LIF / Vintage- en vintagelook kleding #5quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga dat Vintage topic zoeken.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je de trap op loopt en kapot bent
Beste zomerweer ooit.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:25 schreef Harmankardon het volgende:
Weten jullie nog, de zomer van 2018? Lijkt alweer zo lang geleden![]()
Gisteren gedaan, heeft wel geholpen jaquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik nog wat slaap in te halen heb; maar eens op tijd mijn mandje opzoeken straks.
Muntje opwerpen dan maarquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja een van de twee. De paarse of die met de grote bloemen.
Mijn nieuwe jurk is te chic denk ik.
Maakt ze niet meer indruk door als Zeeuws meisje te gaan ?quote:
Lijkt me niet de beste aanpak als je serieus genomen wil worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maakt ze niet meer indruk door als Zeeuws meisje te gaan ?
#Nooffense#justmakingconversasion
#itsdeadSC
huehuequote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lijkt me niet de beste aanpak als je serieus genomen wil worden.
Denk niet dat Samzz op de eerste date al serieus genomen wil worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo van: mensen die in een werksituatie status en verantwoordelijkheid hebben, zijn in de slaapkamer vaak onderdanig. Vervolgens bind je haar vast, en spank je die heerlijke billen tot ze paars zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:27 schreef MCH het volgende:
Begin je op zo'n date eigenlijk ook over je moderatorschap.
Hihi, je zei genomen wil wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
lees dit bericht nog eens zonder kloppende penisquote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo van: mensen die in een werksituatie status en verantwoordelijkheid hebben, zijn in de slaapkamer vaak onderdanig. Vervolgens bind je haar vast, en spank je die heerlijke billen tot ze paars zien.
Ken je het geluid van een stervende giraffe?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil wel even geluid maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |