Zal morgen wel even kiekjes maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik wacht ook nog steeds op foto van jurkje.Heb je trouwens een foto van al je caviaverblijven bij elkaar? Had laatst wel iets gezien maar dat waren ze lang niet allemaal volgens mij.
Ik geloof niet dat ik iemand op FOK! een foto heb gestuurdquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel een keer een foto mijn dm in geslide.
Goed gedaanquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.Komt omdat hij mij een koosnaampje gaf
Wat een lieve knuffelsquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Zo stel ik me Frass voor
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal morgen wel even kiekjes maken.
Dan was het azpi. Random en ongevraagde spiegelselfie.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik iemand op FOK! een foto heb gestuurd
Aandachtshoertjequote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan was het azpi. Random en ongevraagde spiegelselfie.
Van wiequote:
Niks mis meequote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet dat Zosk een Chinees is, Ama een Achterhoekse, Myrr komt van die eilanden af, Etto kijkt Belgisch uit zijn ogen, Anne is wel lief maar op zoek, Fem is wulps Assen en VDW is blijven hangen in het Utrechtse corpsballeven.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet dat Zosk een Chinees is, Ama een Achterhoekse, Myrr komt van die eilanden af, Etto kijkt Belgisch uit zijn ogen, Anne is wel lief maar op zoek, Fem is wulps Assen en VDW is blijven hangen in het Utrechtse corpsballeven.
Ben ook wel trotsquote:
Waarom zou ikquote:
Is ook zo dus houd dat beeld vastquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Omdat je er in mijn hoofd echt fucked up uitziet.
wowquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is ook zo dus houd dat beeld vast
Said no one everquote:
Denk niet dat chloro voor een fokker gaat tbhquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koppel ons aub, ik ben 9/10, op goede dagen meer dan dat
Bedankt, doet me goed ditquote:
kunnen hier beelden van gemaakt worden?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:31 schreef Myrr het volgende:
Nee is grapje chloor maar wil gewoon heel graag met je scharen.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kunnen hier beelden van gemaakt worden?
Klopt, woon vlakbij Fem.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar toch ook geen zwoele Zeelandse of een geile Groningse toch?
oei nu heb je ama woedend gemaakt.. verwar nooit de achterhoek met drenthe.. she will keeeeel yo ass, son...quote:
Snap daar de lol niet van, zelfs op Wikipedia staat dat opgewonden vrouwen graag gevuld worden in opgewonden toestand (zoek maar op)quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:31 schreef Myrr het volgende:
Wat weet jequote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:21 schreef Myrr het volgende:
Ik weet Am, frass, Ck geloof ik, Haags, wch, azpi, mozy, Chai, mortax.
Ik ben niet zo lenig. Kan wel op je gezicht komen zittenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:31 schreef Myrr het volgende:
Haags ik heb heimwee... Ik wil niet meer in NL zijn... ik wil terug naar Bretagne... voor altijdquote:
dan ga je. Geld zat jijquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haags ik heb heimwee... Ik wil niet meer in NL zijn... ik wil terug naar Bretagne... voor altijd
Ja ze verbeterde zich al zag ik. Ben lelijk en gemeen dus deel liever geen foto's en meet daarom ook niemand.quote:
Normaal zou ik zeggen dat elke vrouw mooi is op haar eigen manier, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is ook zo dus houd dat beeld vast
Snap ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ze verbeterde zich al zag ik. Ben lelijk en gemeen dus deel liever geen foto's en meet daarom ook niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |