Friesland Campina ?quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:47 schreef franklop het volgende:
O als sponsor van Epke juich ik natuurlijk voor hem
Zou goed kunnenquote:
Kijk online verder danquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:53 schreef TheVulture het volgende:
NOS, gooi jezelf aub weg... alsof die voetbalsamenvattingen niet gewoon in 45 minuten kunnen![]()
Nou inderdaad zeg, nogal slecht dit. Helemaal omdat het al bekend was. Zorg dan eventueel dat je even tijd hebt op NPO 2 of 3.quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:53 schreef TheVulture het volgende:
NOS, gooi jezelf aub weg... alsof die voetbalsamenvattingen niet gewoon in 45 minuten kunnen![]()
Zou heel goed kunnen, maar mag dus nietquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:53 schreef TheVulture het volgende:
niet zo zeuren. Kijk gewoon op internet of Sporza/BBCquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben al naar Eurosport gezapt, maar de NOS snapt er wederom geen kut van... en straks wel weer lekker met Dione en Greg babbelenquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Canvas zendt het ook uit (Ziggy kanaal 52)
Gastquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben al naar Eurosport gezapt, maar de NOS snapt er wederom geen kut van... en straks wel weer lekker met Dione en Greg babbelen
https://nos.nl/livestream(...)-finale-rekstok.htmlquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben al naar Eurosport gezapt, maar de NOS snapt er wederom geen kut van... en straks wel weer lekker met Dione en Greg babbelen
ze moeten precies om 19.00 starten met het ED voetbalquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze moeten contractueel voetbal om 19h00 uitzenden.quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het rare keuzesquote:
Het is geen keuzequote:
Zijn geen keuzes, is een verplichtingquote:
Ja, maar de reden is nou zo vaak genoemd hier. Ze kunnen dus niet anders en er zijn opties genoeg om het ergens anders te kijken.quote:
Sorry dat ik niet heb teruggescrolled, ben er vandaag amper geweestquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, maar de reden is nou zo vaak genoemd hier. Ze kunnen dus niet anders en er zijn opties genoeg om het ergens anders te kijken.
The Belgian Swingerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |