Dat lijkt me ook niet, maar Arias heeft welbeschouwd 1 topseizoen gespeeld. De rest viel dat wel mee. Ginkel is gewoon buitencategorie. Maar om nu 11 miljoen neer te tellen voor een speler die ernstig blessuregevoelig is gaat wat ver. En die voorzitter van Pachuca die denkt dat Gutiérrez net zo duur moet zijn dan Lozano gaat ook van een koude kermis thuis komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 15:20 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Minimaal nog wel? Ik denk niet dat je het vertrek van Arias en MVG zomaar even opvangt. En dat is zeker niet met de huidige aankopen gedaan.
PL-rejects lees ik hier netquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 15:05 schreef GGMM het volgende:
Wat een rare aankoop weer. Dat is nu al de zoveelste.
Jullie zullen wel razend zijn. Ajax haalt de ene naar de andere topspeler waar je intens van kan genieten en PSV komt met dit soort rare middelmaat aankakken, spelers waar je werkelijk nog nooit van gehoord hebt. Een speler van Zwolle, iemand die in 2018 dus nog geen wedstrijd gewonnen heeft.
Wat moet dit teleurstellend zijn.
Ik ben eerder bang dat PSV van een koude kermis gaat thuis komen inzake Gutiérrez. Brands is er niet meer om zestien keer op en neer te vliegen en allemaal constructies uit te stippelen waarmee zo'n club uiteindelijk dan akkoord gaat. Daarnaast was in het geval van Lozano zijn eigen voorkeur voor PSV doorslaggevend, hij wilde blijkbaar erg graag naar Eindhoven. Pachuca had hem liever verkocht aan de hoogste biederquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet, maar Arias heeft welbeschouwd 1 topseizoen gespeeld. De rest viel dat wel mee. Ginkel is gewoon buitencategorie. Maar om nu 11 miljoen neer te tellen voor een speler die ernstig blessuregevoelig is gaat wat ver. En die voorzitter van Pachuca die denkt dat Gutiérrez net zo duur moet zijn dan Lozano gaat ook van een koude kermis thuis komen.
Bommel heeft er vertrouwen in en in Bommel we trust. Laten we het meteen afschrijven maar over aan onze Amsterdamse vrienden.
Dus PSV komt van een koude kermis thuis inzake Gutiérrez, maar je hebt er wel een Lodeiro gevoel bij?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 15:44 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat PSV van een koude kermis gaat thuis komen inzake Gutiérrez. Brands is er niet meer om zestien keer op en neer te vliegen en allemaal constructies uit te stippelen waarmee zo'n club uiteindelijk dan akkoord gaat. Daarnaast was in het geval van Lozano zijn eigen voorkeur voor PSV doorslaggevend, hij wilde blijkbaar erg graag naar Eindhoven. Pachuca had hem liever verkocht aan de hoogste bieder.
Bovendien, hoe goed is die Gutiérrez überhaupt? Eenzelfde status als Lozano heeft hij volgens mij totaal niet. Ik krijg bij de hele situatie een beetje een Lodeiro-gevoel.
'Mooi meegenomen' dus.twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-08-2018 om 15:03:46Onze hoofdtrainer over @RyanThomas_30. ✔ Past bij de speelwijze✔ Technisch begaafd✔ Slim https://t.co/2m8Gr8lj6D reageer retweet
2 à 3 miljoen. Daar krijg je tegenwoordig nog geen konijn voor gedekt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 15:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
'Mooi meegenomen' dus.twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-08-2018 om 15:03:46Onze hoofdtrainer over @RyanThomas_30. ✔ Past bij de speelwijze✔ Technisch begaafd✔ Slim https://t.co/2m8Gr8lj6D reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2 à 3 miljoen. Daar krijg je tegenwoordig nog geen konijn voor gedekt.
Ik sla wel eens een wedstrijdje PEC over, maar hoe deed hij het afgelopen seizoen als (volgens mij) controleur?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2 à 3 miljoen. Daar krijg je tegenwoordig nog geen konijn voor gedekt.
Top is natuurlijk wat anders, Guardado stond er ook meteen en dat moet je van deze jongens afwachten ook al zit er een goed plan achter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 15:17 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind de aankopen tot nu toe dus wél top, ook gezien de bedragen. Thomas was erg belangrijk bij Zwolle, Dumfries en Angelino zijn aanvallende backs die moeilijk af te stoppen zijn, Sainsbury en Viergever beiden transfervrij maar ervaren spelers die niet zeiken als ze een keer moeten banken.
Je kunt wel hopen op weer een Guardado, maar er zijn tig clubs interessanter dan PSV.
Het belangrijkste is dat de spelers qua mentaliteit en speelstijl bij de visie van Van Bommel passen.
Was hij niet dé man van de eerste seizoenshelft?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 16:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik sla wel eens een wedstrijdje PEC over, maar hoe deed hij het afgelopen seizoen als (volgens mij) controleur?
Check de tweet van Wes Beuvink. Goeie stats voor hij geblesseerd raakte. Hopen dat hij een beetje een penalty kan nemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 16:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik sla wel eens een wedstrijdje PEC over, maar hoe deed hij het afgelopen seizoen als (volgens mij) controleur?
De revelatie ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 16:16 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Was hij niet dé man van de eerste seizoenshelft?
Joh, geen idee. Ik schakel buiten Ajax vaak alleen in als er niets anders op de Europese voetbalvelden te beleven is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 16:16 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Was hij niet dé man van de eerste seizoenshelft?
Als ik mij niet vergis heeft hij in de bekerfinale tegen Ajax (5-1) ook gescoord.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 16:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Joh, geen idee. Ik schakel buiten Ajax vaak alleen in als er niets anders op de Europese voetbalvelden te beleven is.
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 16:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis heeft hij in de bekerfinale tegen Ajax (5-1) ook gescoord.
Grapjas. Niet in de rol van vorig seizoen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 16:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis heeft hij in de bekerfinale tegen Ajax (5-1) ook gescoord.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 16:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Grapjas. Niet in de rol van vorig seizoen.
Dit wordt de uitspraak van dit seizoen nadat een ploeg heeft verloren: 'ze weten nu waar ze staan'. Nu al 80x gehoord, zelfs na vriendschappelijke potjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 16:42 schreef TehRocks het volgende:
Jong PSV 2 - 0 Al Nasr
Die oliebaasjes weten ook weer waar ze staan.
Zelfs beter dan de oude wat mij betreft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een betere dan de nieuwe presentatrice van Ajax TV
Zo werkt het middenveld niet pikquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 18:32 schreef PSVCL het volgende:
Thomas![]()
Heerlijke aankoop![]()
Hendrix
Thomas Pereiro
Hendrix-Thomasquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zo werkt het middenveld niet pik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |