Aight, misschien dat ik dan wel ff switch want hansgodquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is gewoon de NPO1 uitzending. Vanaf 17.30 zullen ze wel volledig op Turnen gaan, dan is het hardrijden op de fiets voorbij
Anti homo..quote:
Genoeg filmpjes op internet te vinden straksquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:18 schreef Moira. het volgende:
Fijn, mijn internet ligt eruit
Net nu ik de Ier wilde zien
Ff snel teruggekeken in de stream. Mooi dat hij zelfs z'n ziek hoge kwaliscore heeft verbeterdquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:21 schreef VMG166 het volgende:
[..]
Genoeg filmpjes op internet te vinden straks
Ik dacht dat je er wel meer een w tussen zette, nguwinquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:15 schreef Moira. het volgende:
Voor mensen die zich net zo lang als ik al afvragen hoe je Nguyen uitspreekt (aangezien 30% van de wereldbevolking die naam heeft ofzo), from what I know spreken de commentatoren het allemaal fout uit.
Meisje van m'n studie heet Nguyen en die zegt "Je spreekt het uit zoals pinguin maar dan zonder de pi, dus nguin"
Nja zij is Chinees dus hullie blijkbaar niet echtquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er wel meer een w tussen zette, nguwin
Ik ben trouwens op Youtube op aan het zoeken maar ik tref ditquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja zij is Chinees dus hullie blijkbaar niet echt
Maar misschien heb ik het mis en is ze helemaal niet Chinees maar Vietamees?quote:Nguyen (pronounced "Grongrumuyhen")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |