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet helemaalZe ronden .931 toch niet af naar .94?
Vaag man. Dat doen ze in geen enkele andere sport zo.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jawel. Aangezien je nooit sneller kan hebben gelopen dan je echte tijd, dat is de redenatie.
Dafne heeft natuurlijk meer gelijk dan wij als toetsenbordheldenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het gelijk van Dafne over de baan
Apart, maar wel een enigszins begrijpelijke redenatie. Maar ja, geef de tijden dan gewoon in duizendsten als je toch in duizendsten meetquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jawel. Aangezien je nooit sneller kan hebben gelopen dan je echte tijd, dat is de redenatie.
Dus ze doen ceiling(time) qua 'afronden'.
Je moet niet teveel logica verwachten he.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Apart, maar wel een enigszins begrijpelijke redenatie. Maar ja, geef de tijden dan gewoon in duizendsten als je toch in duizendsten meet(voor zover meten in duizendsten überhaupt nauwkeurig genoeg kan)
Mooi op tijdquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kom uiterlijk morgenochtend met mijn prognose voor Nafissatou Thiam
ik denk dat ik morgenavond een uiterst nauwkeurige voorspelling kan doenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik doe een prognose: 6871quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach, dat blijft niks vergeleken met Brent Newdickquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:02 schreef Max23 het volgende:
Die Britse die zo in de 400m loopt zal vroeger wel veel gepest zijn: Amy Allcock
Zijn ouders moesten toen dronken zijn geweest toen ze zijn voornaam doorgaven aan de instanties.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, dat blijft niks vergeleken met Brent Newdick
Leon Haan werkt niet voor niets bij de NOS.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:07 schreef Max23 het volgende:
Heeft Leon Haan de seizoenstijden wel bekeken? Alsof het de grootste verrassing is dat ze allebei de finale hebben gehaald
Waarbij?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:10 schreef Redefine het volgende:
Het blijft wel zuur dat de programmamaker Nederland een potentiële medaille door de neus heeft geboord.
De 4x400. Al is nummer vier niet topfit.quote:
Hoezo kan niet iedereen meedoen dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
De 4x400. Al is nummer vier niet topfit.
Zeker, het slaat ook écht nergens opquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:10 schreef Redefine het volgende:
Het blijft wel zuur dat de programmamaker Nederland een potentiële medaille door de neus heeft geboord.
De finale van de 400 meter vrouwen zit een goede anderhalf uur voor die van de 4x400 meter. Dat is echt niet fatsoenlijk te doen, het is geen zwemmen waar ze na vijf minuten weer fris zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo kan niet iedereen meedoen dan?
Dat is echt belachelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De finale van de 400 meter vrouwen zit een goede anderhalf uur voor die van de 4x400 meter. Dat is echt niet fatsoenlijk te doen, het is geen zwemmen waar ze na vijf minuten weer fris zijn.
Schuld van de programmamaker zoals ik al zei. Halve finale/serie van estafette op dezelfde dag als de gewone 400 meterquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo kan niet iedereen meedoen dan?
Daar moet toch wel kritiek op zijn geweest? Waarom is daar niks aan gedaan?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schuld van de programmamaker zoals ik al zei. Halve finale/serie van estafette op dezelfde dag als de gewone 400 meter
Zeker bij de 400 meter dan ook nog. Bij de 100 meter zou het nog enigszins kunnen, al zou het daar ook nergens op slaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De finale van de 400 meter vrouwen zit een goede anderhalf uur voor die van de 4x400 meter. Dat is echt niet fatsoenlijk te doen, het is geen zwemmen waar ze na vijf minuten weer fris zijn.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar moet toch wel kritiek op zijn geweest? Waarom is daar niks aan gedaan?
Geen idee. Maar je ziet elke dag al rare combinaties. Kogelstoten en kogelslingeren op dezelfde dag. Discuswerpen een dag erna....quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een EKquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je ziet elke dag al rare combinaties. Kogelstoten en kogelslingeren op dezelfde dag. Discuswerpen een dag erna....
Kritiek leveren op Duitse autoriteiten is niet altijd zo'n slim plan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is een medaille die je wellicht misloopt. Dat weegt zwaar voor sommige atleten/landen qua financiering ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een EK
Ordnung muss sein.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kritiek leveren op Duitse autoriteiten is niet altijd zo'n slim plan.
Alusalu ja, maar dat was wel op de OSquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo had je op OS een Estse geloof ik die op mass start gewoon vandoor ging om maar punten te verzamelen zodat ze tenminste top-10 eindigde voor financiering. (schaatsen)
Saskia Alusalu, wiens lichaamsgewicht voor de helft uit make-up bestaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo had je op OS een Estse geloof ik die op mass start gewoon vandoor ging om maar punten te verzamelen zodat ze tenminste top-10 eindigde voor financiering. (schaatsen)
Akkoord, maar goed voor sommigen is het een van de weinige kansen op een medaille dan is dit heel zuurquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alusalu ja, maar dat was wel op de OS
Sow, Max vindt dit niet leukquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Saskia Alusalu, wiens lichaamsgewicht voor de helft uit make-up bestaat.
Prestaties op een EK zullen in veel landen ook wel financieel interessant zijn, lijkt mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alusalu ja, maar dat was wel op de OS
Antoinette de Jong vindt dat leuk.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ligt aan de waan van de dag hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prestaties op een EK zullen in veel landen ook wel financieel interessant zijn, lijkt mij.
Ik heb helemaal niks met Alasalu, Wel met Hege Bokko natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Akkoord, maar goed voor sommigen is het een van de weinige kansen op een medaille dan is dit heel zuur
[..]
Sow, Max vindt dit niet leuk
Gabriela Koukalova ook. Hoewel die wel héél veel make-up nodig heeft om de helft van haar gewicht daar tegenwoordig uit te laten bestaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Antoinette de Jong vindt dat leuk.
Die heeft haar coach al die tijd verkeerd verstaan. Gabriela: je gezicht is viesdik door al die make up. Terwijl zij dacht dat ze zelf viesdik genoemd werdquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gabriela Koukalova ook. Hoewel die wel héél veel make-up nodig heeft om de helft van haar gewicht daar tegenwoordig uit te laten bestaan.
En dus werd ze boos en ging ze maar een boek schrijven en aan de hele wereld vertellen dat ze zo blij was om op haar 12e ontmaagd te worden en lekker ruzie maken met de hele ploeg - zoals een teamgenote waar ze al jaren geen woord tegen zegt - en dat soort ongein.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft haar coach al die tijd verkeerd verstaan. Gabriela: je gezicht is viesdik door al die make up. Terwijl zij dacht dat ze zelf viesdik genoemd werd
Ik begin het idee te krijgen dat je geen fan haar bent.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dus werd ze boos en ging ze maar een boek schrijven en aan de hele wereld vertellen dat ze zo blij was om op haar 12e ontmaagd te worden en lekker ruzie maken met de hele ploeg - zoals een teamgenote waar ze al jaren geen woord tegen zegt - en dat soort ongein.
Doe dan toch maar Alusalu.
Dan kunnen ze er maar beter mee stoppen.quote:
Behalve de ruzie met haar teamgenoten zie ik nog steeds geen enkele reden om te walgen van Koukalova.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dus werd ze boos en ging ze maar een boek schrijven en aan de hele wereld vertellen dat ze zo blij was om op haar 12e ontmaagd te worden en lekker ruzie maken met de hele ploeg - zoals een teamgenote waar ze al jaren geen woord tegen zegt - en dat soort ongein.
Doe dan toch maar Alusalu.
Zelfs collega's/concurrenten op de medailleceremonie laten wachten in de vrieskou omdat je je make-up nog uitgebreid bij moet punten vind ik ook maar matig.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve de ruzie met haar teamgenoten zie ik nog steeds geen enkele reden om te walgen van Koukalova.
Ik heb verder ook niet veel met haar.
Leek mij niet expres.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:38 schreef skysherrif het volgende:
Waarom maakt ie hem expres fout als hij anders leider in de wedstrijd is?
Hij liep gewoon net te ver door leek hetquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:38 schreef skysherrif het volgende:
Waarom maakt ie hem expres fout als hij anders leider in de wedstrijd is?
Oh, leek wel echt op zo'n typisch stapje net over de lijn heen. Zonde dan, leek niet te hoeven.quote:
Ook voor de monsterworp bij het speerwerpenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:37 schreef Redefine het volgende:
Regen moet inderdaad wel wegblijven, vooral bij zo'n hordenfinale.
Zeker. Maar bij de horden wordt het gewoon link als het regent.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook voor de monsterworp bij het speerwerpen
Zal net wat teveel vaart hebben gehad.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, leek wel echt op zo'n typisch stapje net over de lijn heen. Zonde dan, leek niet te hoeven.
Er zijn nog wel wat Finnen maar niet meer op topniveau. En er is een IJslander meen ikquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:42 schreef skysherrif het volgende:
Ik mis de Scandinavische goden bij het speerwerpen, zijn die er niet meer?
Mooiquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:44 schreef Max23 het volgende:
Douwe Amels naar de finale, 2m21 was al genoeg
ja, al valt de tijd nog mee. Dacht dat ze boven de 25 ging.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:45 schreef skysherrif het volgende:
Dit zag er niet goed uit van Thiam.
Vond dit wel OK voor haar doenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:45 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet zo goed want zevenkampers doorgaans lopen, maar ze liep alsof ze zojuist een 1500m achter de rug heeft.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, al valt de tijd nog mee. Dacht dat ze boven de 25 ging.
Gebeurt wel vakerquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet zo goed want zevenkampers doorgaans lopen, maar ze liep alsof ze zojuist een 1500m achter de rug heeft.
Niet zo goed in vorm?
matige start, maar dan wel een pb bij het kogelstoten.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet zo goed want zevenkampers doorgaans lopen, maar ze liep alsof ze zojuist een 1500m achter de rug heeft.
Niet zo goed in vorm?
Ach, nog altijd mijlenver boven de rest.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:45 schreef skysherrif het volgende:
Na 150 misschien, ik vond het er lang heel goed uit zienquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ai, ze leek wel stil te vallen na 50 meter.
Springt morgen 3 keer fout bij het verspringenquote:
Gooit de speer 20 m ver.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Springt morgen 3 keer fout bij het verspringen
Start leek erg goed, daarna ook nog prima, maar daarna was het flink minder.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na 150 misschien, ik vond het er lang heel goed uit zien
Die weet het altijd wel weer ergens laten liggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Springt morgen 3 keer fout bij het verspringen
Leuk mens juist.quote:
Zijn ze wel gewend in dit stadionquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
De moffen speren iedereen kapot
Die was altijd flink op de brommerquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag de naam van Konstantinos KenterisGOD
Die was in 2002 op de Bromer, en bleef er toen wel opzitten.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was geniaal. Samen met Ekatarina Thanou op de brommer (letterlijk zelfsquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chalkia ja (of Halkia)quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dat was geniaal. Samen met Ekatarina Thanou op de brommer (letterlijk zelfs), en dat mens dat heel even de 400m horden domineerde.
Albert Speer-stadion?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zijn ze wel gewend in dit stadion
[..]
Die was altijd flink op de brommer
Fani Chalkia genot. Elk titeltoernooi uit het niets schroeien.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dat was geniaal. Samen met Ekatarina Thanou op de brommer (letterlijk zelfs), en dat mens dat heel even de 400m horden domineerde.
Vooral hoe lang ze dat verhaal in stand wilden houden. Dat was best lachen toen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat motoraccidentje was wel chanant
Hortelano gewoon 1quote:
Azeri dacht ikquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Is dit een echte Turk of een koopje?
Azerbaijaniquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Is dit een echte Turk of een koopje?
Klopt.quote:
Ekat en Fani godinnenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is altijd leuk.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:08 schreef Max23 het volgende:
Hahahaha die arrogante boze rotkop van die Brit
Blijft opvallend ja. Al is het atletiek niveau daar niet echt hoog.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Echt fantastisch dat uitgerekend iemand uit Azerbeidzjan, een echt topland als het om het kopen van sporters gaat, voor een ander land wint
Nee, geen enkel niveau is daar echt hoog. Daarom kopen ze ook Iraanse taekwondoka's, Russische worstelaars, Cubaanse volleybalsters (die gelijk even een man krijgen om sneller Azeri te worden) en Oekraïnse kanoërs.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijft opvallend ja. Al is het atletiek niveau daar niet echt hoog.
Als deze Wilson op dat vlot erbij zou liggen, zou Tom Hanks er niet bij passen.quote:
Gewichtheffen?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, geen enkel niveau is daar echt hoog. Daarom kopen ze ook Iraanse taekwondoka's, Russische worstelaars, Cubaanse volleybalsters (die gelijk even een man krijgen om sneller Azeri te worden) en Oekraïnse kanoërs.
Oh ja, daar kopen ze gewoon elke betrapte Bulgaarquote:
Maar daar hebben ze er dan wel meer ingekocht. Bij het atletiek niemand.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, geen enkel niveau is daar echt hoog. Daarom kopen ze ook Iraanse taekwondoka's, Russische worstelaars, Cubaanse volleybalsters (die gelijk even een man krijgen om sneller Azeri te worden) en Oekraïnse kanoërs.
en dat ie de mascotte niet omduwtquote:
Als die niet wint, laat die wel weer iemand diskwalificeren.quote:
RIP tv van Heywooduquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit inmiddels klaar om de TV door het raam te flikkeren.
R.I.P. Berlinoquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en dat ie de mascotte niet omduwt
Je TV? Ah ja, je laptop ligt natuurlijk al buiten.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit inmiddels klaar om de TV door het raam te flikkeren.
Waarom zou die buiten liggen?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je TV? Ah ja, je laptop ligt natuurlijk al buiten.
En zijn tablet ookquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je TV? Ah ja, je laptop ligt natuurlijk al buiten.
Dat lijkt me toch redelijk optimistisch.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:13 schreef TheArt het volgende:
Ik zie dat Vetter nog maar 43 punten achter het zilver van KJT staat in de forecast.
Dan kan Dadic als ze haar PR haalt op ver gewoon naar het zilver dusquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:13 schreef TheArt het volgende:
Ik zie dat Vetter nog maar 43 punten achter het zilver van KJT staat in de forecast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |