WAT.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit je door het weer ook helemaal vol vocht nu?
watquote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ah, volgende week een vrouw die geen sperma slikt. Kijk er nu al naar uit.
Niet slikken is laten stikken.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ah, volgende week een vrouw die geen sperma slikt. Kijk er nu al naar uit.
zo damn, leef jij ook nogquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Niet slikken is laten stikken.
Nog wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo damn, leef jij ook nog
nein.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op.
Is mevrouw Haags inmiddels zwanger van een tweede?
ze gaan wel voor een jongetje proberenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op.
Is mevrouw Haags inmiddels zwanger van een tweede?
zou leuk zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze gaan wel voor een jongetje proberen
Heb ff een ommezwaai moeten maken, maar ik kom langzaamaan weer op het pad dat ik wil bewandelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nein.
Ging het even niet goed met je?
okok, gelukkig. Rustig aan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb ff een ommezwaai moeten maken, maar ik kom langzaamaan weer op het pad dat ik wil bewandelen.
Hopelijk gaat ie dan niet op Haags lijken 😏quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze gaan wel voor een jongetje proberen
altijd op mamaquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ie dan niet op Haags lijken 😏
En omdat het een PVVer was is dat niet erg? Wat loop je nou stoer laconiek te doen joh.quote:
Moet zij weten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
En omdat het een PVVer was is dat niet erg? Wat loop je nou stoer laconiek te doen joh.
Wat een extreem homofiele UI heb je trouwens.
Wat voor drugs gebruik jij?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
En omdat het een PVVer was is dat niet erg? Wat loop je nou stoer laconiek te doen joh.
Wat een extreem homofiele UI heb je trouwens.
loltwitter:NOSsport twitterde op vrijdag 10-08-2018 om 07:41:29AjaxAjaxAjaxAjaxAjaxPSVAjaxHet Museumplein kan alvast geboekt worden, voorspellen onze commentatoren 🏆⏳#Ajax #PSV #eredivisie https://t.co/RDbadVntTj reageer retweet
4-0quote:
Je bent er maar druk mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
4-0
Dat jij je hier nog durft te vertonen.
Nou ja, je kan nergens anders heen verder, dus dat snap ik wel.. maar 4-0!![]()
uiteindelijk zetten ze wel weer heel Nederland voor lulquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:47 schreef GGMM het volgende:
Ik geniet er echt intens van om die Feyenoorders te zien discussiëren wat nou precies de oorzaak is van dit vreselijke verlies. Ze kunnen het maar niet snappen.
Wat een heerlijke ochtend!
Heel Nederland?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
uiteindelijk zetten ze wel weer heel Nederland voor lul
Welnee, in Europa geeft niemand meer een neuk om NL op voetbalgebied.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwa, vooral zichzelf.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze geven Ajax nu de schuldquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:47 schreef GGMM het volgende:
Ik geniet er echt intens van om die Feyenoorders te zien discussiëren wat nou precies de oorzaak is van dit vreselijke verlies. Ze kunnen het maar niet snappen.
Wat een heerlijke ochtend!
dat is wel zo maar we staan wel mede voor lulquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 10:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee, in Europa geeft niemand meer een neuk om NL op voetbalgebied.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN VRIENDEN en eventueel aanwezige vijanden
Knut sanquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
stop volgen vind ik een prima optiequote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:42 schreef Wereldgozer het volgende:
TV / Zomergasten 2018 #9: Napraten over Louis
We zullen ze maar een keer met rust laten he boys
jup en dan moet de volgende nog komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de afgelopen twee dagen de kelder uitgemest en gepoetst, de keukenkastjes stuk voor stuk schoongemaakt en de berging helemaal spik en span gemaakt.
Daarentegen is de babykamer nog niet klaar.
Wat een lui varken die vriend van jouquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de afgelopen twee dagen de kelder uitgemest en gepoetst, de keukenkastjes stuk voor stuk schoongemaakt en de berging helemaal spik en span gemaakt.
Daarentegen is de babykamer nog niet klaar.
Die film hebben we nog met Duits moeten kijken. Ik denk dat golfer mijn mening wel interessant zou vinden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:42 schreef Wereldgozer het volgende:
TV / Zomergasten 2018 #9: Napraten over Louis
We zullen ze maar een keer met rust laten he boys
Ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HALLO VRIENDquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken
(in de categorie vrienden)
HALLO
Johannesgodquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken
(in de categorie vrienden)
HALLO
Wij ook .quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die film hebben we nog met Duits moeten kijken. Ik denk dat golfer mijn mening wel interessant zou vinden.
Knut, heb je gisteren Burgos gezien? We hebben een nieuw Colombiaans talentje hoor, genot.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij ook .
De zomergastenfilms zijn niet meer wat het geweest is. Moneyball. Goodbye Lenin. Die heeft toch iedereen al gezien joh. Vroeger kreeg je nog van die 6 uur durende zwartwit films over de sociale cohesie in een koffiehuis te havana.
Ik heb het niet gezien stinho. Vertel me alles.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Knut, heb je gisteren Burgos gezien? We hebben een nieuw Colombiaans talentje hoor, genot.
https://www.ziggosport.nl(...)222246e1270-mp4.htmlquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien stinho. Vertel me alles.
Een colombiaan die sos(a) heet. Ik ben fan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://www.ziggosport.nl(...)222246e1270-mp4.html
Hij is pas 20, rijdt dit eigenlijk als voorbereiding op l'Avenirquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een colombiaan die sos(a) heet. Ik ben fan.
Gaat goed komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jup en dan moet de volgende nog komen
succes jojo
Is hij niet hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een lui varken die vriend van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |