Mijn god, als je denkt dat het niet erger kanquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Crip had een keer een katje maar van haar moeder mocht dat echt niet dus ze had dat ding verstopt maar uiteindelijk kwam ze er achter en moest het kitten weer weg
Nee zijn padjes voor in de senseoquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een schande als je nu oploskoffie bedoelt
S C H A N D E ! !quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee zijn padjes voor in de senseo
Drink jij koffie dan, wil je graag uit je mond stinkenquote:
Nee drink alleen 2 keer per jaar cappuccinoquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Drink jij koffie dan, wil je graag uit je mond stinken
Hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee zijn padjes voor in de senseo
Ik drink alleen sterrenmunttheequote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik vind ze af en toe wel erg lekker, drink eigenlijk hoofdzakelijk thee.
Haat mensen die naar lijken ruiken uit hun mond.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:23 schreef SideEffect het volgende:
Waarom maak jij je eigenlijk druk over mijn mondgeur
Doe niet zo elitair dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee drink alleen 2 keer per jaar cappuccino
Heb nu vooral de groene thee met cocos, die is erg lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik drink alleen sterrenmuntthee
Wrm zeg je het alleen tegen mij? Fem en chloroform drinken koffiequote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haat mensen die naar lijken ruiken uit hun mond.
Nooit gehad, klinkt ook wel gek ;squote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb nu vooral de groene thee met cocos, die is erg lekker
Fem is oud en Chloro zo'n stofferige juf, die zijn niet meer te redden.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wrm zeg je het alleen tegen mij? Fem en chloroform drinken koffie
Haaaai gurlquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Was niet mijn bedoeling, sorry, catkiller. Laten we opnieuw beginnen.
Hey
Kreeg het een keer bij een kennis, zou nooit uit mijzelf die smaak hebben gekochtquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nooit gehad, klinkt ook wel gek ;s
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fem is oud en Chloro zo'n stofferige juf, die zijn niet meer te redden.
Zeg ik niet want dan komt TARDIS. weer commentaar geven.quote:
😔quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fem is oud en Chloro zo'n stofferige juf, die zijn niet meer te redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |