Ze worden weggespeeld en dan overdrijf ik niet eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe doet Feyenoord het?
Ik kan niet kijken, want vriendin kijkt TLC
Daar waren Feyenoorders vorig jaar ook nog positief over.quote:
2-0 Batequote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten waarschijnlijk tegen BATE Borisov.
We zijn gewoon cynisch geworden na alle voorgaande jaren, maar daar kan Ten Hag niks aan doen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel triest dat we ''verrast'' moeten worden
Ja, Paxcon wilde me niet.quote:
Dit klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah, je hebt nog steeds niks te vertellen thuis.
Goede plannen voor wat voor voetbal je wil zien bij Feyenoord.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:26 schreef govie het volgende:
Gewoon GIOXIT en haal een duitser als trainert, die gioknakker heb je geen fuck aan.
Ach, dit kan er best nog wel bij.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ze worden weggespeeld en dan overdrijf ik niet eens.
Werkuh voor je centuhquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede plannen voor wat voor voetbal je wil zien bij Feyenoord.
"Gewoon een mof halen, KAMPFGEIST"
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dit kan er best nog wel bij.
Kunnen we na AZ ook Feyenoord opheffen.
Volgend jaar met ADO en Groningen Europa in.
Gewoon het eerste Dp.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:25 schreef Doublepain het volgende:
Je hoopt dat Feyenoord toch de punten pakt maar een verlies is ook heerlijk
DILEMMA
Omdat ze tactisch decennia achterlopen en te weinig kwaliteit hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:27 schreef FlyingEagle het volgende:
Waarom weten Nederlandse clubs het altijd te verneuken in de grote Europese rondes
liever niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dit kan er best nog wel bij.
Kunnen we na AZ ook Feyenoord opheffen.
Volgend jaar met ADO en Groningen Europa in.
Oké dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje
Mijn welgemeende excuses. Ik ben hartstikke blij dat je er bent.
Jij kan er ook wat van zegquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:29 schreef GGMM het volgende:
Coco zorgt voor een gezonde dosis humor in dit topic!
Ze is meerderjarig hequote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ik je om het goed te maken een heerlijke kop koffie aanbieden?
Natuurlijk. Met een vleugje melk.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ik je om het goed te maken een heerlijke kop koffie aanbieden?
Wel als die een kut seizoenstart heeft omdat die het niet op de rit heeft na 10 maanden + Tadic en Blind als aankopenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zijn gewoon cynisch geworden na alle voorgaande jaren, maar daar kan Ten Hag niks aan doen natuurlijk.
Maar Feyenoord is geen topploeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:30 schreef franske19 het volgende:
Zelfs al zou Feyenoord hier verliezen dan kunnen ze in de Kuip er echt wel vijf binnen schieten tegen deze ploeg. Beetje hetzelfde als bekerwedstrijden tegen kk divisie teams. In eigen stadion kunnen ze weleens verrassen maar op bezoek bij de top ploegen zijn ze kansloos.
dit is alleen geen topploegquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:30 schreef franske19 het volgende:
Zelfs al zou Feyenoord hier verliezen dan kunnen ze in de Kuip er echt wel vijf binnen schieten tegen deze ploeg. Beetje hetzelfde als bekerwedstrijden tegen kk divisie teams. In eigen stadion kunnen ze weleens verrassen maar op bezoek bij de top ploegen zijn ze kansloos.
Heb je het beginprogramma gezien van Ajax in de competitie? Daar haal ik ook nog wel goede resultaten mee als trainer.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel als die een kut seizoenstart heeft omdat die het niet op de rit heeft na 10 maanden + Tadic en Blind als aankopen
racistquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Dat elftal van Trencin is ook een vreemdelingenlegioen
Hierna nog 1 dacht ikquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:31 schreef JanCees het volgende:
Hoeveel voorrondes moet feyenoord eigenlijk
Twee.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:31 schreef JanCees het volgende:
Hoeveel voorrondes moet feyenoord eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |