Mijn god, als je denkt dat het niet erger kanquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Crip had een keer een katje maar van haar moeder mocht dat echt niet dus ze had dat ding verstopt maar uiteindelijk kwam ze er achter en moest het kitten weer weg
Nee zijn padjes voor in de senseoquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een schande als je nu oploskoffie bedoelt
S C H A N D E ! !quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee zijn padjes voor in de senseo
Drink jij koffie dan, wil je graag uit je mond stinkenquote:
Nee drink alleen 2 keer per jaar cappuccinoquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Drink jij koffie dan, wil je graag uit je mond stinken
Hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee zijn padjes voor in de senseo
Ik drink alleen sterrenmunttheequote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik vind ze af en toe wel erg lekker, drink eigenlijk hoofdzakelijk thee.
Haat mensen die naar lijken ruiken uit hun mond.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:23 schreef SideEffect het volgende:
Waarom maak jij je eigenlijk druk over mijn mondgeur
Doe niet zo elitair dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee drink alleen 2 keer per jaar cappuccino
Heb nu vooral de groene thee met cocos, die is erg lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik drink alleen sterrenmuntthee
Wrm zeg je het alleen tegen mij? Fem en chloroform drinken koffiequote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haat mensen die naar lijken ruiken uit hun mond.
Nooit gehad, klinkt ook wel gek ;squote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb nu vooral de groene thee met cocos, die is erg lekker
Fem is oud en Chloro zo'n stofferige juf, die zijn niet meer te redden.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wrm zeg je het alleen tegen mij? Fem en chloroform drinken koffie
Haaaai gurlquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Was niet mijn bedoeling, sorry, catkiller. Laten we opnieuw beginnen.
Hey
Kreeg het een keer bij een kennis, zou nooit uit mijzelf die smaak hebben gekochtquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nooit gehad, klinkt ook wel gek ;s
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fem is oud en Chloro zo'n stofferige juf, die zijn niet meer te redden.
Zeg ik niet want dan komt TARDIS. weer commentaar geven.quote:
😔quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fem is oud en Chloro zo'n stofferige juf, die zijn niet meer te redden.
Ach Tardis heeft overal commentaar op.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeg ik niet want dan komt TARDIS. weer commentaar geven.
Verder saai water.
Eens. Behalve Dr. Pepper.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:37 schreef Catkiller het volgende:
Coca ColaDr. Pepper
Coca Cola Vanille
Fristi
Chocomel
Melk is altijd lekker. Hmmmm.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Melk is zo lekker op een warme zomerdag.
Vroeger dronk ik nooit water maar een bestaan op cola was mijn tandarts ondanks zijn inkomsten niet blij mee dus toen maar aangeleerd om voornamelijk water te drinkenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ach Tardis heeft overal commentaar op.
Water is niet saai, ik drink ook graag water
Echt hè, confronteer mij niet met het feit dat sommige mensen het wel leuk hebben samen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:38 schreef SideEffect het volgende:
Wat is dat met al die kleffe stellen, blijf van elkaar af in het openbaar
Wow dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vroeg niet om jouw mening, mevrouwtje mweh
En dan van die mensen die alleen cola drinken en geen water lustenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vroeger dronk ik nooit water maar een bestaan op cola was mijn tandarts ondanks zijn inkomsten niet blij mee dus toen maar aangeleerd om voornamelijk water te drinken
Ik was dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan van die mensen die alleen cola drinken en geen water lusten
Ben ook gestopt met de cola, dronk het ook elke dagquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan van die mensen die alleen cola drinken en geen water lusten
RUSTAGquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vroeg niet om jouw mening, mevrouwtje mweh
Haha kijk deze white knight!!!!quote:
Heb echt haat aan mensen die zeggen dat ze geen water lustenquote:
Ik zal je een gouden tip geven, drink Coco cola zero of Pepsi max. Zit geen suiker in dus krijg je geen suiker van. Is wel weer voor andere dingen slecht maar als ik jou zo zie care je toch niet om je gezondheidquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vroeger dronk ik nooit water maar een bestaan op cola was mijn tandarts ondanks zijn inkomsten niet blij mee dus toen maar aangeleerd om voornamelijk water te drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |