schandaligquote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:59 schreef Chloroform het volgende:
Lol heb al een maand niet gewerkt
Neequote:
Wiequote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:14 schreef Catkiller het volgende:
Die momentius zit zwaar aan de medicatie zeker
ghehequote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:14 schreef Catkiller het volgende:
Die momentius zit zwaar aan de medicatie zeker
Wat ga je eten, snoepjequote:
wel uitkering tochquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, alleen t heet officieel ontslag om economische redenen. dus net iets minder lekker.
Heb je je piemel op de schouder van de vrouw van je baas gehangen?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
2,5 maand en transitievergoeding mee.
Nee dan was ik toch allang faquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:29 schreef Catkiller het volgende:
Moet je om fa te worden eerst helemaal mad worden op een user die het bloed onder je nagels vandaan haalt of niet
momentius dat zie je tochquote:
lekker tochquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
2,5 maand en transitievergoeding mee.
Sowquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:33 schreef Catkiller het volgende:
Aah joh, kanker is de nieuwe tering.. nog een paar jaar en dan gaan alleen afrikanen ervan dood.
Op dumpert zitten allemaal genieën.quote:
dacht ff dat ik twonuts zag posten na werktijd maar dat kan natuurlijk niet hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:36 schreef Catkiller het volgende:
Ik wil ook een vergoeding voor mijn transitie naar Veronique
Daarom kom ik daar nooitquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Op dumpert zitten allemaal genieën.
Geef eens een link naar een topic dan ofzo johquote:
Mag dat in een instelling danquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Totogod, ga je al samenwonen met fripsel?
Sorry daar is het niet spannend genoeg voor.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geef eens een link naar een topic dan ofzo joh
Bedankt voor dit compliment denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
dacht ff dat ik twonuts zag posten na werktijd maar dat kan natuurlijk niet haha
🙄quote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry daar is het niet spannend genoeg voor.
😔quote:
😘quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry daar is het niet spannend genoeg voor.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:33 schreef Catkiller het volgende:
Aah joh, kanker is de nieuwe tering.. nog een paar jaar en dan gaan alleen afrikanen ervan dood.
quote:
😍🤗quote:
Ik heb dit altijd als ik iemand iets wil vertellen over wat ik heb meegemaakt.quote:
Godverdomme lulquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Catkiller suggereerde elders dat fripsel in een instelling woont, mag je daar zomaar katten houden?
Watquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:56 schreef Catkiller het volgende:
Misschien stopt ze het onder het bed net als Crip toen met haar kitten
Crip had een keer een katje maar van haar moeder mocht dat echt niet dus ze had dat ding verstopt maar uiteindelijk kwam ze er achter en moest het kitten weer wegquote:
merk nog weinig van die code oranjequote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Is weer eens wat anders de lampen aan om deze tijd
Vind de regen wel fijn nu, maar hebben geen onweerquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
merk nog weinig van die code oranje
de berm begint op sommige stukken weer groen te kleuren in plaats van geel. Grappig om te zien wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vind de regen wel fijn nu, maar hebben geen onweer
Kan zo snel gaan, hoop alleen dat mijn planten niet te zwaar gaan worden. Gister was de kat al zo leuk geweest om een tak om te knappenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de berm begint op sommige stukken weer groen te kleuren in plaats van geel. Grappig om te zien wel.
oehh bummerquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, alleen t heet officieel ontslag om economische redenen. dus net iets minder lekker.
Een schande als je nu oploskoffie bedoeltquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Is wel lekker die nieuwe van DE Cafe latte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |